על מנת שלא נעלם לגמרי..

python 4

New member
על מנת שלא נעלם לגמרי..

אני רוצה לעשות סקר קטן בין האנשים שאולי עוד קוראים פה - האם אתם עוקבים אחר הפרקים של צח"מ בארה"ב? האם אתם קוראים רק את התקצירים? או האם אתם מחכים לצח"מ שתשוב לטלוויזיה?
 

מירקוש

New member
לי קשה../images/Emo178.gif

באופן אישי קשה לי מאוד לקרוא את התקצירים ואני לא רואה את הפרקים מארה"ב כי אם פחות מעניינים אותי. הדבר היחידי שאני עושה זה מידי פעם(בעצם כל יום כמעט) אני בוחרת דמות מצח"מ וצופה בה בקטעים מהיוטיוב. אני ממשיכה לכתוב להוט מיילים קורעי לב בכייניים מידי שבוע ולפי התשובות שלהם נראה לי שהשנה אין סיכוי שהסדרה תחזור,אבל יש תקווה בשנה הבאה,יחד עם סדרות חדשות או מתחדשות. יש דבר אחד שמעניין אותי: האם חב' "סוני" יודעת שבמדינת ישראל הקטנה והפופולרית לא רואים צח"מ?
 

תמי163

New member
קוראת תקצירים, קטעים מיוטיוב, ומחכה לצח"מ

בינתיים אני קוראת תקצירים, צופה בקטעים מיוטיוב, בעזרתם של חברים מהפורום הנפלא הזה, אני מקווה שהפורום ימשיך, לא להתייאש, אולי יחזירו לנו את "צעירים חסרי מנוח" ביי תמי
 

venustudent

New member
תקצירים ויוטיוב

בעיקר ניסיתי להמשיך מאיפה שהפסיקו אצלנו. אני ואמא שלי קוראות כל יום לפחות שבוע של תקצירים מהאתר של CBS. הגענו כבר לאפריל 2006- די מהר לעומת הקצב האמיתי של הסדרה ומדי פעם אני גם מחפשת קטעים מרכזיים ביוטיוב.
 

sergew2

New member
קורא תקצירים..

כך לפחות אני לא שוכח במה נעצרה הסדרה.
 
קוראת את מה שכתוב בפורום ומחכה לחידוש הסידרה

הלו, אי שם מישהו שומע או קורא בפורום רוצים בחזרה את צעירים חסרי מנוח גם אני הפכתי להיות חסרת מנוח , זהו קיפוח !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11 החזירו לנו את התוכנית !
 
למעלה