אשה מרציפן
New member
על גבולות תמיכה/שירות
בעקבות כמה סיפורים הזויים שעלו כאן, חשבתי על נושא הגבולות של נותני השירות עצמם: לפעמים אנשים זוכים לקבל שירות פחות שגרתי שכולל אקסטרות, ומסיבות שונות (ובראשן - הגישה הישראלית שאומרת "מגיע לי"), יוצאים מנקודת הנחה שזה הסטנדרט, וכשלא מקבלים את אותו השירות בפעם הבאה באים בטענות. את המשפט "אבל בפעם הקודמת אישרו/ביצעו" אני מניחה שרובכם מכירים, וקורה לא אחת שלא מדובר במשפט ריק מתוכן - זה באמת קרה...
לי בזמנו הפריע שקולגות מסוימים שלי "הגדילו ראש" במקומות שלא היה מתאים להגדיל, ואפשרו ללקוחות לקבל דברים שלא היו זכאים להם, כך שנוצר מצב שציפו לקבל את אותו הדבר בפעם הבאה/לקוחות אחרים ראו וביקשו גם. לפעמים זה נעשה בגלל חוסר אנרגיות להתמודד עם הלקוח, לפעמים בגלל חוסר הבנה לגבי "מה שמגיע" (קרה בעיקר עם עובדים חדשים) וכדומה.
יצא לכם להיתקל במצבים כאלו בעבודה? להתמודד עם קולגות שהרחיבו את גבולות השירות/התמיכה ויצרו נזקים שכאלו? יש לנו דוגמה מצוינת בפורום - לקוחה חביבה מספרת שבמוסך כלשהו הסיעו אותה הבייתה פעם אחת, ולכן היא מצפה שבכל מוסך העובדים יספקו שירות הסעות עבור הלקוחות שרכבם נאלץ להישאר במוסך. אני מניחה שהמקרים בהם נתקלתם היו פחות קיצוניים, אבל אתם מוזמנים לשתף.
בעקבות כמה סיפורים הזויים שעלו כאן, חשבתי על נושא הגבולות של נותני השירות עצמם: לפעמים אנשים זוכים לקבל שירות פחות שגרתי שכולל אקסטרות, ומסיבות שונות (ובראשן - הגישה הישראלית שאומרת "מגיע לי"), יוצאים מנקודת הנחה שזה הסטנדרט, וכשלא מקבלים את אותו השירות בפעם הבאה באים בטענות. את המשפט "אבל בפעם הקודמת אישרו/ביצעו" אני מניחה שרובכם מכירים, וקורה לא אחת שלא מדובר במשפט ריק מתוכן - זה באמת קרה...
לי בזמנו הפריע שקולגות מסוימים שלי "הגדילו ראש" במקומות שלא היה מתאים להגדיל, ואפשרו ללקוחות לקבל דברים שלא היו זכאים להם, כך שנוצר מצב שציפו לקבל את אותו הדבר בפעם הבאה/לקוחות אחרים ראו וביקשו גם. לפעמים זה נעשה בגלל חוסר אנרגיות להתמודד עם הלקוח, לפעמים בגלל חוסר הבנה לגבי "מה שמגיע" (קרה בעיקר עם עובדים חדשים) וכדומה.
יצא לכם להיתקל במצבים כאלו בעבודה? להתמודד עם קולגות שהרחיבו את גבולות השירות/התמיכה ויצרו נזקים שכאלו? יש לנו דוגמה מצוינת בפורום - לקוחה חביבה מספרת שבמוסך כלשהו הסיעו אותה הבייתה פעם אחת, ולכן היא מצפה שבכל מוסך העובדים יספקו שירות הסעות עבור הלקוחות שרכבם נאלץ להישאר במוסך. אני מניחה שהמקרים בהם נתקלתם היו פחות קיצוניים, אבל אתם מוזמנים לשתף.