על דנבר - לייקרס ועוד בקטנה

Krit123

Well-known member
*דיוויס ירד ברבע השני ולא חזר, אולי יחמיץ מספר שבועות. כמובן הדבר המרכזי שאפשר לקחת מההתמודדות.

את הריצות ביצענו בזמן שרק אחד מלברון/איידי היה על הפרקט. התרומה של הצמד הארל/שרודר פחתה, הפעם הם לא הגיעו להילוך ההגנתי שאפיין את המפגש הקודם.

במשחקי הבית האחרונים אנחנו תוקפים יפה במעבר וקולעים טוב מחוץ לקשת (19 שלשות ב-40% הפעם), הנעת הכדור מצאה את האיש החופשי לאחר הדאבל טים. עלו רק שתי שופטים כי אחד מהם כנראה נחשף לחולה, נאחל לו רק בריאות. אולי בגלל זה הלכנו המון לקו...
יוקיץ' פתח חד והגיע לטריפל-דאבל בסיום, מורי היה ממש טוב (בלתקוף את החילוף בפרט ולהניע את ההתקפה). קיבלנו תרומה מעולה מסביב, פאקו עם הגנה טורדנית השלים את המשחק הכי טוב שלו העונה (בטח ביחס ליריבה) – 15 נק' 4 אס'.
פאפא מילסאפ היה מעולה, אבל עזבו שטויות, זיק נאג'י עם 4 פאקינג שלשות (והגנה טובה) הוא סיפור המשחק מבחינתנו.
הצהיר בפתיחת העונה שהוא רוצה להיות סטופר ורסטילי בהגנה, מאלון אמר לו, אמנם לא נתתי לך דקות כול העונה, בתמורה לכך תשמור על לברון. אז במחצית הראשונה he schooled him, סחט עבירות זולות והגיע לטבעת, אבל בחצי השני העירקי הזיז את הרגליים לפני שיזם מגע והצליח להישאר מולו. תענוג, הבנאדם 2.06 (הייתי בטוח שהוא 2.11) עם מוטת כנף ענפה, לא מצפה ממנו להיות המושיע ההגנתי שלנו, אבל אני מאמין שהוא ילמד להשתמש בנתונים הפיזיים שלו עם הזמן ויהיה לפחות גרסה של נאז ריד רק עם ורסטיליות בהגנה.

אגב, הם הגיעו לצבע מתי שהתחשק להם, בשלב מסוים לברון הריץ פיקאנדרול עם איידי (איכשהו לא עושים את זה מספיק) והם הגיעו ללייאפ/דאנק פעם אחר פעם כשיוקיץ' שמר עליו. היו להם לא מעט טיולים לטבעת רק שלא קלעו מבחוץ ומנטלית החליטו לוותר על המשחק אחרי שאיידי ירד. עוד נציין שקוזמה (19-8) משחק טוב בשבילם העונה. האמת, הדקות של הצעירים האתלטים (המפטון/נאג'י/פורטר J) עזרו לנו להחליף צדדים, למרות שפשוט אי אפשר לעמוד בקצב שלהם.
 

Krit123

Well-known member
ספרס מנצחים בשארלוט מאחורי עוד רבע שני אימתני של 47 נקודות, הולי שיט. מורי (תרומה רוחבית נאה) ודריק וויט חלקו 51 נקודות, קלדון ג'ונסון קלע 18, קיבלו 33 ממילס/גיי/ווקר (שחילק כמה מסירות יפות) בערב בו דרוזן לא הבריק בלשון המעטה.
ההורנטס שחסרים את היוורד ופי ג'יי וושינגטון לא ירדו מספיק טוב להגנה, קיבלו סקור די גבוה מרוזייר, מאליק מונק מהספסל ולאמלו עם השיער תעמיס לי ביסלי שלו, רק שהרוב הושג בזריקות לא פשוטות. יהיה שווה לדבר בנפרד על הנפילה של יקיר ליבי דבונטה גרהאם.

ראיתי ממש מעט מהרבע האחרון של מאבס - פורטלנד, לילארד עם שתי שלשות גדולות דאג להדוף late surge שכמעט הוביל לניצחון של המאבס. לוקה הגיע למבט ממש טוב בסיום רק שהכדור החליק החוצה (סיים עם 44-7-9 באחוזים פסיכיים, אאלט מדובר ב-100 נקודות בשתיים האחרונים). הבלייזרס רושמים W רביעי רצוף והם רחוקים משחק מיתרון ביתיות, שאפו.
 

Rapgamer

Well-known member
ניצחון טוב של דנבר. כל ניצחון על הלייקרס הוא לא מובן מאליו ומצריך רמת כדורסל גבוהה, אפילו אם כמו שאמרת הלייקרס לא נלחמו בכל הכוח. הם רגילים להיכנס לפיגור ולחזור, נגד דנבר זה לא הלך בקלות כשבלי דיוויס ובלי השלשות זה לא היה הולך נקודה.
 
4 חיוביים לסן אנטוניו. גרמו לשרשרת ביטולים, כך שגם דטרויט, קליבלנד, שיקאגו ושארלוט לא תשחקנה.
דנבר נגד וושינגטון מחר. Krit, אתה מוזמן לדרבן את השחקנים שלך להפציץ, התחלנו לנצח וזה לא טוב לשאיפות הדראפט שלנו.
 

Krit123

Well-known member
4 חיוביים לסן אנטוניו. גרמו לשרשרת ביטולים, כך שגם דטרויט, קליבלנד, שיקאגו ושארלוט לא תשחקנה.
דנבר נגד וושינגטון מחר. Krit, אתה מוזמן לדרבן את השחקנים שלך להפציץ, התחלנו לנצח וזה לא טוב לשאיפות הדראפט שלנו.
מה ויתרת על פלייאוף אליקו?.. עדיין יש סיכוי.
לגבי מחר, כול מי שמסוגל לשמור על ביל יעדר אצלנו, עונה שעברה הפסדנו שם בלעדיו, להצגה של איש סמית', טרוי בראון ג'וניור ואחרים.
שווה לדבר על אם בכלל יש לנו אינטרס לראות את וושינגטון בוחרים גבוה בדראפט (מבחינת דני). אם הם עושים טנק, אז ביל יעזוב את הקבוצה בכל אופן, והם ינחיתו ערימה של נכסים, כולל שחקן צעיר מבטיח שיהווה הקבלה לבחירת טופ 5. אם הם ישיגו בחירת טופ 5 on top of that, בעייתי. כמו שדיברנו, הדראפט הבא מלא בשחקנים שנופלים על העמדה והמאפיינים של דני.

אגב חבל שקורה לספרס דווקא עכשיו, הם בסטרץ' הכי טוב שלהם העונה.
 
שווה לדבר על אם בכלל יש לנו אינטרס לראות את וושינגטון בוחרים גבוה בדראפט (מבחינת דני).
אכן. נקודה נכונה. חשבתי על זה בזמן האחרון. אני גם לא בטוח שטרייד על ביל הוא נכון כרגע [עוד לא בן 28, שנה הבאה מובטחת בחוזה], שגם בזה דעתי השתנתה בשבועות האחרונים.
 
למעלה