עיריית ת"א לחצה ותחנת הרכבת במיזם הענק תזוז

  • פותח הנושא d1f2
  • פורסם בתאריך

Ccyclist

Well-known member


שוב מסילות 5-6 המיותרות ?

עדיף להפנות את הכסף לצינור לניקוז האיילון לים ולמטרו.

למסילות הקיימות יש פוטנציאל ל 48 רכבות בכיוון אם יחשמלו את המסילה הראשית לבאר שבע וחיפה ויבטלו את רכבות הדיזל וישדרגו את מערכת האיתות לרמה שהיא סטנדרטית לחלוטין באירופה כיום.

בתוכנית 2040 של רכבת ישראל הכוללת את הקו המהיר לאילת - יש רק 25 רכבות לכיוון בשעה. רק ררבת אחת יותר ממה שאפשר להעביר על זוג מסילות רכבת באירופה כיום. על שני זוגות מסילה יש די והותר פוטנציאל בשידקוג פשוט לטכנולוגיה קיימת.
 

david80

Active member
שוב מסילות 5-6 המיותרות ?

עדיף להפנות את הכסף לצינור לניקוז האיילון לים ולמטרו.

למסילות הקיימות יש פוטנציאל ל 48 רכבות בכיוון אם יחשמלו את המסילה הראשית לבאר שבע וחיפה ויבטלו את רכבות הדיזל וישדרגו את מערכת האיתות לרמה שהיא סטנדרטית לחלוטין באירופה כיום.

בתוכנית 2040 של רכבת ישראל הכוללת את הקו המהיר לאילת - יש רק 25 רכבות לכיוון בשעה. רק ררבת אחת יותר ממה שאפשר להעביר על זוג מסילות רכבת באירופה כיום. על שני זוגות מסילה יש די והותר פוטנציאל בשידקוג פשוט לטכנולוגיה קיימת.
תעיר זאת למירי רגב, היא מאוד חשדנית על פרויקטים כמיותרים (כמו נת"צ).
 

Ccyclist

Well-known member
תעיר זאת למירי רגב, היא מאוד חשדנית על פרויקטים כמיותרים (כמו נת"צ).

רגב שאלה פעם " מדוע שתהיה לתל אביב מסילה רביעית כשיש מקומות שאין להם רכבת ? "

זו רמת ההבנה שלה (בלי קיבולת נוספת באיילון אי אפשר להביא לשם רכבות נוספות מהפריפריה) ועדיף שלא לתת לה רעיונות הרסניים. מספיק גרוע שהיא עיכבה את מכרזי המטרו בשנה.

אני מקווה שיש בפורום קוראים ממשרד התחבורה שיכולים להעביר את העניין לדרג המקצועי שם. לא הגיוני לבנות מנהרות לדפוס שירות כולל של 25 רכבות לכיוון בשעה כאשר התשתית הקרקעית של ארבעת המסילות תספיק ל 48 ! חישמול הקווים לדרום ולצפון (שיידרש בממילא לרכבות ה 250 קמ"ש המתוכננות למנהרות) ושידרוג האיתות לרמה אירופאית יעלה שבריר ממחיר כריית שתי מנהרות שלמות.

לא יקרה אסון אם המעבר למסילות המהירות יתבצע בגלילות ומקווה ישראל. מערכות חצי מהירות דומות משתמשות בתחנות הוותיקות ובקווים הסטנדרטיים במרכזי הערים.
 
נערך לאחרונה ב:

toto9

Active member
בדיון האחרון בות"ל הראו שהעדיפות היא לבנות את התחנה ב"שלום",
לתחנת השלום יהיה את החיבור למטרו 2, זה נותן לה את הניצחון,
בנוסף לכך ייתכן ויהיה אפשרות לאיזשהו מעבר בין תחנת השלום
לתחנת "שאול המלך" של הקו האדום.

ואם עיריית תל אביב כל כך דואגת להגבלות בנייה עקב התחנה
אז שתדאג להגבלות בנייה אשר נגרמות מנתיבי איילון.
 
למעלה