עם קצת רצון וקצת יכולת- .....
מסתבר שאפשר גם אחרת! בשבוע שעבר נפגשתי עם פסיכולוגית החטיבה בקשר לרצון הסנדויץ' לעזוב את הכיתה הקטנה. בעקרון בקשתי את התערבותה בעיקר כצד שלישי, שמבחינת הילד יהיה יותר נגיש,פחות מאיים (מאחר וכרגע רואה את המערכת כ"נגדו") וכעזרה לתווך ביננו לילד ולנסות לרדת לעומק כל מה שמפריע לו. הוחלטו שני דברים, הראשון כפי שביקשתי, תפגש איתו פעמיים שלוש בכדי להבינו,להכירו ולנסות לעזור לנו להחליט מה באמת עדיף עבורו. השני- וזה לדעתי ראוי להערצה- הצוות יבדוק האפשרות לשלב הילד למקצוע אחד או שניים בכיתה הרגילה על מנת לאפשר לו ולנו בחינה מעמיקה יותר באשר למסוגלות שלו, לפני שעושים צעד שיהיה קשה להפוך. גם כך רגישותו גבוהה מאוד. הם, כמוני- חוששים ממצב של חוויה ללא הצלחה אשר יגרום לנזק יותר גדול ומוכנים להתאים המערכת אל הילד על מנת לאפשר לו התנסות בכיתה הרגילה במקביל עד לסוף השנה ובסיומה נבצע החלטה. הילד עדיין לא יודע על כך כי עוד לא נבדק עד ליסוד. כרגיל, הן הצליחו לעודד אותי ולהראות לי כמה הם מוכנים לעשות למען ילדינו. אמשיך לעדכן אתכם. שבוע נעים וחמים לכולנו
מסתבר שאפשר גם אחרת! בשבוע שעבר נפגשתי עם פסיכולוגית החטיבה בקשר לרצון הסנדויץ' לעזוב את הכיתה הקטנה. בעקרון בקשתי את התערבותה בעיקר כצד שלישי, שמבחינת הילד יהיה יותר נגיש,פחות מאיים (מאחר וכרגע רואה את המערכת כ"נגדו") וכעזרה לתווך ביננו לילד ולנסות לרדת לעומק כל מה שמפריע לו. הוחלטו שני דברים, הראשון כפי שביקשתי, תפגש איתו פעמיים שלוש בכדי להבינו,להכירו ולנסות לעזור לנו להחליט מה באמת עדיף עבורו. השני- וזה לדעתי ראוי להערצה- הצוות יבדוק האפשרות לשלב הילד למקצוע אחד או שניים בכיתה הרגילה על מנת לאפשר לו ולנו בחינה מעמיקה יותר באשר למסוגלות שלו, לפני שעושים צעד שיהיה קשה להפוך. גם כך רגישותו גבוהה מאוד. הם, כמוני- חוששים ממצב של חוויה ללא הצלחה אשר יגרום לנזק יותר גדול ומוכנים להתאים המערכת אל הילד על מנת לאפשר לו התנסות בכיתה הרגילה במקביל עד לסוף השנה ובסיומה נבצע החלטה. הילד עדיין לא יודע על כך כי עוד לא נבדק עד ליסוד. כרגיל, הן הצליחו לעודד אותי ולהראות לי כמה הם מוכנים לעשות למען ילדינו. אמשיך לעדכן אתכם. שבוע נעים וחמים לכולנו