עמוד עסקי בפייסבוק -בזבוז זמן או חובה להיות?
בשימוש נכון - הפייסבוק מתאים לכל אחד. בשימוש לא נכון - בזבוז זמן ואפילו מציק.
למה הכוונה? דף אוהדים בפייסבוק אמור להתנהל כמו בן אדם כי גם למותגים יש אישיות ואופי מכיוון שהם צריכים לתקשר ולדבר עם אנשים = עם האוהדים = עם לקוחות. אותם האוהדים מהווים קהל יעד פוטנציאלי של המותג. על העמוד העסקי שלכם לדעת לרגש לעניין ולמשוך. מומלץ לקשר את התכנים לעולם התוכן של תחום עיסוק החברה וגם לתכנים משלימים.
לדוגמא אם חברת אופנה כל הזמן רק תשים את הקטלוג שלה ואת המחירים ושוב חולצה ושוב מבצע ושוב מחיר - זה יימאס באיזשהו שלב ואחוז ההתייחסות ירד בהתאם.
במידה ואותה החברה תעלה פוסטים מעניינים עם ערך מוסף ועניין כגון: התאמת צבעים בלבוש, מחקר מעניין על שופינג, תשאל שאלות כמו: " האם את מפצה את עצמך בשופינג כשאין לך מצב רוח?", משחק של "לדפוק הופעה" בה כל אחד ואחת יכולים לעצב אלבום עם 3 הופעות הכי מדליקות שלהם וכל חודש יהיו זוכים באחד ממוצרי החברה ועוד. תוך כדי יצירת העניין סביב המותג של העסק ניתן לשלב גם את המבצעים המשתלמים וגם הטבות למגיעים מהפייסבוק..
בשימוש נכון - הפייסבוק מתאים לכל אחד. בשימוש לא נכון - בזבוז זמן ואפילו מציק.
למה הכוונה? דף אוהדים בפייסבוק אמור להתנהל כמו בן אדם כי גם למותגים יש אישיות ואופי מכיוון שהם צריכים לתקשר ולדבר עם אנשים = עם האוהדים = עם לקוחות. אותם האוהדים מהווים קהל יעד פוטנציאלי של המותג. על העמוד העסקי שלכם לדעת לרגש לעניין ולמשוך. מומלץ לקשר את התכנים לעולם התוכן של תחום עיסוק החברה וגם לתכנים משלימים.
לדוגמא אם חברת אופנה כל הזמן רק תשים את הקטלוג שלה ואת המחירים ושוב חולצה ושוב מבצע ושוב מחיר - זה יימאס באיזשהו שלב ואחוז ההתייחסות ירד בהתאם.
במידה ואותה החברה תעלה פוסטים מעניינים עם ערך מוסף ועניין כגון: התאמת צבעים בלבוש, מחקר מעניין על שופינג, תשאל שאלות כמו: " האם את מפצה את עצמך בשופינג כשאין לך מצב רוח?", משחק של "לדפוק הופעה" בה כל אחד ואחת יכולים לעצב אלבום עם 3 הופעות הכי מדליקות שלהם וכל חודש יהיו זוכים באחד ממוצרי החברה ועוד. תוך כדי יצירת העניין סביב המותג של העסק ניתן לשלב גם את המבצעים המשתלמים וגם הטבות למגיעים מהפייסבוק..