עכשיו זה רשמי 018 נותנת שירות יותר גרוע מהוט

Beetlejuice68

New member
עכשיו זה רשמי 018 נותנת שירות יותר גרוע מהוט

6 ימים סבל עם 018 אני עם 15 מגה למרות שמשלם על 40 מגה
זמן המתנה של מעל 50 דקות לתמיכה הטכנית ולשירות לקוחות
נציגים אין להם שום מושג על שום דבר לא בשירות לקוחות ולא בעזרה טכנית ללקוח

אפילו אני רוצה לעבור ל012 אין להם (018) מושג מה אני רוצה לנתק (אני בבאנדל) ורוצה שהתשתית והספק יעברו ל012 אבל הנציגה (הסתומה!!!!!) אומרת לי טוב אני מנתקת אותך אבל אין אפשרות לניד...
מה אין אפשרות לנייד אז של מי יהיה הקו?!?!

עכשיו שוחחתי עם מנהל משמרת בשירות אחרי צעקות (לצערי) על הנציגה שלא היה לי שמץ של מושג מזה שירות או מזה באנדל ולא רצתה לעזור.
שוחחתי עם המנהל הבטיח עד מחר בשעה 14:00 פתרון.
במידה ולא, אני מאמין שנעבר ל018. באמת אני רוצה לתת צאנס אבל בחיאת מזה השירות המסריח הזה!!
 

כביש 22

New member
למיטב ידיעתי, הם(018) לא מנתקים אותך, אלא זה יהיה דומה לניוד

בסלולארי, כלומר אם אתה רוצה לעבור ל- 012, אתה צריך להתקשר ל- 012 ולעבור אליהם.
במעבר אליהם, 012 אמורים לנתק אותך מ- 018 ולחבר אותך אליהם.
בכל אופן, עדיין יש בעיות עם המעבר, למרות שרבים רצו:
http://www.themarker.com/technation/1.2571203
 

rafid1

Active member
מנהל
הבעיה היא בציפיות שלך...

תן לעסק לזרום 3 חודשים, תן לאחרים להתגלח על קשיי הקליטה הראשונים, ואז תבוא ותרשם.
כרגע אתה פשוטהתנדבת כאחד מ1000 שפני הניסוי הראשונים.... ככה זה בחיים...
 

Beetlejuice68

New member
אני ממש לא מסכים!

אוקי יש תקלות יש טעויות וכו' אני מסכים
אבל אפילו חברה קטנה צריכה להסביר ללקוח מה הבעיה מה קרה ואפילו רק לחזור אליי עם משהו להגיד לי!
&nbsp
הבעיה היא שבזק עשו לי את המוות שנים על גבי שנים מבחינת מחיר, תחמנת וקומבינות למינהם
אין לי בעיה לעבור ל012 במידה והחבלי לידה של 018 יהיו גורעים
אני בסדר.. רק לא הגיוני שחברה מעסיקה תמיכה טכנית של אדם אחד בלילה או שאפילו לא מודעת לזה שצריך להקשיב ללקוח.
&nbsp
בלאגן..
&nbsp
 

rafid1

Active member
מנהל
הדיל הסיטונאי (זו הפואנטה, לא?) הוא תלוי בזק

אני מאמין שבשלב הזה בזק לא משתפת פעולה עם הספקיות, ומכאן צצות להן בעיות של תיאומים.
העובדה - שהם תובעים את הממשלה בבגץ... כנראה שנדרשות כמה תלונות למשרד התקשורת וקנסות , ואז הכל יסתדר...
כמו כן, העובדה שהוט הגזימה התעריף הסטונאי, רק מעודדת את בזק בדרכה הנלוזה...
 

Beetlejuice68

New member
ואני אחזור לבזק?!?! כן בטח!

שהתקשרתי אליהם לראות מה קורה, כל מה שעניין אותם זה איך להחזיר אותי
אמרתי להם שאני אתחתן עם השטן ולא אשוב עליהם..
&nbsp
 

rafid1

Active member
מנהל
ממי בדיוק אתה חושב ש012/8 מקבלים/נותנים את התשתית?

