"עכשיו תשובה יוכל לקנות את מקבלי ההחלטות"

"עכשיו תשובה יוכל לקנות את מקבלי ההחלטות"

"עכשיו תשובה יוכל לקנות את מקבלי ההחלטות"
http://www.nrg.co.il/online/1/ART2/717/561.html

הממשלה אישרה את מתווה הגז, אך באופוזיציה תוקפים את ההחלטה בחריפות. רוזנטל: "מתווה הגז - אישור לתשובה להקים מפלצת כלכלית שמחזיקה את מדינת ישראל בגרונה".

ח"כ מיקי רוזנטל מ'המחנה הציוני' אמר כי "
אישור 'מתווה הגז' ע"י השרים מקדם את הקמתו של האיום הכלכלי הגדול ביותר על הדמוקרטיה הישראלית, תאגיד ענק שיהיה חזק ממנה ויוכל בקלות לקנות פה רגולטורים ופוליטיקאים".

רוזנטל הוסיף ש"את הכוונות של תשובה לא צריך לנחש. הוא כבר קנה רגולטורים ואנשי שלטון בתום תפקידם הממשלתי. גם הכתב הבכיר נדב פרי ואנשי תקשורת נוספים כבר עברו לעבוד אצלו. אישור מתווה הגז בממשלה היום הוא אישורו של השלב הבא, הקמת מפלצת כלכלית שגדולה על מדינת ישראל. לתשובה ו"נובל אנרגי" יהיו כל כך הרבה אמצעים ומונופול הגז יהיה כה דורסני, שהוא יוכל לקנות את המחליטים וסוכני המידע בעודם בתפקידם".

היום שבו נתניהו השקרן הסדרתי והמושחת מחריבה ומשמידה של מדינת ישראל נולד הוא היום הארור והמקולל ביותר בתולדותיה של מדינת ישראל.
 
למה רק עכשיו?

נראה לי, שתשובה קנה את מקבלי ההחלטות כבר לפני מספר שנים.
 
אני לא רוצה אפילו להתחיל לחשוב על העוצמה הכלכלית שהוא יצבור

ועל מה הוא עלול לעשות עם זה...
&nbsp
חייבים להמשיך במאמצים לעצור את המתווה הזה!
 
זה לא מתווה הגז אלא מזווה הגז של תשובה ושות'
כמו שכתבתי לא מזמן, כך או אחרת הציבור הפסיד בשל העובדה שחדלי אישים חסרי נסיון מטעם ממשלות אדון טוקביבי פעלו בטיפשות במקרה הטוב ובתום לב נגוע באינטרסים זרים במקרה הרע, וכמו תמיד כל מה שאדון טוקביבי, להלן הראיס ביבי, נוגע מתבצע בדרך עקומה שבסופה כולם נפגעים.
&nbsp
צריך להתחיל לחפש אולי יהלומים מתחת לים.... או זהב.... או דגי טונה כתחליף...
 
למעלה