על מה מדוורים ללקוחות כשאין שום מבצע

ofirnofir

New member
על מה מדוורים ללקוחות כשאין שום מבצע

בתור עסקים בתאוצה, לא תמיד אנחנו בתקופה שמריצים קמפיין או מבצע.
אז האם כדאי לדוור ללקוחות גם בתקופה הזו או לחכות למבצע?

אני חושב שאם אין לכם תוכן לניוזלטר- גם דיוור אלקטרוני רבעוני הוא מעולה כדי לשמור את המותג במודעות.
מעבר לזה - גם שאין מבצע אפשר לדבר על עדכונים וחדשות שקרו לאחרונה בעסק (ורצוי לכתוב זאת באוריינטציה של "_______ שם הלקוח, תראה מה שיפרנו בשבילך" / "מזמינים אותך ליהנות משירות משופר" ואז לספר במה העדכון מביא תועלת ללקוח.
כמובן לשמור על תדירות סבירה של דיוור. לא יותר מדי (שהלקוח ירגיש מוצף בניסיונות שכנוע) ולא פחות מדי (שהלקוח כבר לא יזכור מי אתם).

בכל מקרה, על כל קמפיין דיוור אלקטרוני שמשגרים, ניתן לבדוק בסטטיסטיקה (שהמערכת מראה) עד כמה היתה היענות, ובהתאם לתכנן את המשלוח הבא.
 

Simple Finance

New member
מסכים

לדעתי יותר מפעם בחודש זה מציק.
אני מסיר את מי ששולח לי פעם בשבוע, שלא לדבר על אלה ששולחים כל יום וגורמים לאנטי.
 

ofirnofir

New member
כל יום זה אכן מוגזם...

אפילו פעם בשבוע חייב להיות מחושב ורגיש: לשלוח כשיש הודעה חשובה, להתייחס בסטטיסטיקות להיענות של הלקוח (ואם נמען מסוים לא פתח אז לשלוח בתדירות נמוכה או לשלוח סקר ששואל למה לא התעניין ואיך אפשר לעניין אותו- שוב, בעדינות ולא בניג'וס :)

במערכת viplus יש אפשרות להגדיר משלוח דיוור אלקטרוני רק ל: "נמענים שפתחו את המייל האחרון" "נמענים שפתחו את מייל X" (ואז לשלוח את מה שתחת אותו נושא שעניין), "נמענים שהקליקו על לינק" וכו'.
וזה מה שמאפשר את ההתאמה האישית ומראה לנמען שהמדוור מכיר ומתחשב בהעדפות שלו ומנסה להתאים את עצמו אליו.

לדעתי, כמה שיותר פרסונליזצייה- הלקוח יותר מרגיש שרואים אותו כאינדבידואל ויותר מוכן לשתף פעולה.
 
למעלה