על סדר היום

tlingit

New member
על סדר היום

בין אם אתם מהאסכולה של האימון שבה שואלים בכל פגישה 'על מה נתאמן היום' או מהאסכולה שמנהלת תהליך על פי שלבים מוגדרים לפי סדר מסויים, או שאתם באמצע הסקאלה, מה קורה עם תוצאות המשימות של המתאמן מאז הפגישה הקודמת? מתי מתייחסים אליהן, ואיך זה משתלב עם לוח הזמנים של הפגישה? איזו חשיבות אתם נותנים לסדר בו עולים הדברים ומה בא קודם
מתייחסים למשימות?
נושא שעולה מהמתאמן?
הנושא הבא על פי סדר הדברים? מה קורה אם למשל מתחילים בנושא שמעלה המתאמן ונשאר מעט זמן לשיחה על המשימות? מה אם תוצאות המשימות לוקחות את מירב הבמה?
 

דניאלוג

New member
שאלה שהגיעה בדיוק בזמן......

לא יודעת לאיזה אסכולה אני שיכת..אבל יכולה לאמר שא.אני מבקשת לשלוח לי דוח במייל לפני האימון שחלק ממנו הוא התייחסות ל"על מה אני רוצה להתאמן באימון הבא"היות ואני מאמינה שהאימון העיקרי מתרחש בין אימון לאימון,והמתאמן מעבד..חווה...מסיק מסקנות...מגיע לתובנות...התשובה לשאלה אצלו... ולגביי האימון עצמו-אני מתחילה בהקשבה עם המון מקום לדברים שעולים כאן ועכשיו....אבל....אני כמובן תפקידי לשקף למתאמן אם הדברים שהוא מעלה סותרים את מה שכתב במייל או...המתאמן מתפזר ואני חושבת שיש למקד אותו...ולפעמים..אני פשוט שואלת את המתאמן על מה וכמה זמן הוא רוצה וחושב שנכון לאימון הנוכחי בהקשר למשימות ולחזון...... תודה על השאלה,בדיוק עסקתי בסוגיה זו .........
 
מקומו של השיח בדרך למטרה

לשיחים ולפרחים, לאבנים ולבורות לציפורים ולדבורים שבצידי הדרך יש חשיבות עצומה, כחלק מ.... וגם בזכות עצמם. וכבר אנחנו יודעים שלא תמיד ברור מה חשוב יותר הדרך או המטרה. מה שכן ברור הוא שהשילוב בין השניים יוצר אפקט סינגרטי לא יסולה בפז. באותו אופן כדאי לנהל את האימון. יש מטרה, סימנו את הדרך ואנחנו צועדים בה. במהלכה, אנחנו פוגשים את היום יום (אבנים... או פרחים...) את המשימות והתובנות, בלת"מים שצצו בדרך או סטיה הצידה, כי ככה בא לנו או כי טעינו קצת. כל אלה הם חלק מהדרך גם באימון. אני מאמינה בהתווית הדרך על פי מטרה שנקבעת בשלבים הראשונים ובצעידה לאורכה של הדרך, כשאנחנו מפנים מקום לבורות, לאבנים וגם לפרחים ולפרפרים. אני שואלת בתחילת פגישה אם יש רצון לדבר על משהו ספציפי או שאנחנו ממשיכים בתהליך מהפגישה הקודמת. על פי התשובה אני מנתבת את האימון. אם קרו בלת"מים קשים - הכל יזוז הצידה ואנחנו נטפל בהם אם קרו אבל לא קשים - ניתן להם מקום חלקי באימון (ניהול הזמן הוא מתפקידנו) אם אין בלת"מים אנחנו מתחילים מהמשימות והתובנות ושוב.. נותנים מקום לדיון, לפעמים עמוק , אך תוך ניהול הזמן על ידינו. מאד חשוב שגם אנחנו וגם המתאמנים ירגישו שהתקדמו באימון בצעד אחד לפחות כשיש לו הקשר (ישיר או עקיף) למטרה האימונית אני גם נוהגת לציין את ההקשר כדי להדגיש אותו בפני המתאמן - בסיום האימון. אור ואהבה ענת
 

Rוני

New member
יש תוכנית ויש מציאות

בגדול יש לי תכנית אימון עבור כל מתאמן בהתאם לנושא לכבודו הוא בא אלי כל שיחה מתחילה בדרך כלל במשוב מצד המתאמן על מה שהתרחש במהלך השבוע מאז הפגישה הקודמת לאחר מכן, ובהתאם לנאמר אני יכולה לדעת אם מוטב לשנות את האימון - במידה ומה שעלה מהסיכום השבועי דורש התייחסות או להמשיך בדרך חלק מהאימונים אני מטווה את הדרך בחלק אני שואלת את המתאמן אם יש נושא עליו רוצה לדבר מדוע? אם מישהו הגיע לצורך מטרה מאד מכוונת - דוגמא: מציאת עבודה מתאימה, יש דברים שצריך לעבוד עליהם בצורה שיטתית כדי לא להתפזר, ומשלב מסויים ניתן לשנות קצת כיוון. אם באמצע יש גם ראיון עבודה, המשימה הזו בהחלט דורשת תשומת לב וצריך להתכוונן אליה, ולא להמשיך באימון כרגיל. אני אוהבת לשלב חשוב להטוות דרך אבל לאפשר למתאמן להוביל בחלקה
 
למעלה