עיריית מודיעין נגד הכלבים ובעליהם

תמהוני

New member
עיריית מודיעין נגד הכלבים ובעליהם

היום בבוקר טיילתי עם שני כלבי בפרק ליד הבית. אחד מהכלבים, גור בן 6 חודשים, היה משוחרר והתרוצץ להנאתו. כשהתקרב יותר מידי לכלב שהיה מעבר לכביש, הופיע פקח שארב במכוניתו בסמוך ואיים עלי בקנס עם לא אקשור את הכלב. לא משנה שהכלב רק רוצה לשחק ומעולם לא היה אגרסיבי כלפי נפש חיה, כמובן שלא היה טעם להתווכח אתו על זה... כשהכלב השני (שהיה קשור) נהם עליו אמר הפקח: "הכלבים שלך תוקפניים אל תשחרר אותם" כנראה שהוא סבל מראייה כפולה והנקודה של כל הסיפור הזה: נמאס לי שהרשויות משתמשות בתירוצים עלובים להרוויח כסף על חשבוננו, לפגוע ואף להשמיד כלבים וחיות אחרות על לא עוול בכפם.
 

Snapple

New member
חבל... אבל הוא צודק!

נמאס לי מאנשים שכול פעם שהם לוקחים את הכלבים שלהם לטיול הם משחררים אותם! כבר כלב אחד כזה נשך את אח שלי ויש עוד מספיק מקרים שכשאני לוקחת את הכלבה שלי לטיול פתאום מגיע מישהו עם כלב לא קשור והכלב הזה מתחיל לרדוף אחרי הכלבה שלי! אם את כבר לוקחת את הכלבה לטיול זה יהרוג אותך לקשור אותה?
 

תמהוני

New member
אז למה חבל?

כבר אמרתי שהכלב לא נושך ואין סיכוי שינשוך, אחרת הוא לא היה חופשי. קל לראות מהתנהגותו שאין בו שמץ של תוקפנות. אני מצטער שכלב נשך את אחיך אבל זה לא קשור: מי שמשחרר כלב נושך, מגיע לו עונש והכלב צריך להיות על רצועה, לפחות. אבל למה עלי, שדווקא כן מגלה אחריות, מסתכלים ומתייחסים כמו לאיזה פושע? הסיבה היא שמסתכלים על כל כלב כעל נושך בכוח. העקרון של "חף עד שהוכחה אשמתו" לא חל על כלבים, כידוע... אם היו נותנים לך לצאת מהבית רק שעה-שעה-וחצי ביום, היית רוצה להתפרק קצת, לא? זה נכון בייחוד לילדים ולגורים. כלב הוא לא מכונה שעושה רק מה שאומרים לה ואני אעשה מה שצריך כדי שלכלב שחי אתי יהיה טוב. אני גם מעדיף שיחיה איתי מאשר ברחוב, שם מצאו אותו. דרך אגב, גם לכלבה שלך בטח לא תזיק קצת חברה של כלבים אחרים, לא?
 

תמהוני

New member
חוץ מזה אני בכלל ../images/Emo150.gif, לא ../images/Emo68.gif

זה לא ברור מהכינוי שלי?
 

Snapple

New member
אוי... סליחה ../images/Emo9.gif

הבעייה היא שאנשים חושבים שהכלבים שלהם לא מזיקים אבל הם לא מבינים שיש אנשים שמפחדים מכלבים (כמו למשל ילדים קטנים) וזה ממש אנוכי לשחרר אותם. אולי זה לא חל במקרה שלך (גורים באמת בדרך כלל לא מזיקים), אבל יש מספיק מקרים שהם כן נובחים ומתנפלים על עוברי אורח... ואיפה שאני גרה (מכבים) זה נפוץ מאוד לראות כלבים משחוררים, ולא פעם הייתי צריכה להתחמק מכלבים גדולים למדי שרדפו אחרי שלפי טענת הבעלים שלהם הם לא מזיקים... ותחשבו על זה...
 

תמהוני

New member
אולי הם רק רוצים להכיר אותך../images/Emo8.gif?

אני לא יודע כמובן את הפרטים אבל יכול להיות שהבעלים דיברו אמת בחלק מהמקרים... חוץ מזה שכבורחים מכלב בריצה הוא ירדוף, בדיוק כמו שכשרודפים אחריו הוא בורח, זה ברוב המקרים רק משחק. אם זה היה ילד בן 6 שרץ אחריך, לא היית מפחדת. אנשים פשוט לא מתחברים לכלבים ולא מבינים כי ככה החברה מחנכת אותם. לשחרר כלבים ברחוב זה באמת לא רעיון טוב, אבל בפארקים וגנים (ולא חסרים כאלה באיזור שלנו) ניתן לאפשר להם חופש. לדעתי אם היו מסבירים לבעלי כלבים (שגם רבים מהם לא מבינים כלל את הכלבים שלהם) דברים בסיסיים כאלה המצב היה הרבה יותר טוב. במקום זה ישר באים בגישה מכלילה של "אנטי" שזה אף פעם לא דבר טוב.
 

Boscorelli

New member
תבין

אין קשר לזה שילדים לא מבינים כלבים המצב הוא ככה שיש ילדים שפוחדים ואתה לא תחנך את כל הילדים בארץ עכשיו לא לפחד מכלבים זה לקשור וזהו מה קשה להבין?
 

prophit

New member
שמע, כמה דברים....

מבין אותך ומאפיה אתה בא, אתה רוצה שהכלב ירוץ ויהנה אבל- -יש חוק רצועה. -יש אנשים שמפחדים מכלבים וגם אם הכלב רק רוצה לשחק להם זה לא משנה הם עדיין מתים מפחד וזה לא הוגן כלפיהם -סיפור קצר שלי- נסעתי לי על האופנוע, אחת טיילה על שני הכלבים שלה, אחד מהם נכנס לי לכביש בלמתי, נעלתי אחורי , ניסיתי לברוח- לא הלך, נכנסתי בכלב ל הצד של האופנוע, לא נפלתי המשכתי לסוע, אחרי איזה 20 מטר עשיתי פרסה, ראיתי שהכלב בסדר, דיברתי עם הבעלים והכל היה טוב. במזל זה נגמר ככה- הכלב היה יכול להעיף אותי מהאופנוע ואני הייתי יכול להרוג אותו, והיו מקרים מעולם, גם אם כלב לא נושך- ראה חתולה אופנוען משהו- הוא יכול להתנפל. אותי נשך כלב ממש חמוד של חבר שלי כי מה לעשות, הוא שונא אופנוענים, אז ככה זה- אם לא תקשור אותו אז יכולים לקרות הרבה מאוד דברים לא נעימים וכולם יהיו על אחריותך הבלעדית..
 
למעלה