עמדות מולטימדיה באירועים – באמת מנתקות את הילדים מהאירוע?

עמדות מולטימדיה באירועים – באמת מנתקות את הילדים מהאירוע?


עמדות מולטימדיה באירועים – האם הן באמת מנתקות את הילדים מהאירוע?
ילדי שנות השמונים זוכרים בוודאי את סימולטורי הנהיגה והטיסות במחשב הביתי או במשחקי הוידיאו. סימולאטורים שהיו גורמים לנו לשחק כל הלילה ולא ללכת לישון.
גם לילדי שנות האלפיים יש סימולאטורים- יותר מתקדמים מאלה שהיו לנו. כיום ישנה אפשרות ליהנות מהסימולטורים המתקדמים באירועי כיתה וחברה שונים, באמצעות עמדות מולטימדיה שונות.
כיצד זה עובד?
תחום האטרקציות לאירועים הינו תחום מגוון ורחב. האטרקציות המתאימות והמומלצות ביותר כיום לאירועי בר/ת מצווה הינן עמדות המולטימדיה בשילוב סימולטורים שונים.
הסימולטור מחובר לקונסולת משחק, כדוגמת PS4, XBOX ONE אשר מחובר לטלוויזיה הנמצאת על סטנד תואם. לכל סימולטור מותאם משחק ייחודי המתאים לגילאי המשתתפים ולסימולטור עצמו.
איזה סימולטורים קיימים כיום?
בין הסימולאטורים שאנחנו יכולים לשכור ניתן למצוא את גיטר הירו, המלך הבלתי מעורער של הסימולאטורים- גיטרת מחשב המדמה גיטרה אמיתית, בה הילדים יכולים לנגן שירים מוכרים ומפורסמים. סימולאטור פופולארי נוסף , עוד משנות השמונים, הוא סימולאטור מרוץ מכוניות, בו הילד מתיישב במושב הנהג, אוחז בהגה בזמן שהוא יכול לראות את עצמו נוהג על המסך, עליו מופיעים מסלולים שונים ומגוונים, המותאים לגילו. סימולטורים דומים מאותו התחום , אך קצת יותר אקסטרימיים, הם סימולטור אופנוע המירוץ, סימולטור אופנע ים, סימולאטור סקייטבורד, וכמובן, סימולאטור טיסה.

אז האם הילדים מתנקים באמת מהאירוע?
האם החיבור לטכנולוגיה הוא בלתי נמנע ויש לנקוט בגישה- if you can't beat them- join them?
בכל אירוע מתחם האטרקציות ממוקם, בד"כ, בלב האירוע ומשמש כמתחם מרכזי במקביל לרחבת הריקודים ולכן תופס חלק מרכזי מהאירוע. בין אם מדובר בשולחנות משחק (כדורגל, הוקי אוויר ודומיהם), סדנאות לילדים או עמדות מולטימדיה, מרבית פעילות הילדים מתרכזת במתחם זה.
קונסולות המשחק, נתפשות, לרוב, כמכשיר טכנולוגי המבודד את הילדים מחבריהם. במקרה זה, ההיפך הוא הנכון-
הילדים משחקים בעמדות המולטימדיה במשותף במשחק מרובה משתתפים יחד או אחד נגד השני, מפגינים יכולות, צוברים ביטחון, ונהנים מפעילות משותפת. אורכה של הפעילות בעמדות המולטימדיה משתנה ממשחק למשחק וניתן לשינוי בהתאם לאופי האירוע.
אל תחששו להזמין עמדות מולטימדיה לאירוע הבא שלכם- השד לא כזה נורא.
אז שתפו אותנו מה דעתכם? אטרקציות לאירועים- כן או לא ?
עידן





 
השכרת עמדות מולטימדיה

היי,
במתחם עמדות מולטימדיה ניתן לשים כמה עמדות מולטימדיה שתרצה, בהתאם למגבלת מקום, תקציב ומספר הילדים שעתידים להשתתף באירוע.
מספר הילדים שמשחקים בעמדת המולטימדיה משתנה בהתאם לקונסול, למשחק ולסימולטור.
 
מחיר השכרת עמדות מולטימדיה

היי קייטלי,
השכרת עמדת מולטימדיה נעה בין המחירים 300-600 ש"ח, בהתאם לסוג העמדה, המסך והסימולטור/ים המחוברים אליה.
 
למעלה