hadadidror
New member
על דרכו של יובל דולין לנסות להפוך לרוכב מקצוען
עוד לא היה רוכב ישראלי בטור דה פראנס וזאת למרות שהיו הרבה שחלמו על כך. הטור מהווה את הקרם-דה- לה-קרם של הרוכבים בעולם וכנראה שיחלוף עוד זמן מה עד שנצליח להביא רוכב לשם. גם ברמה המקצוענית לא הצלחנו לייצר רוכבים רבים וכיום אפשר לספור בודדים שהגיעו לכך ובהם יהודה גרשוני, רן מרגליות, ניב ליבנר ובימים אלה עידו זילברשטיין. קראתי לא מעט ספרים של רוכבים שונים על ההגעה למקצוענות ואני יכול לומר שאצל כולם היה מדובר בתהליך קשה ומפרך. הדבר דרש הרבה מאד הקרבה, אימונים, פציעות, עיסוק בפוליטיקות והרבה כישרון. כל זאת כאשר מדובר ברוכבים מחו"ל, אלה שיש להם תנאים יחסית נוחים על מנת להגיע למצב שבו הם יכולים להתפרנס מרכיבה על אופניים. היום ניגע בעיקר בתהליך ההגעה למקצוענות של רוכב ישראלי אחד שניסה לעשות זאת: יובל דולין, אלוף הארץ לשנת 2013 ועמיתי לקבוצת TACC.
http://goo.gl/VQFZrk
עוד לא היה רוכב ישראלי בטור דה פראנס וזאת למרות שהיו הרבה שחלמו על כך. הטור מהווה את הקרם-דה- לה-קרם של הרוכבים בעולם וכנראה שיחלוף עוד זמן מה עד שנצליח להביא רוכב לשם. גם ברמה המקצוענית לא הצלחנו לייצר רוכבים רבים וכיום אפשר לספור בודדים שהגיעו לכך ובהם יהודה גרשוני, רן מרגליות, ניב ליבנר ובימים אלה עידו זילברשטיין. קראתי לא מעט ספרים של רוכבים שונים על ההגעה למקצוענות ואני יכול לומר שאצל כולם היה מדובר בתהליך קשה ומפרך. הדבר דרש הרבה מאד הקרבה, אימונים, פציעות, עיסוק בפוליטיקות והרבה כישרון. כל זאת כאשר מדובר ברוכבים מחו"ל, אלה שיש להם תנאים יחסית נוחים על מנת להגיע למצב שבו הם יכולים להתפרנס מרכיבה על אופניים. היום ניגע בעיקר בתהליך ההגעה למקצוענות של רוכב ישראלי אחד שניסה לעשות זאת: יובל דולין, אלוף הארץ לשנת 2013 ועמיתי לקבוצת TACC.
http://goo.gl/VQFZrk