עליות ירידות נפילות שמגיעות מכל מני

מורנג

New member
עליות ירידות נפילות שמגיעות מכל מני

אני בחורה בת 24, הפסקתי את לימודיי בפברואר 05 (התחלתי קצת ג"ג ועברתי לביולוגיה), התחלתי לעבוד כמזכירה במקום מקסים (נמצא 15 דק' הליכה מביתי) באמת שטוב לי אבל יש לי קצת נפילות- כמו היום. האמת היא שאני קצת צמאה ללימודים אני לא יודעת מה אני רוצה אבל אני יודעת שזה חסר לי. בנוסף ידוע לי שאני לא טיפוס שאוהב להיות שכיר אני דיי עצמאית...-נראה לי אבל שוב-במה לעסוק? בכל אופן הנושא מאוד מטריד אותי, בן זוגי אומר לי לטעום קצת קורסים מכל מני תחומים שונים אבל-לא חבל על הכסף? בזבזתי כ"כ הרבה כסף על הלימודים האלה (כולל 3 פסיכומטרי גרועים, ובסוף בכלל התקבלתי על תנאי) אני ממש לא יודעת לאן להמשיך
 
לא כל אחד חייב להיות פרופסור

אם את עובדת כמזכירה ואת מתארת את המקום כמקסים, סימן שאת נהנית בו ומרוצים ממך וזה הכי חשוב. אם את צמאה ללימודים, תלמדי נושאים שמעניינים אותך ולאו דווקא לצורך קריירה. כך תעשירי את עצמך ותהיי מסופקת.
 

מורנג

New member
אבל

אני לא מעוניינת להישאר בתפקיד זה לטווח ארוך, אני רוצה קריירה וכיוון הלאה...
 

ענבר.

New member
מי שרוצה לעשות קריירה

חייב להשקיע. להשקיע בכמה שנות לימוד, להשקיע מעל 8 שעות עבודה סטנדרטיות בעבודה, להשקיע כלכלית להשקיע ואולי גם לשקוע. אין ארוחות חינם.
 
בשביל מה קריירה?

תשקיעי באיפור, תצבעי לבלונד ותמצאי קרייריסט. (אל תגידי לי שכבר צבעת
)
 

ענבר.

New member
שנון../images/Emo6.gif

בדיוק הבוקר צבעתי לבלונד. מה עכשיו? לאן לקחת את זה?
 
פעם זה הספיק. היום כבר לא.

צריך גם סיליקון בשדיים ובשפתיים. ואם עברת גיל מסויים הייתי ממליץ גם על מתיחות. לאן לקחת את זה? לחוף הים כמובן.
 

ענבר.

New member
מה שמביא אותי להבנה

שגברים מעדיפים בובות מתנפחות או מנופחות.
תנו לי פלסטיקאי מוצלח ואזיז את העולם.
 
למה גברים מעדיפים בלונדיניות?

הרי זה כולה צבע. למה גברים מעדיפים חזה גדול? כולה איבר הנקה תפוח. אבל אפשר לשאול את השאלה האולטימטיבית. למה גברים (רובם) מעדיפים נשים. והתשובה היא ככה. ככה אנחנו בנויים.
אין לי תשובה אחרת.
 

ענבר.

New member
אז הבנתי עוד משו

שגברים מעדיפים נשים. ככה. ככה סתם.
נשארתי עם חוסר הבנה בענין השתלים, הבוטוקס, הצבע והמתיחות - אם במילא רוב הגברים מעדיפים נשים למה נשים מתאמצות להשקיע בעזרים טקטיים? למה לסבול כאב פעמיים? פעם בכיס ובפעם בגוף? ממילא אתם מעדיפים אותנו הנשים, ממילא, אנחנו הנשים, ברירת המחדל שלכם אז למה להתאמץ? כדי שתעדיפו אותנו יותר?
 

הזוייה

New member
עכשיו אני מבינה

מדוע רוב הגברים מתנדבים במד"א. יש שם את האני, הבובה המתנפחת.
 

הזוייה

New member
לכל אחד יש נפילות.

לי למשל יש נפילת סוכר (עד שהרמתי נולדה הסוכרזית). קודם כל ללמוד בחיים זאת מתנה, רק אדם שמקנה לעצמו ידע הוא אדם שצומח, וגם אם לא תקבלי מאיות בקורס, לפחות קיבלת תוסף לחיים שלך.בשביל להתפתח ולהגיע לקריירה יש כברת דרך ארוכה מלאת מכשולים ומשוכות שצריך לעבור. זהו תהליך,את צעירה, יש לך את כל הזמן שבעולם לעצב את האישיות שלך ולמצוא בסופו של דבר את מה שגורם לך להיות מאושרת. תשימי בצד את כל המחשבות השליליות של למה לא הצלחת ותתמקדי במה שכן יעזור לך להצליח, תבחני מה מעניין אותך ולכי על זה. They’re no mercy at the business world
 
למעלה