עלול להישמע קטנוני אבל...

Temitope

New member
עלול להישמע קטנוני אבל...

לפני כחודשיים הזמנו ממסעדה ארוחת שישי משפחתית ל-9 סועדים, בהם 4 ילדים בגיל 10 ומטה, כולם היו רעבים מאוד. השאלה הראשונה ששאלתי את הטלפנית היתה - כמה זמן מגיע המשלוח, ואמרו לי עד שעה. אם היו אומרים לי משהו אחר היינו מזמינים ממקום אחר. אחרי 50 דקות התקשרתי לשאול מה קורה כי כבר היתה לי הרגשה רעה ונאמר לי שהשליח כבר בדרך. חלפה שעה, חלפה שעה וחצי, וכל הזמן אומרים לי שהשליח כבר יצא והוא תכף יגיע אלי.
בקשות שלי לקבל פיצוי או זיכוי עלו בתוהו כי לדברי הטלפנית אין לה סמכות לבצע פעולות כאלה.

השליח הגיע אחרי קרוב לשעתיים!!!
סירבנו לקבל את ההזמנה - והובטח לי על ידי הטלפנית שהמנהלת תחזור אלי בהקדם.
כמובן שהייתי צריכה לרדוף אחריה במשך כמה ימים, עד שהיא ניאותה לענות לי לטלפון והובטח לי שאכן יזכו אותנו בכל הסכום = 305 שקלים! שהם לא מעט כסף.

עברו חודשיים ועדיין לא קיבלנו את הזיכוי. כל שיחה עם המנהלת מסתיימת באותה התשובה - העברתי את הנושא לטיפול של הנהלת חשבונות.
לטעמי, חודשיים בשביל לזכות חשבון הוא לא זמן סביר, על אחת כמה וכמה שמקומות רבים מזכים בקופה הרושמת ואילו המנהלת פשוט מסרבת לעשות זאת.
כל ניסיונותינו לפנות אליה ולבקש שתסיים את הטיפול בנושא עלו בתוהו.

שאלתי היא - האם יש לי קייס לתבוע את המסעדה / המנהלת בתביעות קטנות? כאמור, הובטח לי זיכוי אבל מאז "מורחים" אותי והדבר לא נעשה.

תודה רבה!
 
לא קטנוני בכלל. תגישו תביעה אם הם לא מזכים

אתכם, ותוסיפו עוד כמה מאות שקלים על טרטור, טרחה, בזבוז זמן ועוגמת נפש.
 

Temitope

New member
אז השאלה הבאה שלי היא

אם כרטיס האשראי שצריך לזכות (זה שנעשה בו החיוב) הוא כרטיס האשראי של אמא שלי, היא זו שצריכה להגיש את התביעה? או שאני יכולה להגיש את התביעה ואמא שלי תהיה עדה או משהו כזה?
ותודה רבה על התשובה.
 
למעלה