על כבוד האדם והקשר לשירות

noa128

New member
על כבוד האדם והקשר לשירות

בכלל לא דיברנו על זה ואני סקרנית לשמוע את דעתכם בעניין הזה של "עומדים לשירותכם" מצד אחד, ו"כבוד העובד" מצד שני והכי הכי על ה"הישג" שבו מתגאה עורך הדין שעמד בראש המאבק. רק לי זה לא נראה כמו הישג?
 

noa128

New member
../images/Emo105.gif מקפיצה

קשה לי להאמין שלחבורה אכפתית ואינטיליגנטית כמוכם אין מה לומר בעניין ...
 

לורליי43

New member
תמיד הרגיז אותי הסיפור הזה

בכלל לא מובן לי איך מישהו החליט שהעמידה תורמת משהו לשרות. לא ראיתי שום הבדל שקשור לענין הזה בין מקומות שהקופאית עומדת, לבין מקומות שהיא יושבת. בעיני זה מבזה גם אותי כמקבל שרות- כביכול זה מה שמעניין אותי. אותי מעניין יחס, חיוך, נכונות לעזור אם יש צורך, מאור פנים. הכל קשור לחלק שמעל החגורה ולא מתחתיה. לגבי השטיחים- זה נשמע מאוד מוזר.
 

noa128

New member
את ההיגיון אני מסוגלת להבין

של לכבד אדם בכך שאת משרתת אותו בעמידה, גם אצלי במסעדה היה לנו חשוב שמלצרית לא תקום לקראת אורחים - שלא תגרום להם להרגיש שהם "מקימים" אותה. אבל מכאן ועד להעמיד עובד על הרגליים 8 שעות בלי הפסקה... קשה לעובד לתת שירות מחוייך ואדיב כשהרגליים הורגות אותו... הקטע הוא שעם כל המומנטום וכל הרעש, הסוף הוא שהן עדיין עומדות
 
למעלה