עכשיו זה רשמי Basso Diamante 1X11

rubber duck

New member
עכשיו זה רשמי Basso Diamante 1X11

היום הסתיימה הסבת ה Basso שלי למערכות 1X11
קופיגורציה של 48 מלפנים ו 11-42 מאחור

תהנו מהתמונות ( וועדת פנלים , זהירות אני בעל דם כחול - תרגישו חופשי לקטול )

שרון




 

ariasdo

New member
תתחדש - אתה הראשון בארץ שעבר - תעדכן אך זה עובד ביחס הקל ...

 

elikalman

New member
שרון הראשון עם הרעיון אך לא בביצוע :)


בשקט מתחת לראדר שרון ואנוכי דסקסנו על כך ועשינו מס נסיונות
לגבי פלטות וקסטות ומעבירים שונים
שרון הלך עם גרופ מלא ויעודי .
אני עם פלטה NW 50שיניים וקסטה 11-42 (יתכן שארד ל11-40)
היום נעשתה רכיבה ראשונה עם ה NW שיפטרים 105
ומעביר אחורי XT וקסטה שימנו 11 שטח
יש עוד מס בדיקות לעשות כדי להגיע לתזמורת מושלמת .
 

rubber duck

New member
אכן , אלי הקדים אותי עם התצורה המלאה

בשעה בערך

סיכוםן קצר מהבוקר
רכבתי שעה ברש ציפור
כיוון ההילוכים היה גרוע מאד ( בפעם הבאה לא אסמוך על מי שהתקין ובזאת הפסיד הרבה מאד קרדיט )
קפיצות הילוכים בעיקר בקצה העליון של הסקלה ( פלטות 42 36 32 )
מה שמנע ממני לטפס לתצפית יותר מפעם אחת
יחסי ההעברה עצמם עושים רושם טוב מאד
מחר בבוקר אורכוב כנראה בסובב שוהם ובית אריה
שם יש מגוון שיפועים שיפאשרו לי לבחון את המערכת בתנאים משתנים של טיפוס מישור וירידה

שרון
 

ariasdo

New member
שנה שעברה התחדשתי באופני פלטה שיועדו ספציפית לאתגר הפלטה .

בנס הרים ( לאחר 4 חודשי אימון טיפסתי על 53/23 יחס 2.3 )

ההבדל שבאופנים שלי זה קראנק דאבל סטנדרטי 53/39 שאין חיבור לפלטה הקטנה

מאחור זה קסטה 11/34 בחירת הקסטה היתה בגלל שהרבעי מהסוף זה גל"ש 23
זה עובד מצויין עד ל23 זה מצב הפולי המגביל מעבר יש חריקות .

לינק להודעה מ 21.8.15
http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/1046/179166467/ספורט_ומוטוריקה/אופני_כביש

מכל 4 זוגות האופנים שלי הזוג הזה הכי כבד אבל הכי נוח לי לרכב עליו .

יש לי שאלה באיזה מקום אני יכול לקנות פלטה בודדת של 54 או מינמום 52
שתתאים לנ"ל ותמנע את ההצלבה מעבר לגל"ש 23 .

אריה סדובניק
 

rubber duck

New member
יש לסרם פלטה 54 מסדרת X-sync

במקרה של 52 או 54 ( יש גם וגם ) יש צורך בקראנק שהBcd שלו הוא 130 ( דאבל קלאסי )

להלן קישור למכירה ב ebay ( אין זו המלצה )
ממה שאנ יודע הפלטה תעבוד עם 10/11 הילוכים

בהצלחה

שרון
 

tkatzir

New member
יא וואראדי, מה זה שם מאחור? צלחת לסדר פסח?

שים תמונה כשהשרשרת על הגלג'ש הכי גדול (זה עם כמות שיניים של כריש.) מעניין לראות איך המעביר מתפקד.
&nbsp
ואם אתה כבר שם, אז שים גם תמונה כשהשרשרת על הגלג'ש הכי קטן.
&nbsp
&nbsp
והכי חשוב: תתחדש ותיהנה!