כל הצרות שלך מול בזק זה כעיין וכאפס לדעתי לעומת מה שיש להם מול בזק היום...
המצב פשוט עוד לא בשל לפילטור של בזק על ידם... אתה סובל מהריקושטים...
 

wizard8

New member
צודק! האנטי שלי לבזק הוביל אותי להרפתקה הלא מוצלחת הזאת

אמתין כמה חודשים ואנסה שוב
 

yaak

New member
עברתי גם עם התשתית ל018 ואני מרוצה מאד

בזק רצו כעת רק על תשתית 15 מגה 99 שח
ספק היה לי כבר מ018 מ2013 ב20 שח לחודש וללא בעיות בכלל!!!

אני בהחלט ממליץ לא להיות פראייר ולהתחיל לחסוך כסף ב018
היום עברתי אליהם גם עם התשתית וכך אני משלם יחד 79 שח במקום 119 שח שהייתי צריך לשלם על בזק+ 018

אציין כי הנציגה היתה אדיבה במיוחד וההמתנה אליה לא היתה ארוכה כלל.
 

feedingsys

New member
אתה מקורב לבעלי החברה?
כי זה ממש לא כך

למי שאני מדבר איתו וניסה
אין אפשרות אפילו להגיע לנציג
מענה קולי מחייב אותך להשאיר טלפון לחזרה
והם לא חוזרים!
חברה שלא נערכת מראש, שורפת את שמה כבר בהתחלה.
 

Beetlejuice68

New member
עדכון נוסף!!!

חזר אליי מנהל משירות לקוחות ואמר באופן חד משמעי שיש בעיה עם בזק!
כן כן בזק עושה בעיות, הוא אמר שהחברה 018 תפעל בכל הדרכים על מנת שאקבל את המהירות הנכונה שכן הבעיה היא מהתשתית של בזק.
יופי אז יש התיחחסות, אני מקווה שבקרוב אקבל את ה40 מגה שלי..
 

רוב הזמן נח

Well-known member
אני עד היום הסתדרתי טוב מאוד רק עם 5

בתקופה הקרובה אני כנראה יעבור ל-15 כי המחיר החדש פחות או יותר כמו של ה-5 כיום.
&nbsp
בשביל מה צריך 40?
&nbsp
 

Beetlejuice68

New member
אני אסביר לך..

קודם כל אני כבר זמן רב עם 15 מגה כי באת גם אני "למה צריך 40?"
&nbsp
אבל בשביל עוד 10 שקלים אין לי בעיה להוסיף את המחיר ומה אני מקבל
סטרימר עם שידורים מהPOPCOREN TIME בצורה רציפה ומהירה יותר
שכן הסטימר בסלון והראוטר בחדר
אני אפשרת גלישה ולא זחילה מהלפטופ או האיפאד כאשר הטורנט עובד
ובכלל המכשירים שלי בבית די רבים
מחשב נייח
מחשב נייד
איפד
XBOX
סטרימר
סלולאר חכם..
&nbsp
ככה שיש לי צרכנים שזוללים את הרוחב פס.. וה15 קצת איטי שכולם עובדים.
&nbsp
 

רוב הזמן נח

Well-known member
018 לפחות מציעה את המחיר החדש של ספק + תשתית בתשלום אחד

בזק בין לאומי מבדיקה שעשיתי בכלל לא נותנת עדיין את ההצעה הזאת. אמרו לי שיקח כמה ימים.
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 

Beetlejuice68

New member
עדכנו אותי שהבעיה בבזק

שכן בזק מרימה קשיים למעבר
במקרה רצו ממנו שוב את מספר הטלפון הביתי אולם לא היה לי מושג וכשניסיתי לאתר אותו דרך האתר של בזק נחסמתי כי אני כבר לא לקוח בזק
התקשרתי ל199 ורק קישקשו לי לחזור אליהם במחיר הזוי של 105 שקלים (נו באמת)
וגם זה לשנה כמו כל הטריקים שלהם
&nbsp
 
למעלה