על ליבני ללכת בעקבות אולמרט

bluestar 777

New member
על ליבני ללכת בעקבות אולמרט

היא מוכתמת בכשלונות הגירוש האכזרי ומלחמת הנפל בלבנון. אין לה זכות להתמודד ולבקש את אימון העם. היא נכשלה ואין מאחוריה כל רזומה מפואר, היא פוליטיקאית קטנה שהמזל האיר להם פנים לתקופת מה. זהו, היתה, עברייני קדימה נמאסתם!!!
 

blur2

New member
תזכיר לי מהו בדיוק הרזומה המפואר של שאר

המתמודדים נגדה? חוץ מכהונה קצרה וכושלת? ביבי זיג-זג נוטף הזיעה ואהוד המבולבל "בוא נתפוס את הדברים שלנו ונברח" ברק. ציפי היא היחידה שיצאה טוב ממלחמת לבנון והיחידה שבאמת הביאה לאיזשהו הישג.
 

אדרעיא

New member
ליבני טובה?

בס"ד גרועים ממנה ניסו ולא כלכך הצליחו בלשון המעטה הגיע זמן לתת הזדמנות לציפורה ליבני (ראה דבורה הנביאה)
 

bluestar 777

New member
לאף אחד מהם אין את קופת השרצים המפוארת

כמו לציפי. אין פוליטיקאי חף. אבל אחת שהיתה שותפה לממשלת פשע ורשע שכזאת, ממשלה ששלחה לאבדון עשרות חיילים. ממשלה שהתפארה בגירוש אכזרי של אלפי תושבי מבתיהם. ממשלה שהכתירה במעשי ידיה את שלטון חמאס אל קאידה בעזה... מה ההשוואה בכלל? ציפי "ניצחה" אמש והיא נבחרה כזאת שתפסיד לביבי נתניהו, יתכן ותצליח להרכיב איזו ממשלה מקרטעת, אבל היא תתפוגג מהר, כולי תפילה שלא תצליח חלילה "לקדם" איזה הסדר, שלא תמיט עלינו עוד אסון פרי נסיגה, עוד רבבות מחבלים סביב בתינו, עוד מאות נרצחים על מזבח מאוייה.
 

blur2

New member
רוצה שאני אזכיר לך מה אדון ביבי אמר לאולמרט?

בזמן המלחמה: לכו עד הסוף! אל תפסיקו! (בתגובה למהלך שלבני ניסתה להעביר להפסקת הלחימה לאחר מיצוי המטרות) ולא נשכח כמובן שהאדון תמך בהתנתקות אבל בצורה נוחה מאוד נמנע מלתת לו יד ברגע האחרון (והצליח באופן מסויים לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה). ועוד לא התחלתי לדבר על הכהונה של שרה *אהמ* שלו.
 
למעלה