עם נשים לא נוהגים.

אגוזי17

New member
עם נשים לא נוהגים.

עם נשים לא נוהגים. בשביל זה יש חברים. ידני או אוטומט, אני לא עולה עם אף בת. גם אם היא כוסית רצינית עדיף לתפוס מונית. לא משנה כמה היא יפה, אחרי התאונה לא יזהו את הגופה. גם אם היא ניראת מעולה, עם נהגת אני לא עולה. גברים אז שלא תיהיו גיבורים! עם נשים לא עולים! מוגש כעצה למען בטחון הגברים במדינת ישראל.
 
אני לא מאמינה אבל זה הצחיק אותי...

 

NBGirl

New member
לא אמרת שאתה פורש ?

בנים לא יודעים לקיים הבטחות
 

Bantus

New member
אתה באמת באמת רציני../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif../images/Emo4.gif

אתה באמת לעוןלם לא תעלה לאוטו שאישה נוהגת??? אני באמת באמת שואלת.. אתה לא נוהג עם אמא שלך נגיד..??
 

הצילצול

New member
אני מכירה ת'שיר הזה ../images/Emo79.gif

אבל הכל ההפך! אם פותחים ת'עיתון רואים כתבה על תאונת דרכים שגבר נסע בה ולא אישה רוב תאונות הדרכים קורים בגללכם הגברים שמנסים להרשים אותנו את הבנות המקסימות!!!
 

erezbearez

New member
תאונות אצל נשים

הן פחות קטלניות משל גברים בדר"כ, כי הן פשוט לא עוברות את ה-20 קמ"ש לעומת זאת, מבחינת כמות התאונות יחסית לאחוז הנהגות, אני די בטוח שלנשים יש הרבה יותר תאונות. בכל מקרה - הן הגורם העקיף לרוב התאונות - או שגברים מנסים להרשים אותן, או שהם מתעצבנים על איך שהן נוהגות ואז עושים איזה משהו טיפשי.
 

הצילצול

New member
אוי באמת תעשה לי טובה

אפילו המורה נהיגה שלי אמר שבנות נוהגות יותר טוב מבנים כל מה שאתם אוהבים לעשות זה לדפוק פוזות עם הרכב של אבא לידינו ואתם יודעים מה? זה לא מזיז לאף אחת מאיתנו!
 

erezbearez

New member
מה את אומרת

מורה נהיגה אחד אמר שבנות נוהגות טוב יותר? 100% שזה נכון, אין ספק. למי אכפת מה כל שאר המדינה אומרת. אבל אני דווקא רוצה להתקע על המשפט הבא: " זה לא מזיז לאף אחת מאיתנו! " אם המשפט הזה היה טיפה פחות נכון, היה צריך להמציא עבורו מילה חדשה. אני ראיתי יותר בחורות שנדלקות מפוזות מאשר גפרורים שנדלקים כשמציתים אותם.
 

הצילצול

New member
אלו רק הבנות שחסר להם תשומת לב

גם שאישה נמצאת עם גבר, הגבר מתלהב כמו לא יודעת מה כאילו זאת הפעם הראשונה שראה אישה בחיים!!!
תעשה לי טובה, אתם לא יכולים בלעדינו!
 
למעלה