בכל הנוגע לתוכנית של בית ברל
היא קצת הצחיקה אותי בהתחלה בתור בוגר מדעי המחשב, כי זה נראה סוג של מוטציה לא כל כך מתאימה. אבל מי יודע. בכל מקרה זאת תוכנית צעירה מאוד - רצה רק שנה או שנתיים. בכל הנוגע למשחקים ועיצובים, אני אתן לך שתי עצות מההכרות שלי עם מעצבים למיניהם. מי שזה הסגנון שלו, אז יש לו מן סגנון כזה שהוא יודע לדמיין קונספט ולהעביר אותו לדף. יש את הפורום של CGItalk, שאני מאמין שאם תחפש תמצא שם אנשים מהסוג הזה, די קל לזהות אותם, זה אלה שישבו עם עט על דף נייר כשמשעמם להם, ויציירו משהו מדהים, אבל יש סגנוןנות שונים, העיקר שתלמד אייך לבטא את הקונספט שלך. זה בכל מקרה יותר קשור לעיצוב לדעתי מאשר לבית ברל. יש תוכנה נהדרת שנקראת game maker היא נהדרת, כי היא נותנת לך לעשות משחקי פלטפורמה ומשחקים דמויי תלת מימד יחסית בקלות, ואפילו בלי לדעת תכנות, למרות שהוא בהחלט עוזר. היא גם נהדרת כי היא בחינם בגירסה הבסיסית (שאינה בסיסית בכלל - למעשה היא די מושלמת) ואתה יכול לקנות אותה ב 20$. בגלל שהיא כזאת נהדרת אני תמיד ממליץ עליה. אני למשל יצרתי איתה מן משחק לוח (לי זה היה עם תכנות בגלל הסוג שלו, ובגלל שאני אוהב את זה) יכולתי לבדוק אם המשחק באמת כייפי כמו שהוא נדמה לי לפני שאני בונה אותו. עכשיו אם תלמד את התוכנה, ותתחיל ליצור איתה משחקים אפילו פשוטים אבל עם העיצוב שלך, אני בטוח שתוכל ללמוד המון על התהליך ועל יצירת קונספט. בהצלחה שפי