&nbsp
טל.
 

tkatzir

New member
תודה

לפי הכיסוי של הכבל שלא ייפרם, נראה שזו שן זהב

&nbsp
טל.
 

ariasdo

New member
חסר צילום מאחור ב2 המצבים להסביר אך נראה ואם קיים ההצלבה

 

יזהר BiBi

New member
כמו שזה נראה בתמונה

המעביר האחורי קטן מידי ולכן שהוא מתוח יהיה בעיות בהעברה של הנמוכים
נראה גם שהמעביר נמוך מידי וצריך מעביר עם בורג כיוונון שתוכל לקחת אותו כמה שיותר אחורה שיעבור מהר וחלק יותר.
כל הכבוד על היוזמה
בהצלחה
 

rubber duck

New member
בוקר טוב יזהר
, התמונה משקרת מעט

יש מספיק מרחב למעביר
אין בעיות בקצוות וגם לא באמצע

חזרתי עכשיו מרכיבת רולינג הילס עם טיפוס לבית אריה
למעשה את הההחלטה שזה הכיוון שלי הגיתי בטיפוס הזה
והסיבה היא האמבטיה והצורך לבצע שם עבודת הילוכים רבה בשתי נקודת
עבודה שמנעה ממני למצות את יכולות האופניים

התוצאה הבוקר בהחלט מאששת את התאוריה
יחסי ההעברה מושלמים עבורי
טיפסתי בקידנס מעט גבוהה מהרגיל לי ומאחר וזו מגמה כללית שלי להעלות את הקידנס ב 5% קיבלתי בדיוק את מה שרציתי
באמבטיה קיבלתי את היכולת לעבוד חלק לגמרי , החלפות הילוכים מהירות ומדויקות

תענוג אמיתי

יש צורך בלמידה של המערכת מבחינת צורת העבודה עימה
התאמה של משחקי קידנס והחלטה מתי להעלות הילוך ומתי לא
מדובר על הליך למידה שימשך להערכתי עוד 2 או 3 רכיבות וזה הכל

אכתוב יותר בהמשך
אני מתכנן כתבה שתראה את כל הלך הרוח ומה שעמד מאחורי הרעיון

שרון
 

יזהר BiBi

New member
ראיתי

וזה ממש לא נראה טוב. אני בדרך כלל נמנע מלהגיב כי בדרך כלל אף אחד לא ממש מבין על מה אני מנסה להסביר בטכני אבל ננסה הפעם
בגלגל הקטן נראה שחסרה חוליה בשרשרת מה שגם מאוד יעזור בגלגל הגדול.
בגלגל הגדול יש 2 בעיות
עם תיקח אנך ותוריד אותו ממרכז הציר של הגלגל הגלגל שיניים העליון של המעביר צריך להיות באמצע או לשמאלו והסיבה היא שכרגע השרשרת עוברת את חצי הגלגל שיניים הגדול מה שאומר שאתה מוריד הילוך המעביר לא זורק את השרשרת אלא מוריד אותה בכוח מה שמאיט את ההורדה ומחסל את המעביר
דבר שני לדיניים בגלגל שיניים העליון במעביר אסור לגעת בשיניים של הגלגל הגדול ושוב נוצרת מלחמה שם בהעברות
מקווה שהבנת ועם לא אל תדאג אתה בחברה טובה
בהצלחה
 

rubber duck

New member
אני מבין בדיוק על מה אתה מדבר

אלא שזה נכון למעביר אחורי רגיל
המעביר הזה שונה מאד
טווח התנועה שלו שונה
יש לו קלץ' ( ויחידת מתח רצחנית בכוחה )
אבל חוצמזה יש לו פיצ'ר מאד מעניין
ברגע שהוא יורד ל 40% האחרונים בטווח שלו , הוא זז לאחור ויוצר עוד מרווח
זו הסיבה שהוא נראה כאילו הוא ממוקם לפנים

התכתבתי עם מומחה או שניים של sram בנושא
וזו ההנחיה הנכונה ( מסובך למדי , המעביר הזה לא יכול לעבוד בקונפיגורציה של שני גלגלי שיניים בקראנק , הוא ייסבול מחסור מתח ואז ייצור מגע בגלגלים הקטנים וזה דבר מאד לא רצוי )

בקיצור זה מסובך אבל עובד מושלם

שרון
 
למעלה