עכבר קטן ואמא ז"ל

רקע
תודה לאל , רגוע וימים שיגרתיים, זוגיות יש, עבודה. יש..

החלום
אני ואמא שלי ז"ל בבית שלי, אני נכנסת לסדר את החדר שינה, ורואה עכבר קטן על השמיכה, אני נבהלת יוצאת מהחדר , ואומרת לאמא שלי שיש עכבר על המיטה, היא
אומרת כנסי עכשיו , הוא בטח ברח, אני נכנסת ואני רואה שיש משהו קטן זז מתוך הציפה , ואז אני אומרת אמא הוא מטייל בתוך הציפה. והיא אומרת אל תפחדי

מה הסמל של עכבר קטן בחלום?
תודה
 

אלישבע777

Well-known member
שלום יערונת,

הפרוש שלי לחלומך על העכבר

רקע נינוח כזה הוא בעצם משאת נפש – ימים שגרתיים, רגועים, יש עבודה ויש זוגיות. מה אפשר עוד לבקש מאלוהים?? וזה עוד בסגר ובסכנת מגפה. עברת הרבה בחיים, קשיים כלכליים, זוגיות גרועה עם בעלך לשעבר, זוגיות טובה שהסתיימה למגינת ליבך , חל"ת, התפטרות מהעבודה, התחלת עבודה חדשה. מה לא? והנה הגיעו ימים טובים. איך זה בכלל יתכן?? את לא מאמינה שזו המציאות הטובה. את רגילה שיש דברים גרועים שמתגלים לפתע ומכרסמים בלב. אין פלא שאת חולמת על עכבר!

עכבר קטן בבית גורם לנזקים גדולים מאוד. אימא שלך מלמעלה מנסה להגיד לך שהעכבר לא קיים ( ברח), אבל אינך מאמינה לה. הרי לא יתכן שהכל בסדר! מעולם לא קרה לך שטוב לך פתאום. העכבר הזה, בטח מתרוצץ איפה שהוא וזה בעצם נורא. ואין פלא שאת מגלה תנועה חשודה ומאמינה שזה העכבר ( אבל אינך רואה אותו!). אימא שלך שוב מנסה להגיד לך, לא לפחד.

בחלום את מתעקשת שיש דברים רעים שעלולים למרר את החיים ( עכבר), אבל בעצם את יודעת שזה לא ממש נכון. יש בך שתי מחשבות מנוגדות – הפסימית – המיוצגת על ידי העכבר והאופטימית, המיוצגת על ידי אימך.

מאחר שהעכבר התגלה בחדר השינה, יתכן שהוא מסמל את חששותייך הקטנים הגלויים (העכבר על השמיכה) והסמויים ( העכבר בתוך הציפה) מפני עתיד הזוגיות שלך, שרק התחילה. את למודת סבל בזוגיות ולכן את גם חוששת. אימך מנסה להגיד לך, שהכל בסדר ותירגעי.

אשמח על תגובתך!
 
היי, כרגיל מרחיבה ומתחברת לכל מה שכתבת.
תודה לאל....... שהגעתי למצב הזה.
אבל כמובן חוששת ........תודה
 
למעלה