על בנים ועל בנות

Noam S

New member
על בנים ועל בנות

שמתי לב למשהו... הרבה גולשות שגולשות באתרי הכרויות גולשות אשכרה סתם. סתם כדי לומר לעצמן הנה אני אתן לזה סיכוי. אבל הן לא באמת נותנות לזה סיכוי כי כל הגישה מזלזלת מלכתחילה. סתם לסמן וי בצד ש"הנה ניסיתי גם אינטרנט" וזהו... הרי ברור לכל אדם בר דעת שאוי לנו עם נסיון שכזה. כנראה ש"ככה זה" סה לה וי. כמו שבחורות מתלוננות בדר"כ שקשה למצוא בחורים שרוצים יותר מדבר אחד... אפשר בהחלט להתלונן שקשה למצוא בחורות משקיעניות ורציניות. כאלו שבאמת רוצות להשקיע ולא מחפשות שיקרקרו אחריהן. כאלו שבאמת בעד לבנות קשר רציני וזוגיות. בעצם ההתנהגות הזו שלהן הן מביאות אליהן ומושכות אליהן את מה שהן מתלוננות עליו.
 

Lir האחת

New member
הארת את עיניי

לרוב אני לא שומעת מבחורים שבנות הן לא רציניות...תמיד ההיפך
האמת שקשה באופן כללי למצוא...למצוא פרטנר לחיים. או שאין מספיק כימיה, או שהצד השני לא מוכן להתחייב או שזה פשוט לא זה.
 

Noam S

New member
למדת משהו חדש ../images/Emo8.gif

זה שקשה למצוא - קשה. כימיה זה שם המשחק. אבל אפשר לעזור לכימיה. מראה אולי זה לא משהו שאפשר לשנות בצורה דראסטית (אולי). אבל אפשר להראות עניין. להשקיע. זה יכול לשנות פלאים. הגישה הזלזלנית לא מוסיפה. אפילו שהיא תהיה דוגמנית צמרת. אין לי בעיה עם התחייבות. רק שתהיה אחת ששווה להתחייב לה - אדרבא.
 

Lir האחת

New member
זה נכון...

אני מסכימה איתך. למרות שהזלזול הוא משני הכיוונים. בגדול, התחושה שלי לפחות, שאנשים היום לא רוצים להשקיע מידי.. אולי כי הם מקבלים בקלות, אז למה להשקיע. בעיה.
 

Noam S

New member
מה שבא בקלות מהר מאד יעלם

לא מילים שלי... זה פשוט נכון. וזה מה שקורה תכלס.
 

funkytown

New member
אפשר לחדול מהאשמות....

ואז אנשים רבים יותר לא ישארו בודדים. קל מדי להאשים, מיותר
 
למעלה