על שרלטנות לקוחות - סיעור מוחות
הי לכולם, סיפור שהיה: חוזה מול חברה בת שני שותפים. הסכם העבודה נחתם מול שותף 1 שיומיים אחרי חתימת ההסכם יצא לחופשה עד אחרי מועד הגשת הפרויקט. לפרוייקט נקבע תאריך הגשה והדיסק נמסר (אחרי מאמצים מרובים ולחץ מצד שותף 2) שלושה ימים לפני התאריך הרשמי. מתוך רצון טוב מסרתי את הדיסק מבלי לקבל צ'ק דחוי למועד התשלום (כך הוסכם בחוזה) וכשהעזתי לשאול את שותף 2 מה עם הכסף, פתח עלי פה מלוכלך וצירף מייל עוד יותר מלוכלך עכשיו, תאריך פדיון הצ'ק הדחוי עוד לא הגיע ולכאורה הוא עדיין לא פיגר במועד התשלום אבל משך אותי עם העניין ולא שלח את הצ'ק. יומיים לפני מועד פדיון הצ'ק שלח את המזכירה למרוח אותי בסיפור של "שלחנו את הצ'ק אבל הוא חזר אלינו, מחר נשלח לך אותו שוב". בזבוז האנרגיה והיחס המחפיר הזה מוציאים את החשק לעבוד בצורה נעימה ולתת ללקוח שירות נקי מחשדות. השיעור כאן ללא ספק היה "אל תגיש מוצר מוגמר לפני שראית צ'ק בכיס" אך עדיין רוחשים בפנים רגשות כעס ועלבון הקוראים לנקמה קטנה. יש למישהו רעיון?
הי לכולם, סיפור שהיה: חוזה מול חברה בת שני שותפים. הסכם העבודה נחתם מול שותף 1 שיומיים אחרי חתימת ההסכם יצא לחופשה עד אחרי מועד הגשת הפרויקט. לפרוייקט נקבע תאריך הגשה והדיסק נמסר (אחרי מאמצים מרובים ולחץ מצד שותף 2) שלושה ימים לפני התאריך הרשמי. מתוך רצון טוב מסרתי את הדיסק מבלי לקבל צ'ק דחוי למועד התשלום (כך הוסכם בחוזה) וכשהעזתי לשאול את שותף 2 מה עם הכסף, פתח עלי פה מלוכלך וצירף מייל עוד יותר מלוכלך עכשיו, תאריך פדיון הצ'ק הדחוי עוד לא הגיע ולכאורה הוא עדיין לא פיגר במועד התשלום אבל משך אותי עם העניין ולא שלח את הצ'ק. יומיים לפני מועד פדיון הצ'ק שלח את המזכירה למרוח אותי בסיפור של "שלחנו את הצ'ק אבל הוא חזר אלינו, מחר נשלח לך אותו שוב". בזבוז האנרגיה והיחס המחפיר הזה מוציאים את החשק לעבוד בצורה נעימה ולתת ללקוח שירות נקי מחשדות. השיעור כאן ללא ספק היה "אל תגיש מוצר מוגמר לפני שראית צ'ק בכיס" אך עדיין רוחשים בפנים רגשות כעס ועלבון הקוראים לנקמה קטנה. יש למישהו רעיון?