על אכזבה, על יושר ועל תאוות שלטון

אביסון

New member
על אכזבה, על יושר ועל תאוות שלטון

אז מה ההבדל בין אנשים בשמאל לבין אלה בימין?? נכון, אסור לעשות הכללות וכו´ וחה וחי.... אבל, גבירותי ורבותי, ככה זה תמיד: בשמאל בחיים לא יגידו ש"אני מאוכזב מראש הממשלה שלי". תמצאו לי מישהו בשמאל שאמר פעם "צריך להפיל את ברק", "צריך להחליף את פרס", "צריך להחליף את רבין", וכו´. כן, כי השלטון מעל הכל, ויש לאחוז בו גם כשהמדינה על הפנים. בשמאל תמיד יתמכו בראש הממשלה שלהם, ממש אוטומטית, כי הוא הצבר עם הבלורית, שיודע לשחק אותה בטחוניסט עם כמיהה לשלום, וגם כשהוא טועה - הוא לחלוטין צודק, הוא הוא ממיטב המיטבים, גם כשכל הקונספציה והתפיסה כבר מזמן כשלה. אצלנו בימין - אין דבר כזה, וזאת עובדה. הימין הפיל את שמיר, הימין הפיל את נתניהו, כרגע לא משנה מוצדק או לא. מה שחשוב זה להראות שהנה, שוב, כאז גם היום, ותקראו את כל פורומי הפוליטיקה כולל זה כאן - אניש ימין אומרים מפורשות שהם מאוכזבים משרון ושהוא צריך לפנות את כסאו.וכמוהם גם אני - שרון , נכשלת. פיללתי נואשות שתחליף את ברק. עבדתי בהתנדבות חודשיים ימים כדי שזה יקרה, וזה קרה. ומקץ שנה, אני כמעט מתבייד בך, כי אחרי שאני מסביר לכל ידידיי השמאלנים ש"חייבים לחסל את ישות הטרור" ו"אסור לדבא איתם על כלום, כולל לא על הפסקת אש שתחזיק שעתיים וחצי", הנה אני שומע שאתה הולך ונפגש מיוזמתך עם אנשים שאחרי סיום פגישתך עימם מרימים טלפונים למתאבדי המחר ומוסרים להם את הזמן והמקום שבו יבצעו את מעשי הרצח כנגד ילדים ישראלים. כן, מר שרון, אתה יושב ונהנה מסקרים שבהם כביכול אתה על הגג, אבל זה פשוט בגלל שלעם הזה אין אופציה, הוא נתלה חסר אונים על אחדות דפוקה, עם כביכול אבא שדואג לכולם, אבל בפועל - ככל שתלך הביתה מהר יותר כך ייטב. בתקווה לבנימין במהרה.
 

Roobie

New member
איזה מפגר..

השמאל לא הפיל את ברק?? שליש ממצביעי השמאל לא הלכו להצביע בבחירות האחרונות כי הם לא רצו את ברק!!! הימין בחיים לא עשה כזה דבר.
 

Roobie

New member
טוב, מצטער על הכותרת..

מיותרת ולא במקום אבל התוכן נשאר בעינו..
 
חברי היקר, אני שואל אותך:

האם הדחת ראש ממשלה מכהן היא אכן הדרך הטובה ביותר להבטחת קיומה של המדינות שאנו חפצים בה? האם אין דרך אחרת? אני שואל זאת כי גם אני לא מרוצה מהמצב, אך עדיין לא מצליח להפנים את העובדה שניאלץ להדיח את שרון.
 

שמאלני

New member
לא ביבי ולא שרון ולא אף אחד...

הכול תלוי בארגוני הטרור,ביבי לא יוציא אותנו מהמצב כבר היינו בסיטואציה הזו שהימנים כותבים ואומרים שביבי יוציא אותנו מהמצב. לא יוציא ולא נעלים,המצב ימשיך להיות כזה והנה הסיבות למה. בגדול אין פתרון לבעית הטרור,מצד אחד אין לנו את הכוח להתנפל על מדינה ולהפיל את השלטון. אנחנו מדינה קטנה בסה"כ צבא של חצי מיליון חיילים,ורק כעשרים אלף קרבים. אנחנו יכולים בקלות להעיף מפה את הפלסטינים ולעשות מה שאנחנו רוצים בהם כמו שאנחנו עושים כעת. אבל הבעיה שהפלסטינים לא לבד,כל האומה הערבית עומדת מאחוריהם ואני לא רוצה לחשוב מה יקרה אם אנחנו נעשה טרנספר או משהו קיצוני כזה. מצד שני,יש את המשא ומתן שבכדי להגיע אליו נסבול מהתקפות טרור כמו שאנחנו סובלים כעת. הקטע במשא ומתן שבסופו נגיע לשלום אמת,אבל למה המתנחלים כל כך מתנגדים לזה? הרי גם ככה אנחנו סובלים מטרור,אז מה זה משנה שלפחות בצד יהיה משא ומתן איתם. הרי הם טוענים שהם רוצים שלום,לפי מה שאני רואה בטלויזיה ושומע את הח"כים ממולדת ברדיו הם לא רוצים שלום. לא יעזור לאף ראש ממשלה,צריכים לנהל משא ומתן תחת אש אין ברירה. או שיעלה לשלטון ראש ממשלה שיש לו אומץ והוא לא שם על העולם והוא יכניס לפלסטינים. שזה לא יקרה בחיים מסיבה אחת ברורה,שאנחנו תלוים בארה"ב. ושוב אני חוזר להתחלה שאין פתרון למצב.
 
למעלה