על אפנו וחמתנו, מחר חפלה מזרחית עם אילן סוויסיה בנירוונה

קאמי7

New member
על אפנו וחמתנו, מחר חפלה מזרחית עם אילן סוויסיה בנירוונה

מעורר בי דחייה לרקוד בהדרכתו
 

קאמי7

New member
מחר נדע האם במחלקת הספורט קוראים תלונות רוקדים או קור(ע)ים

אחרת, ניאלץ לממש החלטת קבוצת רוקדים לצאת בעצומה נגד המרקיד הנ"ל, בשל סגנון ההרקדה המסווג, שהופך את הערב לחפלה ים-תיכונית, רובו ככולו!
 

iris2210

New member
הרקדות של סויסה

אם אתה לא אוהב את סגנון ההרקדה של סויסה אז על תרקוד אצלו. אבל תפסיק לצאת נגדו. הרבה רוקדים אוהבים את סגנון ההרקדה שלו ורוקדים אצלו. ההרקדות שלו שמחות ואנרגטיות. אין עליו. מספיק. נמאס לשמוע את הטענות שלך נגד סויסה. אני מאוד אוהבת לרקוד אצלו נכון שהוא שם חלק מהרקדה ריקודים מיוחדים אבל הוא גם שם ריקודים שרוקדים אותם בכל מקום וגם אמצע הדרך והוא אפילו מפתיע. אתה לא אוהב אותה זו בעיה שלך ותפסיק להצית רוקדים אחרים נגדו.
 

אליק 31

New member
קאמי צודקת. יש לה זכות שהסגנון של ריקודי העם, יישאר

כפי שהוא השתרש במשך השנים וקיבל אופי מיוחד, כולל
החלק הנוסטלגי שלו, הניחוח המיוחד שלו.

גם אני מזרחי, אבל אני איני אוהב את ההתפרצות הבלתי נשלטת של הסגנון הזה
לכל כיוון אפשרי, לפי מיטב הסגנון הפושטי של רדיו לב המדינה.
רוצה לעשות חאפלה? תקרא למוסד שלך "חאפלה קריוקי"
ושם תעשה חאפלות, אל תקרא להרקדה שלך ריקודי עם.
 

dudusapir

New member
יש לי מה להגיד בענין

כמעט אצל כל המרקידים הרפרטואר דומה.
לאן שאני הולך אותם הריקודים!
אז למה לרדת על אילן?
הוא בין המרקידים היחידים שגם נכנס לרקוד במעגל תוך כדי ההרקדה!
הוא גם בין היחידים ששם ריקודים מעט נשכחים....
&nbsp
אולי צריך לרדת על כול המרקידים בארץ.
לאן נעלמו כל ריקודי אמצע הדרך והנוסטלגיה?
למה בריקודי השורות תמיד רוקדים את אותם הריקודים?
למה אין כמעט ריקודים מהירים וריקודי הורה?
&nbsp
אלו השאלות שצריך לשאול...
 

iris2210

New member
הרקדות

דודו אני מסכימה לדברייך. אתה צודק בהחלט. אני לא מבינה למה דווקא אילן סופג אש. הוא לא אשם ברמת הריקודים שנרקדים היום שלאחרונה הכל כמעט מחברים לשירים מזרחיים . הרמה של הריקודים כל כך ירדה בזמן האחרון זה לא יאמן. במקום להגיד עצור אנחנו לא ניתן לזה יד. לרקוד יותר ריקודים ישנים ואמצע הדרך הרוקדים רוצים ריקודים חדשים ומיוחדים. אילן מנסה בהרקדות שלו בצפון איפה שאני רוקדת לגוון וגם להפתיע. לאן באמת הריקודים הישנים וריקודי ההורה שאני בכל אופן מאוד אוהבת ואני ממש לא אוהבת מה שקורה היום בתחום ריקודי העם. אני חושבת שעם ארגון המדריכים והרוקדים היו מתאחדים והיו מקבילים את היצירה שלכל שיר חדש יוצרים היום ריקוד אם הוא טוב או לאו. ההרקדות היו נראות אחרת לגמרי. בכל הרקדה שאני הולכת החלק הראשון מוגד'ש למתחילים ריקודים ישנים ואמצע הדרך. אילן גם יכול להפתיע ולשים ריקוד ששנים לא רקדו אותו וגם רצף של ריקודי הורה. אז אני באמת לא מבינה למה דווקא יורדים עליו. אני אישית מאוד אוהבת לרקוד אצלו. הוא מלא אנרגיות חיוביות והוא גם יוצר ריקודים יפים מאוד.
 

אליק 31

New member
דודו, אם תבוא לשתי ההרקדות שאני רוקד בהן,

תמצא:
1. שני המרקידים נכנסים למעגל ורוקדים בלי סוף.
2. הרפרטואר מכיל לא מעט נוסטלגיה, אפילו במוצהר - השעה הראשונה מוקדשת לנוסטלגיה.
3. יש הרבה מזרחי, כי זו האופנה היום. אבל מבוקרת.

ככל אופנה, עם הזרם הפורץ בעוז, של מוסיקה מזרחית, יש הרבה תוצרת בינונית
היום כל רוקד וכל מאזין ממוצא מזרחי
צריך לדאוג, ששטף עצום זה, של מזרחיות, לא רק מביא שמחה וקריוקי,
אלא כי בשטף הגדול מגיעה הרבה בינוניות.
מבקר מוסיקה מהולל, שחר אמאנו, מוסיקאי הבקי מאד בכל המתרחש בעולם המוסיקה המזרחית
כבר משדר אותות אזהרה ומתריע
כי יש הרבה בינוניות בזמר המזרחי
כל "יוצר בינוני" שועט עם "יצירות" שלא הושקע בהן מאמץ, מחשבה, מתינות, וכו'
וכל זאת למה? כדי לעלות על הגל של ההצלחה
ואולי להגיע גם לקיסריה
"אם עומר אדם יכול, אם מאור אדרי יכול - גם אני יכול" אומר לעצמו זמר מתחיל.
 
למעלה