Michael Galin
New member
עיקרון הפירמידה. כיצד לתכנן פעילות פרסומית
ככל שהשיווק באינטרנט הופך למפותח יותר, כך קשה יותר לבעלי עסקים להתמצא בו. אפילו משווקים מנוסים לא מספיקים לעקוב אחרי ההתפתחות בכל הערוצים ואצל המתחילים הראש פשוט מתפוצץ.
אנחנו נדבר על שיטות המשמשות לתכנון השיווק והפרסום - זה פשוט , תכליתי ואינו דורש כל ידע וכלים מיוחדים.
עט ונייר בהחלט יספיקו, השיטה נקראת בניית פירמידה. השם והעקרונות הבסיסיים לקוחים מהספר של ברברה מינטו : מינטו עיקרון הפירמידה.
המשך....
ככל שהשיווק באינטרנט הופך למפותח יותר, כך קשה יותר לבעלי עסקים להתמצא בו. אפילו משווקים מנוסים לא מספיקים לעקוב אחרי ההתפתחות בכל הערוצים ואצל המתחילים הראש פשוט מתפוצץ.
אנחנו נדבר על שיטות המשמשות לתכנון השיווק והפרסום - זה פשוט , תכליתי ואינו דורש כל ידע וכלים מיוחדים.
עט ונייר בהחלט יספיקו, השיטה נקראת בניית פירמידה. השם והעקרונות הבסיסיים לקוחים מהספר של ברברה מינטו : מינטו עיקרון הפירמידה.
המשך....