על סמבה וקרנבל (ולא טעיתי בפורום)

Mנטה

New member
על סמבה וקרנבל (ולא טעיתי בפורום)

יש שיר ברזילאי שהולך בסגנון כזה: אהבה היא סמבה סקס הוא קרנבל. בזמן האחרון אני נתקלת בכל מיני חברות שמדלגות ממיטה למיטה בלי לערב הורים, או ליתר דיוק מצפון, או ליתר דיוק - זה מה שהן טוענות. כשמגרדים קצת את הקליפה נראה שבכל זאת מאוד מציק להן מה חושבים עליהן ומה אומרים ואיך החברה רואה את זה. היתי אומרת שבעצם הסופר-אגו שלהם מתחפש לחברה ויום אחד הן ירגישו די רע עם מה שהן עושות. מצד שני יש לי גם חברות אחרות שנהנות מהקרנבל הזה בלי לדפוק חשבון בכלל (או שיותר קשה לקלף אצלן את הקליפה....). השאלה הנצחית שלי, האם אפשרי לאשה להיות במצב של סקס נטול אהבה לאורך זמן, בלי מחויבויות, עם אחד קבוע או עם הרבה מתחלפים, בלי שזה יעשה רע בשום צורה או יפתח את הברז לציפיות כוזבות. מה דעתכם/ן ?
 

Inevitable

New member
לדעתי לא

לדעתי לא . בתנאי שאין לה נזקים נפשיים או משהו כזה אז היא לא תצליח לאורך זמן להמשיך בדרך הזאת... ולדעתי גברים לא עד כדי כך שונים בסופו של דבר גברים לא יגיעו לאושר עם סקס מזדמן יכול להיות שזה מיתוס שצריך לשבור, אבל גברים אומנם יהנו מסקס מזדמן אבל יש בזה תחושת ריקנות עצומה, התרחקות מהאושר וממילוי החור בלב אז זה ממש לא שווה את זה או שזה רק אני?
 

שוKולד

New member
תלוי במיקום בחיים

מי שמחפשת אהבה וזוגיות, ורק בינתיים מסתפקת בקשרים מזדמנים, לדעתי תתאכזב בשלב מסויים ותרגיש רע עם מה שהיא עושה . מי ששלמה עם החיים שלה ולא רוצה מהם, בנקודת זמן מסויימת, יותר ממה שהם יכולים להציע לה, תהנה מסיטואציות מזדמנות כאלה ולא תפתח ציפיות למשהו אחר כי לא תרצה משהו יותר. היו לי תק' בחיים שבהן סטוצים עשו לי רע, והיו תקופות אחרות שזה עשה לי רק טוב, הכל היה קשור במיקום שלי.
 

byron

New member
לדעתי לא

אני לא כותב את זה על סמך נסיון אישי, אבל משום מה אנשים לפעמים בוחרים בי כדי לפרוק את המטען שלהם (מוזר, לא?) אז יש לי כמה מקורות שמיעה. וסטטיסטית, הרב (אני לא ממש זוכר מישהי שאמרה שזה יכול להמשיך לאורך זמן, אבל הזיכרון שלי לא משהו, אז אולי הייתה אחת כזו) כולן החזיקו עם הדיעה הזו עד חצי שנה. והשיא (חצי שנה) היה לידידה שלי שממש ממש הייתה מבואסת מהקשר האחרון שהיה לה לפני תקופת הסקס-מזדמן. נראה לי שזה גם לא מתאים לגברים, אבל כאן אין לי נסיון ולא עדויות שמיעה, חוץ ממני ולסיכום - חבל שהרסו את האיליאדה בשביל סרט, המקור הרבה יותר מהמם, הסרט סתם יפה וויזואלית.
 
סקס בלי אהבה?

לא מכיר חיה כזאת יש סקס מתוך אהבה רגעית ויש מתוך אהבה ארוכת טווח אבל בלי אהבה בכלל? כן, שמעתי על זה פעם באיזה ספר
 
למעלה