Strange Little Girl
New member
על ביטולים, שביתות ולקוחות לא הגיוניים
מקרה שהיה כך היה: אני נוהגת להזמין עדשות מגע מאתר מסויים. יש להם חנות שניתן לאסוף ממנה את ההזמנה אבל לא הכי נוח לי להגיע אליה ולכן אני מעדיפה שישלחו לי את ההזמנה בדואר רשום (סניף הדואר נמצא חמש דקות מהבית שלי).
יצא שבגלל ש"חלמתי" קצת והזמנתי מאוחר ובגלל חופש פסח לקח להזמנה קצת זמן להגיע. השבוע הפתק מהדואר הגיע רק שהפלא ופלא - הגיעה לה גם שביתת הדואר הנהדרת.
בגלל הזמן שעבר הגעתי לקצה גבול היכולת של העדשות הנוכחיות שלי, מה שבעיקר גורם לכאבי ראש ועיניים יבשות, לא הכי נעים ולא בריא לעין.
אתמול בבוקר החלטתי שכבר לא שווה לבריאות שלי לחכות לדואר, התקשרתי לחנות של האתר והזמנתי עוד חבילה בודדת של עדשות כדי לאסוף אותה היום מהחנות כי מי יודע מתי השביתה תיגמר. יש לי מספר מאוד גבוה (9-) ולכן יידעו אותי שמזמינים בשבילי באופן דחוף את העדשות והן יגיעו היום בבוקר (שישי) לחנות כך שאספיק לאסוף אותן.
רק מה, השביתה נגמרה אתמול בערב...
היום בבוקר כבר הלכתי לאסוף את החבילה הראשונה מהדואר (באופן מפתיע לא היה הרבה בלאגן אחרי השביתה הזו) ואז החלטתי לנסות את מזלי - התקשרתי לחנות, התנצלתי והסברתי שהסיבה היחידה שהזמנתי חבילה נוספת היא בגלל שההזמנה המקורית הייתה תקועה בדואר בגלל השביתה (ההזמנה המקורית הייתה עיסקה לשנה, 8 חבילות, ובאמת לא היה לי צורך בעוד אחת, מה גם ששילמתי עליה קצת יותר כי בעיסקה השנתית יש הנחה). שאלתי האם יש אפשרות לבטל את ההזמנה למרות שהעדשות כבר מחכות לי בחנות.
המוכרת אמרה שתבדוק וחזרה אלי לאחר כמה דקות. התנצלה ואמרה שבגלל שמדובר במספר גבוה והם הזמינו את העדשות במיוחד בשבילי ולא מחזיקים אותן במלאי בחנות, אין אפשרות לבטל.
אמרתי שאין בעיה, רק רציתי לבדוק כי לא מזיק לשאול, וביקשתי רק שישלחו לי את החבילה הנוספת בדואר כי עכשיו אין לי טעם להגיע עד לחנות. כל השיחה התנהלה בנעימות משני הצדדים ובקרוב אמצא את עצמי שוב בדואר...
וכל הסיפור הזה קשור לפורומנו היקר למה? כשסיימתי את השיחה חשבתי לעצמי שהייתי צריכה להקליט את השיחה ולהשמיע אותה ללקוחות הלא הגיוניים שלא מבינים למה אי אפשר לבטל עיסקה (במקרה שלי - הזמנת כרטיסים להצגה) רטרואקטיבית או שעה לפני תחילת ההצגה/מופע ומתעצבנים ומאיימים בתביעה.
לא עלה בדעתי לרגע לצעוק על המוכרת החביבה, כי היא בסך הכל עושה את העבודה שלה. היה הגיוני בעיני שאם החנות הזמינה מוצר במיוחד עבורי לא משתלם להם לבטל את ההזמנה כי הם לא ימכרו את המוצר הזה כ"כ מהר למישהו אחר, והם לא אשמים שהיה בלאגן עם הדואר ושאני חיכיתי לרגע האחרון כדי להזמין את העדשות.
לקחתי הימור, בדקתי אם אפשר לבטל וכשאמרו שאי אפשר - קיבלתי את זה כי החנות לא חייבת לי כלום.
