עלות ליצן ליום עבודה

jerome2

New member
עלות ליצן ליום עבודה

שלום לכם ומזל טוב , קיבלתי לידי מכתב משמחת הלב המפרט את הפעילות ומחיר ליצן ליום הוא 738 ש"ח ואם אפשר לתרום לעמותה כדי שיעסיקו ליצנים רפואים . לפי הדיון שלנו אתם פועלים בהתנדבות ותורמים הרבא למען ילדים. עז יש פה מישהו שיכול להזביר לי במה מדובר אולי גם אתרום את חלקי. וכמובן אם יש תרומות לעסיק ליצנים רפואים למה באמת אתם לא מקבלים אותו??? דדדדדדדדדדדיייייייייייייייייייייייי לעשות מהמקצוע הזה חלטורה................................................
 
לא מכירה ליצן שמרוויח ככה.

עלות ליצן כנראה לא נטו. אין כאן עניין של חלטורה, יש כאן נסיון להרוויח כסף על חשבון של ליצנים אחרים.
 

jerome2

New member
כן וכסף על חשבונכם

שאני אומר חלטורה זה מכלול של דברים כמו לעשות קורסים לבני נוער בליצנות רפואית זה כבר ממש מוגזם ולא לעניין ושוב לדעתי כסף ,נער יכול אולי להתחיל לעסוק במקצוע הליצנות ותיאטרון אך להביא זאת לידי ביטוי במקומות של מטופלים זה ממש חוסר אחיות מול בני הנוער וישנם עוד גופים שפשוט מנצלים את המקצוע ועוסים המון כסף על חשבונכם . איפה הולך הכסף הזה אם לא לליצנים . מעניין ????
 
וכשאתה מפרסם את הסדנאות שלך, זה לא על חשבוננו

? לא כל הליצנים שנמצאים בפורום הזה, עובדים דרך שמחת הלב. אני לא. למשל.
 

jerome2

New member
זה מענין

יש הבדל גדול מאוד במסר שאני מעביר למי שעובר אצלי סדנא אך זה לא קשור לפרסום ומתי זה הייה על חשבונכם ??? באמת קרינונוש קצת בגרות. אני גם מעודד ליצנים חדשים להכנס לתחום ועוזר להם ומווה אותם אישית . מאיזה אירגון את מגיע מעניין?
 
נו באמת ג'רום......

אל תיתמם לי פתאום. אתה מפרסם את הסדנאות שלך כאן כל הזמן. כל מילה שנייה היא לגבי הסדנא שלך. אתה כל הזמן מנסה להוכיח משהו. כאילו כל הליצנים האחרים מלבדך וחבריך לרופאי החלום, נותנים שינצלו אותם. כל דיון מתחיל בלמה אתם נותנים שיעשו ככה וככה. די כבר. מתי פתחת דיון חיובי? מתי כתבת שאתה מוכן לעזור לליצנים למצוא את דרכם? אתה תתן להם פרנסה? או שדרכך יתנדבו גם? גם שמחת הלב וגם עמותת צחוק בריא, עובדים קשה מאד עבור הליצנים שלהם. תרומות או לא תרומות. אין כאן אינטרס כלכלי. יש כאן אינטרס שכל ליצן תהיה לו עבודה. די כבר נמאס לשמוע את אותו טקסט שלך חוזר על עצמו. וסליחה אם פגעתי. אבל אני קוראת ולא מאמינה.
 

jerome2

New member
גם אני לא מאמין

מספיק באמת...... ואני לא תמים בכלל , אני יעשה הכל כדי להגן על המקצוע המכובד הזה וזהו . קרינוש אולי תרצי להצטרף לקבוצה אולי תביני על מה אני מדבר . לא מפריע לי באמת מה אתם חושבים על הדרך חשיבה שלי ושיש לי פה מתגדים.(חבל) אך לפחות המקום הזה הוא מקום טוב להדבטה . תהיו בריאים.
 
בינתיים

אתה לא עושה עבודה טובה בלהגן על המקצוע הזה ובטח שלא עלינו. אולי הבעיה שלך היא שאתה מנסה לומר דבר אחד אבל יוצא לך אחר. אם טעיתי, אני מתנצלת.
 

טושטוש5

New member
חברים מה קורה?

מה עם ההשמצות האלה? אם יש לכם נושא רציני להעלות לדיון, בבקשה תעשו את זה בלי להטיח האשמות והשמצות בארגונים ובאנשים שונים. כולנו אנשים בוגרים, ואין לנו עניין במריבות סתם.
 

טושטוש5

New member
על איזה עניין?

מה הנושא שעומד פה לדיון? (ובבקשה בואו נשמור על זה דיון ולא השתלחות חסרת רסן בכל העולם ואשתו)
 

jerome2

New member
על עלות ליצן ליום

תקראי מה שכתבתי בהודעה על עלות ליצן ליום .
 
תגיד, פיטרו אותך? לא קיבלו אותך?

נראה לי, שכל הקיום שלך בפורום הוא להשמיץ את "שמחת הלב". האם הם לא קיבלו אותך אליהם? פיטרו אותך? הם מצליחים יותר ממך? בכל מקרה, אתה צריך לשמוח שהם קיימים, אחרת בטח היית מת משעמום...
 

jerome2

New member
ממש לא ולא מכובד מה שאת כותבת.

לא נורא אני ממש לא לוקח אישית לכל .
 
למעלה