עם כל הכבוד לויכוחים שלכם

הכהניסט

New member
עם כל הכבוד לויכוחים שלכם

על איפה בדיוק יעבור הגבול ומה יהיו סמכויותיה של האוטונומיה הפלסטינית - בסופו של דבר תהפוך המדינה היהודית לפלסטין ע"י הריבוי של "אזרחי" המדינה הערבים. אז היום כולנו יודעים ש כהנא צדק!!!
 

הכהניסט

New member
מההודעות שלי אתם יכולים להתעלם

אבל נראה אתכם מתעלמים לנצח מהאמת שלי - אתם מחוסלים כאן בא"י דמוגרפית בין אם תחזיקו ביש"ע ובים אם תיסוגו לקווי 67´. היום כולם כבר יודעים - כהנא צדק!
 
למה שאתעלם?

לפי מיטב זכרוני כהנא=גזענות כלפי ערבים, גירוש בכח של חפים מפשע. אני נגד, נגד, נגד. אני ליכודניק, בגיניסט: אהבת ישראל ולא שינאת הערבים באשר הם. על הבעיה הדמוגרפית כבר היה כאן דיון נרחב. אם היינו רואים שחורות כמוך, חובבי ציון לא היו באים לארץ. בגלל הדמוגרפיה... נ.ב. מה אתה מצביע בבחירות?
 

הכהניסט

New member
אל תתחכם

"חובבי ציון לא היו באים" וכו´. אז אמנם לא היו כמעט יהודים בא"י אבל גם לא היו כמעט ערבים. אתם עיוורים, אינכם רואים שאנחנו צועדים בביטחה לקראת צפון אירלנד שניה? יוגוסלביה? ארועי ראש השנה היו רק טעימה ממה שצפוי לכולנו אם לא נתעשת ונתעורר טרם פורענות. ובכלל כהנא זה לא גזענות נגד ערבים באשר הם. מי שקורא את כתביו מבין שהוא לא שנא אותם ואילו היו הם צ´כים או הונגרים היה נוהג אותו הדבר משום שבסיס אמונתו היה שא"י שייכת רק לעם ישראל. הצעותיו "הגזעניות" הועתקו כמעט מילה במילה מהרמב"ם - אם כבר הרמב"ם גזען וכל הדת שלך כזו. תלמד לחיות איתה.
 

Roobie

New member
נכון, הדת שלי גזענית

אומנם השאלה הופנתה לבגיניסט ולא אליי, אבל אני גם עונה. הדת היהודית, כמו האיסלאם והנצרות, היא דת גזענית וחשוכה. אין מקום לדת בעולם. אני רוצה לצטט את יוסי גורביץ´, חוזר בשאלה, בוגר ישיבת נחלים של הרב בא-גד שאמר: "בשנה שבה נבחר לכנסת הרב כהנא נחרדתי עד. רעיונותיו של האיש החרידו אותי. חלק גדול ממשפחתי נספה בשואה, ולא האמנתי שתאום אידיאולוגי של היטלר נבחר לכנסת במדינת ישראל". אדם דתי חשב כך! דרך אגב, לפי השקפתך גם היטלר הוא בסדר. הוא לא נהג כך רק כלפי היהודים, גם כלפי עמים נחותים אחרים, ונכים, ומפגרים. הוא האמין שגרמניה שייכת לעם הגרמני הארי. אז לדעתך היטלר הוא לא גזען? אתה טרוריסט, מדינת ישראל מכירה בכך שאתה פעיל באירגון טרור, משרד החוץ האמריקאי מכיר בכך, האו"ם מכיר בכך.
 
הבדלה

יוסי גורביץ´ גם נוהג לדמיין שהוא ערפד דו-ראשי בזמנו הפנוי, יחד עם אנשים אחרים. בכל אופן - אתה לא מבדיל בין לאומנות ללאומיות. מדינת ישראל היא מדינת היהודים בהגדרתה, ולכן אין שום פסול בכך שהמדינה מעדיפה את בני הדת היהודית. בהופעתו באוניברסיטת ת"א לפני כשבועיים, אמר יוסי שריד בעצמו כי מדינה יהודית היא לגיטימית לחלוטין, כמו כל מדינה אחרת בעולם שהוקמה ע"י קבוצה אתנית כלשהי. הרי לא תתקוף את הצרפתים על שהצרפתית היא השפה הרשמית היחידה בארצם ועל כך שאף מיעוט לא מקבל תמיכה ממשלתית כלשהי? היטלר היה לאומן, ותורתו הייתה תורת הגזע. הרב כהנא היה אף הוא גזען, אך גזענותו הייתה נגזרת של המציאות, שכן הערבים בא"י הוו (ועודם מהווים) סכנה קיומית לאזרחי המדינה.
 

Roobie

New member
מה אתה רוצה??

ברור שאני בעד מדינת העם היהודי, אני ציוני מאוד, כבר אמרתי את זה. מפה ועד להתייחסות כלפי הערבים כמו שכהנאצי הציע, יש מרחק רב.
 
כהנא צדק חלקית

לדעתי כל ערבי שירצה להישאר פה יהיה חייב להישבע אמונים למדינה, ערבי שיישבע אמונים ויפר אותם (הצטרפות לאירגון טרור, הסתה נגד ישראל) ירקב בבית הכלא. ומי שלא רוצה להישבע אמונים ולא אוהב את ישראל מוזמן לעוף מפה. ככה זה צריך לפעול! רק טרנפסר יתן המשך קיומי למדינת ישראל
 

shirdeb

New member
אני רוצה להגיד:

כתגובה אני רוצה להגיד שאני לא חושבת שממש מעניין אותם שבועות הם יכולים להישבא ואחרי חצי שעה יהיה פיגוע ואז את מי תשים בכלא לא מחבל ולא אף אחד אחר והדרך שאתה מציע טרנספר-גם אני לא ממש אוהבת את הערבים אבל אני חושבת בהגיון הדרך הזאת לא תנצח וזה לא יקרה אז חבל לדבר בסיסמאות בוא נדבר לעיניין דברים ופתרונות שאכן יכולים לקרות!!!!!
 