הלוואי שאפשר היה "ללמד" ככה את הלקוחות שלנו...
מקרה שהיה כך היה: אני נוהגת להזמין עדשות מגע מאתר מסויים. יש להם חנות שניתן לאסוף ממנה את ההזמנה אבל לא הכי נוח לי להגיע אליה ולכן אני מעדיפה שישלחו לי את ההזמנה בדואר רשום (סניף הדואר נמצא חמש דקות מהבית שלי).
יצא שבגלל ש"חלמתי" קצת והזמנתי מאוחר ובגלל חופש פסח לקח להזמנה קצת זמן להגיע. השבוע הפתק מהדואר הגיע רק שהפלא ופלא - הגיעה לה גם שביתת הדואר הנהדרת.
בגלל הזמן שעבר הגעתי לקצה גבול היכולת של העדשות הנוכחיות שלי, מה שבעיקר גורם לכאבי ראש ועיניים יבשות, לא הכי נעים ולא בריא לעין.
אתמול בבוקר החלטתי שכבר לא שווה לבריאות שלי לחכות לדואר, התקשרתי לחנות של האתר והזמנתי עוד חבילה בודדת של עדשות כדי לאסוף אותה היום מהחנות כי מי יודע מתי השביתה תיגמר. יש לי מספר מאוד גבוה (9-) ולכן יידעו אותי שמזמינים בשבילי באופן דחוף את העדשות והן יגיעו היום בבוקר (שישי) לחנות כך שאספיק לאסוף אותן.
רק מה, השביתה נגמרה אתמול בערב...
היום בבוקר כבר הלכתי לאסוף את החבילה הראשונה מהדואר (באופן מפתיע לא היה הרבה בלאגן אחרי השביתה הזו) ואז החלטתי לנסות את מזלי - התקשרתי לחנות, התנצלתי והסברתי שהסיבה היחידה שהזמנתי חבילה נוספת היא בגלל שההזמנה המקורית הייתה תקועה בדואר בגלל השביתה (ההזמנה המקורית הייתה עיסקה לשנה, 8 חבילות, ובאמת לא היה לי צורך בעוד אחת, מה גם ששילמתי עליה קצת יותר כי בעיסקה השנתית יש הנחה). שאלתי האם יש אפשרות לבטל את ההזמנה למרות שהעדשות כבר מחכות לי בחנות.
המוכרת אמרה שתבדוק וחזרה אלי לאחר כמה דקות. התנצלה ואמרה שבגלל שמדובר במספר גבוה והם הזמינו את העדשות במיוחד בשבילי ולא מחזיקים אותן במלאי בחנות, אין אפשרות לבטל.
אמרתי שאין בעיה, רק רציתי לבדוק כי לא מזיק לשאול, וביקשתי רק שישלחו לי את החבילה הנוספת בדואר כי עכשיו אין לי טעם להגיע עד לחנות. כל השיחה התנהלה בנעימות משני הצדדים ובקרוב אמצא את עצמי שוב בדואר...
וכל הסיפור הזה קשור לפורומנו היקר למה? כשסיימתי את השיחה חשבתי לעצמי שהייתי צריכה להקליט את השיחה ולהשמיע אותה ללקוחות הלא הגיוניים שלא מבינים למה אי אפשר לבטל עיסקה (במקרה שלי - הזמנת כרטיסים להצגה) רטרואקטיבית או שעה לפני תחילת ההצגה/מופע ומתעצבנים ומאיימים בתביעה.
לא עלה בדעתי לרגע לצעוק על המוכרת החביבה, כי היא בסך הכל עושה את העבודה שלה. היה הגיוני בעיני שאם החנות הזמינה מוצר במיוחד עבורי לא משתלם להם לבטל את ההזמנה כי הם לא ימכרו את המוצר הזה כ"כ מהר למישהו אחר, והם לא אשמים שהיה בלאגן עם הדואר ושאני חיכיתי לרגע האחרון כדי להזמין את העדשות.
לקחתי הימור, בדקתי אם אפשר לבטל וכשאמרו שאי אפשר - קיבלתי את זה כי החנות לא חייבת לי כלום.
הלוואי שאפשר היה "ללמד" ככה את הלקוחות שלנו...