על שרלטנות לקוחות - סיעור מוחות

גבזה

New member
על שרלטנות לקוחות - סיעור מוחות

הי לכולם, סיפור שהיה: חוזה מול חברה בת שני שותפים. הסכם העבודה נחתם מול שותף 1 שיומיים אחרי חתימת ההסכם יצא לחופשה עד אחרי מועד הגשת הפרויקט. לפרוייקט נקבע תאריך הגשה והדיסק נמסר (אחרי מאמצים מרובים ולחץ מצד שותף 2) שלושה ימים לפני התאריך הרשמי. מתוך רצון טוב מסרתי את הדיסק מבלי לקבל צ'ק דחוי למועד התשלום (כך הוסכם בחוזה) וכשהעזתי לשאול את שותף 2 מה עם הכסף, פתח עלי פה מלוכלך וצירף מייל עוד יותר מלוכלך עכשיו, תאריך פדיון הצ'ק הדחוי עוד לא הגיע ולכאורה הוא עדיין לא פיגר במועד התשלום אבל משך אותי עם העניין ולא שלח את הצ'ק. יומיים לפני מועד פדיון הצ'ק שלח את המזכירה למרוח אותי בסיפור של "שלחנו את הצ'ק אבל הוא חזר אלינו, מחר נשלח לך אותו שוב". בזבוז האנרגיה והיחס המחפיר הזה מוציאים את החשק לעבוד בצורה נעימה ולתת ללקוח שירות נקי מחשדות. השיעור כאן ללא ספק היה "אל תגיש מוצר מוגמר לפני שראית צ'ק בכיס" אך עדיין רוחשים בפנים רגשות כעס ועלבון הקוראים לנקמה קטנה. יש למישהו רעיון?
 

urib8

New member
אל תחפש נקמה,

המקרה שלך מוכר לצערי, ולא רק לך זה קרה, תביט על הצד החיובי של העניין, כך תוכל ללמוד מהנסיון, ובעתיד אף אחת לא יסבן אותך! אם קיבלת את המחאה והיא לא חזרה, יצאת בזול מהסיפור, יש אנשים בתחום שלא ראו את הכסף, ולא לכל אדם יש כוח לעבור סחבת של בית המשפט. עזוב ותמשיך הלאה, בהצלחה.
 

eldarinn

New member
כן הרעיון הוא ללא ספק ללמוד מטעויות

למה נתת את החומר אם כתוב במפורש בחוזה שהסחורה תימסר כנגד תשלום צ'ק דחוי? הבנאדם יכל לצרוח עד השמים ואפילו "לבטל את העסקה", בית המשפט במקרה הזה היה בצד שלך על הפרת חוזה חד צדדית ואי עמידה בתנאים הכתובים בו.
 

גבזה

New member
למה? זה ברור גם אם טיפשי...

כי אתה לא רוצה להפגין קטנוניות, כי אתה מעוניין לתת שירות טוב ונקי מחשדות, כי לפחות בקונספציה המעוותת של חלק מאיתנו המשוואה ברורה - אני עושה לך עבודה אתה עומד בתנאי התשלום. בדיעבד - טעות. הלקוח הבא יקבל יחס צמוד-חוזה עד לזמן שבו יוכיח שהוא גם בנאדם
 
למעלה