עניין אותי מה קורה עם הפרוייקט BRT ברעננה, התברר שבוטל
ראיתי את הכתבה הבאה באתר כל שהו שכאילו משבחת את ביטול הBRT.
[URL]http://www.local.co.il/raanana/144468/Article/[/URL]
אני מאזור חיפה ואני חייב לציין שהמטרונית היא אמנם לא מושלמת אבל אמצעי מאד יעיל לחצות את הקריות ולהגיע לאזורים מרכזיים בחיפה במהירות. הפרויקט שבהתחלה היה לא משהו הפך לפיתרון ממש טוב לתחבורה הציבורית.
לפי האתר הפרוייקט הפך מBRT לחצי נת"צ שאין בו שום עדיפות ואני בטוח שגם יהיה קשה למנוע "הפרעות" בנתיב כמו מכוניות חונות ואנשים שיחסמו לפעמים את הנתיב.
בקיצור זה הולך להיות שיפוץ כבישים על חשבון המדינה.
ואני לא מבין מי המציא שנתיבים במרכז הרחוב הם מסוכנים, עובדה שבירושלים ובחיפה זה קיים וחוץ מבהתחלה שהיו אמיצים שנכנסו לנתיבים באמצע הכביש ונדרסו(מה שיכול לקרות בכל כביש) לא היו יותר מקרים כאלו בתדירות ששונה מכל כביש עירוני אחר.
ראיתי את הכתבה הבאה באתר כל שהו שכאילו משבחת את ביטול הBRT.
[URL]http://www.local.co.il/raanana/144468/Article/[/URL]
אני מאזור חיפה ואני חייב לציין שהמטרונית היא אמנם לא מושלמת אבל אמצעי מאד יעיל לחצות את הקריות ולהגיע לאזורים מרכזיים בחיפה במהירות. הפרויקט שבהתחלה היה לא משהו הפך לפיתרון ממש טוב לתחבורה הציבורית.
לפי האתר הפרוייקט הפך מBRT לחצי נת"צ שאין בו שום עדיפות ואני בטוח שגם יהיה קשה למנוע "הפרעות" בנתיב כמו מכוניות חונות ואנשים שיחסמו לפעמים את הנתיב.
בקיצור זה הולך להיות שיפוץ כבישים על חשבון המדינה.
ואני לא מבין מי המציא שנתיבים במרכז הרחוב הם מסוכנים, עובדה שבירושלים ובחיפה זה קיים וחוץ מבהתחלה שהיו אמיצים שנכנסו לנתיבים באמצע הכביש ונדרסו(מה שיכול לקרות בכל כביש) לא היו יותר מקרים כאלו בתדירות ששונה מכל כביש עירוני אחר.