ענייני או לא ענייני?
חוויית שירות -
הייתי לפני שבוע אצל רופא כדי לעשות בדיקות שחלק מהן כרוכות בתשלום.
בגלל שיש לי מושלם קיבלתי הנחה מסוימת (ואם היה לי פלטינום זה עדיין היה עולה כסף אבל הייתי מקבלת עוד הנחה).
שילמתי אצל המזכירה ואז שאלתי סתם להתעניינות, אם לא היה לי ביטוח מושלם, כמה היה עולה לי? היא אמרה שהיא לא יודעת. מופיע לה הסכום שלי ומעבר לזה היא לא יכולה לבדוק.
חשבתי לעצמי שזה קצת מוזר כי היא בטח מחייבת מלא אנשים על הבדיקה הזאת (בדיקה מאוד נפוצה) אז איך היא לא מקיאה את המחירים של זה מתוך שינה...אבל נו, מילא.
כמה שניות אחרי, גם אני וגם המזכירה קלטנו שבדלפק לידינו מתנהלת בדיוק אותה שיחה בין הלקוחה והמזכירה שישבו שם..אותה שאלה שנענתה באותה תשובה.
המזכירה שלי ענתה לשתינו ש"מה זה בכלל מעניין אתכן כמה *היה* עולה? מה שצריך לשלם - משלמים, וזהו"...
אמרתי לה שהשאלה שלנו לגמרי במקום כי אנחנו משלמות לביטוח שהוא מעבר לרגיל ורוצות לדעת אם התשלום הזה מוצדק, אבל היא המשיכה בשלה..
אני תוהה לעצמי אם זאת הוראה שהן מקבלות מלמעלה - לטרפד את המידע הזה, או שהחומר האנושי במקרה הזה סתם לא היה מספיק איכותי כדי להבין למה התכוונתי :/
חוויית שירות -
הייתי לפני שבוע אצל רופא כדי לעשות בדיקות שחלק מהן כרוכות בתשלום.
בגלל שיש לי מושלם קיבלתי הנחה מסוימת (ואם היה לי פלטינום זה עדיין היה עולה כסף אבל הייתי מקבלת עוד הנחה).
שילמתי אצל המזכירה ואז שאלתי סתם להתעניינות, אם לא היה לי ביטוח מושלם, כמה היה עולה לי? היא אמרה שהיא לא יודעת. מופיע לה הסכום שלי ומעבר לזה היא לא יכולה לבדוק.
חשבתי לעצמי שזה קצת מוזר כי היא בטח מחייבת מלא אנשים על הבדיקה הזאת (בדיקה מאוד נפוצה) אז איך היא לא מקיאה את המחירים של זה מתוך שינה...אבל נו, מילא.
כמה שניות אחרי, גם אני וגם המזכירה קלטנו שבדלפק לידינו מתנהלת בדיוק אותה שיחה בין הלקוחה והמזכירה שישבו שם..אותה שאלה שנענתה באותה תשובה.
המזכירה שלי ענתה לשתינו ש"מה זה בכלל מעניין אתכן כמה *היה* עולה? מה שצריך לשלם - משלמים, וזהו"...
אמרתי לה שהשאלה שלנו לגמרי במקום כי אנחנו משלמות לביטוח שהוא מעבר לרגיל ורוצות לדעת אם התשלום הזה מוצדק, אבל היא המשיכה בשלה..
אני תוהה לעצמי אם זאת הוראה שהן מקבלות מלמעלה - לטרפד את המידע הזה, או שהחומר האנושי במקרה הזה סתם לא היה מספיק איכותי כדי להבין למה התכוונתי :/