6 ימים סבל עם 018 אני עם 15 מגה למרות שמשלם על 40 מגה
זמן המתנה של מעל 50 דקות לתמיכה הטכנית ולשירות לקוחות
נציגים אין להם שום מושג על שום דבר לא בשירות לקוחות ולא בעזרה טכנית ללקוח
אפילו אני רוצה לעבור ל012 אין להם (018) מושג מה אני רוצה לנתק (אני בבאנדל) ורוצה שהתשתית והספק יעברו ל012 אבל הנציגה (הסתומה!!!!!) אומרת לי טוב אני מנתקת אותך אבל אין אפשרות לניד...
מה אין אפשרות לנייד אז של מי יהיה הקו?!?!
עכשיו שוחחתי עם מנהל משמרת בשירות אחרי צעקות (לצערי) על הנציגה שלא היה לי שמץ של מושג מזה שירות או מזה באנדל ולא רצתה לעזור.
שוחחתי עם המנהל הבטיח עד מחר בשעה 14:00 פתרון.
במידה ולא, אני מאמין שנעבר ל018. באמת אני רוצה לתת צאנס אבל בחיאת מזה השירות המסריח הזה!!
למיטב ידיעתי, הם(018) לא מנתקים אותך, אלא זה יהיה דומה לניוד
בסלולארי, כלומר אם אתה רוצה לעבור ל- 012, אתה צריך להתקשר ל- 012 ולעבור אליהם.
במעבר אליהם, 012 אמורים לנתק אותך מ- 018 ולחבר אותך אליהם.
בכל אופן, עדיין יש בעיות עם המעבר, למרות שרבים רצו: http://www.themarker.com/technation/1.2571203
תן לעסק לזרום 3 חודשים, תן לאחרים להתגלח על קשיי הקליטה הראשונים, ואז תבוא ותרשם.
כרגע אתה פשוטהתנדבת כאחד מ1000 שפני הניסוי הראשונים.... ככה זה בחיים...
אוקי יש תקלות יש טעויות וכו' אני מסכים
אבל אפילו חברה קטנה צריכה להסביר ללקוח מה הבעיה מה קרה ואפילו רק לחזור אליי עם משהו להגיד לי!
 
הבעיה היא שבזק עשו לי את המוות שנים על גבי שנים מבחינת מחיר, תחמנת וקומבינות למינהם
אין לי בעיה לעבור ל012 במידה והחבלי לידה של 018 יהיו גורעים
אני בסדר.. רק לא הגיוני שחברה מעסיקה תמיכה טכנית של אדם אחד בלילה או שאפילו לא מודעת לזה שצריך להקשיב ללקוח.
 
בלאגן..
 
אני מאמין שבשלב הזה בזק לא משתפת פעולה עם הספקיות, ומכאן צצות להן בעיות של תיאומים.
העובדה - שהם תובעים את הממשלה בבגץ... כנראה שנדרשות כמה תלונות למשרד התקשורת וקנסות , ואז הכל יסתדר...
כמו כן, העובדה שהוט הגזימה התעריף הסטונאי, רק מעודדת את בזק בדרכה הנלוזה...
למי שאני מדבר איתו וניסה אין אפשרות אפילו להגיע לנציג
מענה קולי מחייב אותך להשאיר טלפון לחזרה והם לא חוזרים!
חברה שלא נערכת מראש, שורפת את שמה כבר בהתחלה.
חזר אליי מנהל משירות לקוחות ואמר באופן חד משמעי שיש בעיה עם בזק!
כן כן בזק עושה בעיות, הוא אמר שהחברה 018 תפעל בכל הדרכים על מנת שאקבל את המהירות הנכונה שכן הבעיה היא מהתשתית של בזק.
יופי אז יש התיחחסות, אני מקווה שבקרוב אקבל את ה40 מגה שלי..
קודם כל אני כבר זמן רב עם 15 מגה כי באת גם אני "למה צריך 40?"
 
אבל בשביל עוד 10 שקלים אין לי בעיה להוסיף את המחיר ומה אני מקבל
סטרימר עם שידורים מהPOPCOREN TIME בצורה רציפה ומהירה יותר
שכן הסטימר בסלון והראוטר בחדר
אני אפשרת גלישה ולא זחילה מהלפטופ או האיפאד כאשר הטורנט עובד
ובכלל המכשירים שלי בבית די רבים
מחשב נייח
מחשב נייד
איפד
XBOX
סטרימר
סלולאר חכם..
 
ככה שיש לי צרכנים שזוללים את הרוחב פס.. וה15 קצת איטי שכולם עובדים.
 
שכן בזק מרימה קשיים למעבר
במקרה רצו ממנו שוב את מספר הטלפון הביתי אולם לא היה לי מושג וכשניסיתי לאתר אותו דרך האתר של בזק נחסמתי כי אני כבר לא לקוח בזק
התקשרתי ל199 ורק קישקשו לי לחזור אליהם במחיר הזוי של 105 שקלים (נו באמת)
וגם זה לשנה כמו כל הטריקים שלהם