עכשיו כמה שאלות.

יונתנטן

New member
עכשיו כמה שאלות.

מה פירוש המילה קפוארה? מה פירוש התרגיל קטע ג`ינס? יש ראיונות לשפר את האו סמאו שלי? וגם האו הרגיל שלי יוצא לא עם רגליים ישרות. וחבר שלי מצליח לעשות האו איטי. ואני עושה את זה מהר.. איך עושים את זה לאט?
 
יש מלא פירושים

למילה קפוארה, הנפוץ ביותר זה עשב גבוה (אם אני לא טועה) שהאדון היה שואל איפה העבדים, היו אומרים לו שבקפוארה. וואו, אחת ולתמיד:"קדה ג'י הינס" נפילה על הצלעות, מז"א מהו פירוש התרגיל? (אגב, כמה אנשים שמעתי אומרים "קטע ג'נין...") הסוד מבחינתי לאאו רגיל, זה למתוח כמה שיותר את הרגליים ולהתאמן. איך עושים אאו לאט? תנועת אגן בעיקר.
 

יונתנטן

New member
תודה.

וגם במילאוה. אותו דבר נכון? כי כמה שאני מנסה לעשות את הבעיטה ישרה זה לא יוצא. (אני חודשיים באימון)
 

ailag

New member
אתה חודשיים בקפוארה ומנסה אאו סם מאו?

מיה לואה אם היא לא יוצאת לך יש כל מיני דגשים. אם הרגל לא מתיישרת לך תנסה לעשות את הבעיטה איטית ואל תלחץ מלסיים אותה במקום, כדי להתרגל ליישר את הרגל. חוץ מזה, יש דגשים אחרים כמו מיקום של הידיים ומתי מרימים / מורידים את הרגל שאולי משפיעים לך על השליטה, ובעקיפין על הרגל הישרה. בחודשיים פז"מ עדיף לשים דגש על דברים כמו ליישר בעיטות על פני גלגלונים. בעיטות זה גם יותר נפוץ מגלגלונים, וגם גלגלונים "לא כמו שהתכוונתי" יכול להשתלב במשחק יותר מבעיטות לא טובות. אגב, באיזו קבוצה אמרת שאתה?
 
למעלה