עלילות פרח בעיר הגדולה

עלילות פרח בעיר הגדולה ../images/Emo39.gif ../images/Emo70.gif

שלום לכולם, היום נסעתי לבאר שבע ברכבת, שעה וחצי לכל צד וה-ת-ח-ר-פ-נ-ת-י מהשיעמום... אין מה לעשות... אז התחלתי להציק לחבר שלי. הוא הגיע למסקנה שיש לי פוביה ממקומות סגורים (קלסטרופוביה) אמרתי לו שאני לא מפחדת מכלום פשוט משעמם לי - וכשמשעמם לי חבל על הזמן... מי שסביבי מסכן... אני מציקה חופשי. אני עומדת לעבור לבאר שבע, והנסיעות האלה יהיו מנת חלקי מעתה והלאה, למישהו יש הצעות קופצניות שמעבירות את הזמן? (ובבקשה לא להציע ספר / עיתון / טטריס כי את זה כבר ניסיתי וזה לא עוזר...) אשמח לשמוע!
 

r66

New member
הי, גמאני נסעתי...

ברכבת. הייתי ביום עיון בת"א ואח"כ נסעתי ללמוד בחיפה. התיישבתי ליד שני חיילים מתוקים שקישקשו, הצטרפתי לשיחה (לך לא יהיה קשה) וכך עברה לה הנסיעה בשלווה. הגעתי ללימודים רעננה. בד"כ אחרי נהיגה של 45 דקות ללימודים, מגיעה מותשת, כנראה מהדריכות בדרכים. הכי כיף לנהוג תחת השפעת ריטאלין..
 

spidergirl

New member
מה יותר מעסיק

ממוזיקה? ווקמן,דיסקמן,מינידיסק, mp3player - כולם חברים טובים שלי. או לישון בדרך - רק תיזהרי לא להזיל ריר ליד כולם...
 

יונה שו

New member
יש לי יש לי

כל עשרים וחמש דקות להחליף מקום ברכבת, תראי אנשים חדשים, תבחני אותם, תערכי השוואות. אפשרות אחרת, שבי ליד אנשים שמקשקשים, הם ישמחו למצוא מישהו לקשקש איתו. תבקשי משלושה אנשים שונים להתקשר אליך בזמן הנסיעה - בשעות שונות. נראה לי כך אפשר להעביר את הזמן :)
 
למעלה