על מה הפורום בעצם??

על מה הפורום בעצם??

נו שיהיה, בתור אחת שהספר והסרט האהובים עליה מאז ומעולם היה אליס, וזה כולל גם את דובוני איכפת לי בארץ הפלאות ואחת שהיה לה קראש מטורף על דאלי בגיל 13... החלטתי להצטרף.. למרות שעדיין לא הבנתי על מה הפורום בכלל.. אבל שיהיה :) אז היי, אני נועה, בת 18, שבוע לפני גיוס :( וזהו בעצם.. ודרך אגב, אם זה כן קשור לפורום בדרך עקיפה רציתי לשאול אם יש לכם רעיונות איך להתחפש לאליס בפורים... חשבתי על אליס המקורית, מהסרט של דיסני, אבל יש התלבטות בינה לבין אליס הרעה, מהמשחק.. מה אתם אומרים?
 

shonshon5

New member
נועה בת 18? כאילו - כבר חלפה שנה?

וואלה, הייתי בטוח בת שבע עשרה.. אם לא הבנת על מה הפורום - זה בסדר. אף אחד לא מבין, וטוב שכך. וטוב שהסבת את צומת לב הציבור לפורים הממשמש וקרב. מתי זה, בעצם? ולמה לך להיות מוטרדת בענייני תחפושת? או טו טו בבקו"מ יסדרו לך אחת סוף הדרך! יאללה, וולקאם!
 

שוKולד

New member
היי נועה, ברוכה הבאה ../images/Emo13.gif

על מה הפורום, יש הודעה בטאג ליין שמסבירה על מה הוא (אולי).. חוצמזה, אפרופו פורים (מתי זה יוצא?) מי מתחפש ? האם שגיל מסויים מפסיקים ? אני כבר כמה שנים טובות מוותרת על התחפושות, מבחינתי זה כמו ההבנה שיום עצמאות וספריי לעיניים ופטישים לראש זה לא כייף יותר.
 

byron

New member
אני מתחפש

למרות ששנה שעברה הייתה לי תחפושת על הפנים (ברצינות על הפנים, התאפרתי ושמתי שיניים של דרקולה ושפמפם) השנה אני אשקיע יותר, קודם כל אני אחמצן את הזקן, והפעם אני ממש אתאפר בצבעים מפחידים (פנס בעין וציור של חתך מעל הגבה) ונראה מה עוד יעלה לי בראש. לפני כמה שנים אני התחפשתי לשטן - עין אחת הייתה ירוקה (עדשת מגע) ואחת חומה, החליפה של האיומים, הורדתי חלקית את הזקנקן, קרניי תיש אדומות וזנב אדום. הייתי די מפחיד....(באופן מיקרי לחלוטין המיתולוגית הגיעה לאותה מסיבה כמלאך)
 

תומשו

New member
עדיף אליס הרעה

עדיף את אליס הרעה מהמשחק היא נורא מגניבה אם הסכין הזאתי ביד אליס המהסרט סתם נראית כאילו היא על סמים קשים...
 
רק לא אליס מהמשחק המעצבן הזה

זאת מהמשחק נראית ממש כאילו אכלה כאפה לפנים מאיזה גראס מרוסס מעירק. לכי על אליס מהסרט. ילדת פרחים של הסבנטיז על פטריות. מה יותר טוב מזה.
 

שוKולד

New member
לא מכירה אותה

אבל אליס בעיני היא דמות חיובית ולא המכשפה מהאגדות. ופורים בעיני הוא זמן לתחפושות חיוביות, לשמחה.
 
למעלה