אם בגיר-לס אתה מתכוון לDirect drive ההבדל הוא בגודל...
מנועי גיר-לס הם מנועים יותר וכבדים מצד אחד ומצד שני הם צא צריכים גיר בשביל תוספת כוח כי הסל"ד שלהם נמוך
מנועים עם גיר יכולים להיות יותר קלים אבל מצד שני (וזה תלוי בגיר עצמו) הוא יכול להישחק בהתאם לאיכותו .
 
אגב, אם אתה בונה תלת-אופן ומנוע אחד זה מרמז שהמנוע יהיה בגלגל הקדמי. מנועים בעוצמה כזו, יכולים להיות בעייתים מקדימה בגלל המזלג שיכול להשבר (כי אלומניום לא נותן לך אזהרה מוקדמת הוא פשוט נשבר) https://www.electricbike.com/torque-arm/