עם או בלי משקפיים

אדם 08

New member
עם או בלי משקפיים

אהלן, אני מתלבט אם לעשות ניתוח לייזר להסרת משקפיים. אני די חושש. אני תוהה אם בכלל מתאים לי להיות בלי משקפיים. רציתי לשאול אם אוכל לפרסם פה תמונה שלי עם משקפיים ובלי ולשאול את עיצת חברי הפורום- מה עדיף? לילה טוב!
 
אני תמיד בעד משקפיים ../images/Emo22.gif

אבל מעבר לשיקול האם זה יפה או לא, הרבה יותר קל ונוח לחיות בלי משקפיים, אתה מוגבל הרבה פחות, בנהיגה, ברכישת משקפי שמש וכו'. ממילא כשלא יהיו לך משקפיים ההבעה הבוהה תיעלם והמראה נטול המשקפיים יתאים הרבה יותר מאשר עכשיו. אבל שוב, אני אוהבת משקפיים. על שלי לא ויתרתי
 

goldy

New member
תמיד כדאי בלי

לייזר זה יופי של פיתרון, ואם לא מתאים אז עדשות.
 
גם אני בעד להשאיר. היום המגמה היא ש

המשקפיים הם חלק מהאופנה. תראה שבשנים האחרונות אתה נתקל בהרבה בובות בחלונות ראווה ששמים להם בכוונה משקפיים כחלק מהסטייל. משקפיים היום הם אקססוריס כמו כובע או שרשרת. ידוע לי שאף יש כאלא שקונים משקפי ראיה עם מספר 0 רק כדי שיוכלו ללכת איתם לפעמים. .היום ישנם כל כך הרבה עיצובים בתחום שתמיד תמצא משהו מעוצב ויפה. גם מחירי העדשות זולים בהרבה ממה שהיו פעם. אני גם חובש משקפיים ולי אישית יש כ 10 זוגות משקפיים ! שאני מתאים בכל פעם זוג אחר לפריט הלבוש שאני לובש. בנוסף, לגבי הניתוח, תצטרך בד"כ לעבור תיקון כל כמה שנים בהתאם למספר שמשתנה. לסיכום: משקפיים הם פריט לבוש היום כמו כל דבר אחר. ישנם אין סוף צורות וצבעים ושילובים בניהם. אתה נראה יפה בהחלט בלי משקפיים אבל נראה לי שזה בגלל שכרגע המשקפיים שאתה חובש הם דיי פשוטות. התאמה נכונה יותר ומשקפיים מודרניות יותר, אופנתיות, תראה טוב יותר בסטייל מכפי שאתה היום.
 

Ron107

New member
ברור שלהשאיר זה עוד אקססורי שאפשר לשחק איתו!

 

Shy Guy

New member
כמרכיב משקפי ראיה כבר מספר שנים,

לייזר מפחיד קצת גם אותי..
בכל אופן, לדעתי, מתאים לך בלי משקפיים, אבל אם אתה מתכנן להשאר איתם, אז ממליץ לך להחליף אולי מסגרת.
 
למעלה