על מה מדוורים ללקוחות כשאין שום מבצע
בתור עסקים בתאוצה, לא תמיד אנחנו בתקופה שמריצים קמפיין או מבצע.
אז האם כדאי לדוור ללקוחות גם בתקופה הזו או לחכות למבצע?
אני חושב שאם אין לכם תוכן לניוזלטר- גם דיוור אלקטרוני רבעוני הוא מעולה כדי לשמור את המותג במודעות.
מעבר לזה - גם שאין מבצע אפשר לדבר על עדכונים וחדשות שקרו לאחרונה בעסק (ורצוי לכתוב זאת באוריינטציה של "_______ שם הלקוח, תראה מה שיפרנו בשבילך" / "מזמינים אותך ליהנות משירות משופר" ואז לספר במה העדכון מביא תועלת ללקוח.
כמובן לשמור על תדירות סבירה של דיוור. לא יותר מדי (שהלקוח ירגיש מוצף בניסיונות שכנוע) ולא פחות מדי (שהלקוח כבר לא יזכור מי אתם).
בכל מקרה, על כל קמפיין דיוור אלקטרוני שמשגרים, ניתן לבדוק בסטטיסטיקה (שהמערכת מראה) עד כמה היתה היענות, ובהתאם לתכנן את המשלוח הבא.
בתור עסקים בתאוצה, לא תמיד אנחנו בתקופה שמריצים קמפיין או מבצע.
אז האם כדאי לדוור ללקוחות גם בתקופה הזו או לחכות למבצע?
אני חושב שאם אין לכם תוכן לניוזלטר- גם דיוור אלקטרוני רבעוני הוא מעולה כדי לשמור את המותג במודעות.
מעבר לזה - גם שאין מבצע אפשר לדבר על עדכונים וחדשות שקרו לאחרונה בעסק (ורצוי לכתוב זאת באוריינטציה של "_______ שם הלקוח, תראה מה שיפרנו בשבילך" / "מזמינים אותך ליהנות משירות משופר" ואז לספר במה העדכון מביא תועלת ללקוח.
כמובן לשמור על תדירות סבירה של דיוור. לא יותר מדי (שהלקוח ירגיש מוצף בניסיונות שכנוע) ולא פחות מדי (שהלקוח כבר לא יזכור מי אתם).
בכל מקרה, על כל קמפיין דיוור אלקטרוני שמשגרים, ניתן לבדוק בסטטיסטיקה (שהמערכת מראה) עד כמה היתה היענות, ובהתאם לתכנן את המשלוח הבא.