על איזה בריכה אתם ממליצים?

בורה

New member
על איזה בריכה אתם ממליצים?

אני רוצה לקנות לבני דודי האהובים (בת 4 ובן שנתיים) בריכה ומתלבטת בין מתנפחת,פלסטיק רך או פלסטיק קשיח. מה הכי בטוח ונוח לשימוש?
 
אני חושבת ש.....

(מבוסס על בריכות של אחים של חברים שלי....) אני חושבת שהכי נוחה שאת בריכה עם םלסטיק רך, היא מתקפלת ולא צריך מאמץ בשביל לפתוח אותה ולהעמיד אותה. בקשר לבטיחות אני לא ממש יודעת, תלוי אם מתכוונים להשאיא אותם שם לבד.... אם כן אז בריכה כמה שיותר קשיחה שלא ישענו על הדפנות ויפלו החוצה למשל. אני לא חושבת שבריכה מתנפחת זה כדאי כי זה כל פעם סיפור גדול לנפח ואי אפשר ממש להשאיר אותה מנופחת.... אז ההתלבטות היא בין פלסטיק רך לקשיח ואני הייתי בוחרת רך בגלל שזה נוח לקיפול ולשימוש..... אבל זאת לא עצה מדעית ובדוקה..... יעל
 
אצלי ה``ניסיון`` מאנשים אחרים

עובד בדיוק הפוך. במתנפחות תמיד יש חורים מכל מיני אבנים בגינה והפלסטיק קשה תופסות המון מקום.
 

Iris-1

New member
מתוך הנסיון שלי

הפלסטיק הרך נוטה להתפוצץ אם ממלאים יותר מדי או שהילדים יותר מדי משתוללים בפנים. לגבי הקשיחה מסביב אז אחרי כמה פעמים של שימוש וקיפולים אז הקיפולים לא נפתחים כמו שרוצים וזה כל הזמן נופל פנימה לתוך המים וכמובן אז המים נשפכים מסביב והחגיגה בעיצומה (של ההורים כמובן או השכנים - תלוי איפה ממלאים). בקיצור אם יש גינה למשפוחה עדיפה הפלסטיק הקשיחה רק לשים לב לקיפולים שלה. בהצלחה ושחיה ובילוי מהנה.
 
למעלה