עכשיו זה סופי, כל הפולקסוואגנים המוזמנים עכשיו הם

עכשיו זה סופי, כל הפולקסוואגנים המוזמנים עכשיו הם

מדגם caravelle. הייתי השבוע ושוחחתי עם סוכן המכירות. יש דגם רגיל ויש דגם ארוך הארוך מהרגיל בכ-40 ס"מ.
 

Mocina

New member
אל תאמין לדבריו של סוכן מכירות

לא משהו אישי נגדך
האמן לי כמו שאתה רוצה בטובת החברים פה גם אני
אבל רק אם יש לך את זה שחור על גבי לבן כתוב רק אז תאמין
אמור לקבל טופס אישור הזמנה או תשלום מקדמה או כל טופס כזה או אחר
תסתכל טוב אם מצוין איזה דגם ואם לא כתוב בפירוש באותיות באנגלית אז לפחות קוד דגם
&nbsp
תסמוך עלי ששווה לך לפחות לבדוק את זה גם אם אתה צודק והסוכן אמת דיבר
כשמישהו עם אינטרס אומר משהו תמיד צריך לבדוק
וסוכן מכירות יש לו אינטרס
 
לדעתי חשדנות מיותרת מה שגם בחברת האיבזור אמרו לי את

זה וגם בביטוח לאומי שאמרו שזה עומד לקרות.
טרם הזמנתי כי אני רוצה לקבל אישור סופי מהוועדה
 

yoelbeker

New member
יש את קיה קרניבל, ובקרוב גם קרייזלר

למה לרוץ ולקבל רכב מסחרי אם אפשר אחרת....
 

Mocina

New member
כי זה אומנם איכותי ומפנק יותר אבל הוא יצטרך להוסיף כסף

או אני טועה?
כמדומני הT6 זה הרכב הכי זול שמאושר. סוג של ברירת מחדל שמאושר כמעט לכולם.
חוץ מכמה שמאושרים להם דגמים אחרים.
כל השאר יכולים לרכוש איזה רכב שיכולים אבל... צריך להוסיף כסף
 

yoelbeker

New member
ממש לא..בוועדה נותנים אותו לפליטי קרייזלר

ובין כל הוואנים\מיניוואנים הוא הכי זול 216,000 ש"ח לפני הנחה לביטוח לאומי באיזור הפנימי לא רחוק מהקרייזלר...והביטוח זול יותר....
זה החישוב שקיבלתי מהמאבזר שלי...
 

איבנהו21

New member
פולקסווגן T6 יותר גרוע מה T5 מלפני כמה שנים כי הורידו אותו

ברמה על ידי ביטול בקרת השיוט שהיתה בו. מה שהוסיפו לא היה מתקן להקטנת הזיהום אבל הם נתפסו בארצות הברית על כך שלא הקטינו את הזיהום אלא התקינו תכנה שגרמה להצגת זיהום נמוך יותר ועל כך נדרשים לשלם הרבה כסף.
בקרוול יש בקרת שיוט מתקדמת אך ייתכן שכדי להוריד במחיר לא יכללו אותה אצלנו ברכבים המאושרים ע"י ביטוח לאומי ונצטרך להוסיף כסף כדי שיתקינו.

הרעיון שלהם להוריד את בקרת השיוט לאחר שנים של שימוש ב T5 הוא פשוט מפגר ולא מצאתי אותו אצל אף יצרנית אחרת.
 
אז הטעו אותך כרגע כולם מקבלים אותו ובא

מדופן, צריך רק להנמיך אותו. קרייזלר אומנם יגיע לארץ בץקווה בדצמבר אך הוא לא יהיה רכב מייצג. קרניבל בדקתי כבר מס פעמים הרכב צפוף לנהג מתנייד בכ"גמ ועובר לכסא הנהג בכוחות עצמו.אולי למתנייד כג"מ אשר נוהג מהכג"מ זה נח.
ודרך אגב הקראוול הוא רכב נוסעים ולא עבודה כמו שהיה הטרנספורטר,עם זאת אני בטוח שהוא לא מגיע לרמת נוחות של הקרייזלר
 

yoelbeker

New member
ערן לאבניהו T6 חדש תאמין לו, הוא מספר מגוף ראשון אינו סוכן

במקרה ליוויתי אותו ברכישת הרכב...אם כותב שה T6 המוצע גרוע יותר, מדבר מנסיונו האישי...
הקיאה והקרייזלר באותו אורך ומרווח פנימי...בדיוק....בדקתי אישית באצ"מ את שתי המכוניות....
והקרייזלר כנראה כן תהיה ייצוגית, מסתמך על שיחה עם היבואני סמל"ת....
ערן עשה כמוני...פגוש את ארבעת המאבזרים וסנן את האינפורמציה...כל מאבזר מעדיף למכור את הרכב שעליו ירוויח הכי הרבה...אתה מתביית בחברה אחת ומפסיד 3 אחרות.
 

איבנהו21

New member
לערן, מצמפיון נמסר שהם מביאים את הקראוול לנכים מנוון ולכן

הוא לא עולה 400000 אלא רק 4000 יותר מ T6. ההבדלים הם דיפון ומזגן מקורי.
הפלוס הוא שחלק מהם מובאים עם בקרת שיוט ואז זה עוד 4000 שח. אני מתכוון לבדוק זאת שוב. לטענת הסוכן אין ברכב הקרוול יותר תאים לשים דברים מאשר ב T6.
עדיין הם אומרים שאין אפשרות להוסיף את בקרת השיוט ל T6. אני אבדוק עם עוד סוכן נסיעות ועם המרכז ע"מ להיות בטוח יותר. מסור עוד פרטים אם אתה יודע.
 
לא שאלתי על בקרת השיוט רק רחרחתי אצל הסוכן

בעיקרון דיברתי עם סמל"ת והם אמרו לי שהרכב לא יהיה ייצוגי. מובן מעדיף קרייזלר. הניסיון שלי האישי עם הקרניבל הוא לא טוב, היה לי את הדגם הקודם והרכב מרעיש ושותה דלק כמעט כמו הקרייזלר
 

yoelbeker

New member
אני דווקא ראיתי התכתבות שונה ממה שאתה אומר....

ראיתי התכתבות שבה סמל"ת מבקשים שהרכב יהיה ייצוגי וביטוח לאומי מבקש מחיר מתאים....
לכל המאבזרים יש היום במיידית הזמנות של לפחות 70 רכבים..הם יעשו הכל כדי לא להפסיד לקוחות אלה.

בנושא הקאיה..בדקתי אישית את הרכב..זהה בכל לקרייזלר...
אני בכל מקרה חושב על קאיה...חסכונית בצריכת דלק....חסכונית בביטוח, עולה 220, הקרייזלר נכון להיום 260, חלקי חילוף חסכוניים
 
למעלה