זה דווקא מאוד מעשי

הבעיה שלנו הם לא אינדבידואלים שהולכים ומפוצצים את עצמם, הבעיה שלנו זה תנועות טרור מאורגנות בתוך שטחי הרשות אם לא יהיו כאלה אני מאמין שלא יהיו פיגועים. זאת לא סיסמא טרנספרים נעשו בהיסטוריה וצריכים להיעשות. אני מסכים שזה לא מוסרי, אבל מול הפלשתינאים זה שיא המוסריות.
 

shirdeb

New member
אכן......

אני מסכימה איתך לחלוטין שאכן מה שמגיע להם זה טרנספר אין מה לחשוב בכלל בגלל מה שהם גורמים לנו אבל בוא נחשוב אם באמת צריך להיות טרנספר בעולם אם היה את זה אתה אפה היינו היום?-לא היינו הרי כל העולם לא סובל את העם היהודי אז אני לא חושבת שאנחנו צריכים לחשוב שזה צריך להיות למרות שמבחינתי כל הערבים יכולים להעלם(לפחות רובם-אלה שפוגעים ורוצים לפגוע בנו) ואם אתה מאמין שיפסיקו הפיגועים בכל דרך שהיא-לפי דעתי אתה חי באשליות אף פעם לא סבלו אותנו וזה יימשך ככה ותמיד ינסו לפגוע בנו גם אם זה בפיגועים כמו שקיימים כיום או בדרכים שונות!
 
כן

אבל בנתיים הערבים לא הצליחו לנצח אותנו בשום מלחמה אז הם מנסים לנצח אותנו דמוגרפית. את זה טרנספר יפתור. את המלחמות כבר צה"ל ינצח.
 

Roobie

New member
אבל..

מעט מאוד מערביי הארץ קשורים לטרור ראש השב"כ אמר בועדת חוץ וביטחון שפחות מעשירית האחוז של ערביי ישראל תומכים בטרור. אבל זה בסדר, את ימנים לא מעניינות עובדות של השב"כ, הם הרי שונאים את השב"כ, זה שהפליל אותם ברצח רבין, נכון?
 
דווקא אוהבים את השב"כ מאוד...

השב"כ הוא זה שהעסיק את אבישי רביב, האיש שהפיץ את תמונת רבין במדי אס אס וידע שאבישי אביב הולך לרצוח את רבין. השב"כ הוא זה שמישהו מאנשיו, צעק "סרק סרק", ואיש לא יודע מי ולמה. בקיצור, לא הייתי מציע לך לעורר את העניין של רצח רבין. בוא נשאיר אותו מחוץ לויכוח, בתור מעשה שיזכר לדיראון עולם, שבוצע ע"י קיצוני מטורף שאין לו, או למי שתומך בו, חלק ונחלה בעם היהודי. אבל בעיקר אני אוהב את השב"כ- כי הוא מנע כ"כ הרבה פיגועים שהם תוצאה ישירה של האסון שהמטתם על המדינה בהסכם אוסלו, כשאפשרתם לערפאת להקים את הרשות הנציונל-פלשתינאית שלו. לצערי, זה לא הספיק, עדיין יש 501 הרוגים שהם תוצאה ישירה של מה שהשמאל עשה. אבל זה עדיין הרבה. לכן אני אוהב את השב"כ מאוד.
 

Roobie

New member
תקשיב

כרמי גילון התראיין בטלוויזיה הוא הסביר ש- אבישי רביב היה פעיל ימין קיצוני שגוייס לשב"כ כדי להעביר מידע, אחרי שהוא היה פעיל ימין קיצוני. הוא עשה את מה שעשה בתור פעיל ימין שהוסת על-ידכם, והסית גם בעצמו. לא בתור סוכן שב"כ. ומי שצעק "שרק שרק" - בגדר שמועה, וגם לא יודעים אם איש שב"כ צעק זאת.
 

Roobie

New member
וואי, זה לא קרה לי.. לא קרה..

"שרק שרק" = "סרק סרק" אין לי שמץ של מושג למה רשמתי ,שרק".. באמת שלא
 
אולי לא מעורבים ישירות בטרור

אבל הם בהחלט לא תומכים במדינת ישראל, כלומר בואו נראה את נבחרי הציבור הערבי ישראלי... עזמי בשארה... מוחמד בראכה... אני באמת צריך להמשיך? במדינה מתוקנת אנשים כאלה לא היו יושבים בפרלמנט אלא היו נתלים על בגידה בישראל.
 

shirdeb

New member
ו...............

אני רוצה להוסיף שהנבחרים שלהם בעצם מראים את הדעה האישית של רוב ערביי ישראל שבוחרים בדיוק כמו ששרון מייצג את רוב היהודים,דרוזים..שבוחרים בו ובממשלה אז לפי מה שהנבחרים שלהם מראים הם לא בדיוק רוצים שלום והם בסך הכל שליחים של עראפת אז בואו נסיק מזה מהם ערביי ישראל....................
 
ערבים ישראלים = פלשתינאים

מבחינתי זה אותו דבר, זה שהם נכבשו ב48 ונשארו באותם שטחים לא הופך אותם לאנשים אחרים.
 
למעלה