ענת בראון ומיזם

eli400

New member
ענת בראון ומיזם

קודם כל אני מוריד את הכובע בפני ענת. מדוע? מהסיבה שהיא פשוט הצליחה להזיז הרבה מאוד אנשים ולקבל תגובות ורעיונות למיזם שלה. ואין כמו פידבק בזמן אמיתי. גלשתי באתר של ענת. אין פה איזשהו משהו מיוחד. יש מערכת נוחה ונחמדה של השגת מוצרים ושירותים במחירים טובים (שווה בדיקה), אבל זה לא יעבוד אם לא יהיה שיווק מאסיבי כמו לאתרי המכירות הפומביות (אולסייל, yyy). אז לענת אחלה של שיווק. את צריכה ללמד בתחום זה בטוח. שיהיה בהצלחה!
 
תודה אלי- ישנן כמה מערכות נוספות

שלום אלי ראשית תודה על הפרגון. שנית, אני לא כאן בכדי לקבל רעיונות למיזם שלי, מעניין שאף אחד לא רואה את הדברים האמיתיים מאחורי הכתבות, כל כך חבל, אתה יודע מה זה בשביל יזם מתחיל לראות דוגמה כיצד נופלים וקמים ? דבר שקרה לי, כמה סחיטות כספיות ורגשיות עברתי, כמה פגישות עשיתי עד שהגעתי למשקיע שיבין את חזוני ולא יטיל וטו על כל דבר שרציתי. הסיפור שלי יכול ללמד הרבה מאוד חברה יזמים המיזם כלל לא היה אמור להיחשף עדיין, מבחינה טכנולוגית ישנן כמה אפליקציות, זהו פורטל שמרכז את מבצעי הספקים ברשת, פורטל כזה עדיין לא קיים,לספקים נבנתה מערכת שהם יושבים ומזינים עבורכם מבצעים ייחודיים, ישנם כיום חמישים אלף אתרים באינטרנט שיש בהם מבצעים והגולש כלל לא יודע. בפורטל ישנה מערכת אישית לכל גולש לנהל את מבצעיו ולהיות בקשר ישיר עם הספק, ישנו סוכן וירטואלי שמאתר לגולשים מבצעים לפי פרסנוליזציה ומחירים. לא מדובר במערכת להשוואת מחירים כלל, מדובר פה רק במבצעים ! נושא העזרה הוא בראש מעייני ואתה מוזמן לקרא את המשך הודעותיי בפורום זה. חיפשתי נושא משותף שיקשר לי בין העסק לבין תרומה לקהילה והחלטתי להתמקד בנקודה כואבת של הספקים שלא מעדכנים את אתרם מפאת חוסר תקציב להעסיק מישהו שיעשה להם את זה, ומצד שני בנקודה כואבת לגולש שכלל לא יודע על קיומם של המבצעים. אני אישית רק רוצה לקבל את הכח והעוצמה לאחר מכן לארגן עם הספקים מבצעי תרומות לנזקקים שבאמת זקוקים ! אין לי בעיה לקבל כאן אי פירגון, אך זה בהחלט מכאיב לראות את האנשים כאן שלא יודעים להבדיל בין טוב לרע ! בעיקר שכל הרצון כאן זה לעזור בכיף ליזמים צעירים לראות צעדים של הקמת עסק בזמן אמת ומצד שני גם את מטרתו ואת חזונו.
 

eli400

New member
לעינת

כל איש שיווק מתחיל יגיד לך שמבצעים הם אינם המחירים הזולים ביותר וזהו בעיקר תרגיל פסיכולוגי על מנת למשוך קונים. כך שהאתר שלך הוא כמו כל האתרים האחרים מבחינת המחירים לפחות. אינני מאמין שספקים ימכרו בהפסד. לכן שוב אני מגיע לאותה מסקנה. מעבר לכך, אני שמח שמצאת משקיע שנותן לך מרווח נשימה. אגב אני אשמח להיות אחד מהספקים שלך. אלי.
 
תודה, על המיזם שלי ובמה הוא שונה

אלי שלום, אני אשמח שתצטרף לשאר הספקים שיושבים במימים אלה עם מערכת שפותחה עבורם להזנת מבצעיהם. מבצע הוא מבצע ויש לו את הכח שלו למשוך את הצרכןועל כך מחליט הספק, אחד הדברים שאנחנו עושים כאן, זה משכנעים את הספקים להוריד עוד במחירים עבור הצרכן ומצליחים בכך. בנוסף, יש לנו מבצעים לעסקים ,חברנו עם בן אדם שקונה חברות שפשטו רגל ונשארו עם סטוקים, כגון חברות היי טק וכל הריהוט המשרדי שלהם, מרכזיות טלפונים, כסאות מנהלים מפוארים, ארונות תקשורת, ראווטרים, מגרסות, מדפסות, מכונות צילום וכו´... , אלו באמת במחירים זולים ועבור עסקים זה שווה מאוד. כמו כן, חברתי לאיש עסקים שקונה מטוסים ומחכיר אותם לחברות תעופה וקונה ליינים של טיסות, בעצם הוא אחד המקורות לסוכניות הנסיעות בארץ. זהו איש העסקים ששמע את חזוני והחליט לעזור לי, הוא היה חבר של לאה רבין ז"ל, ותרם רבות לעמותת עלוט, לא מזמן הוא אימץ ילדה שהוריה נלקחו לכלא ולקח לה מורים פרטיים והחזיר אותה למסלול הלימודים, איש עסקים זה, דואג לקשר אותי עם בכירי האנשים בשוק ועוזר לי לקדם את חזוני. ובנושא דילים של טיסות אנחנו כן נשבור את השוק, ומבצע יהיה מבצע ! אני לא מתיימרת להציג מחירים כמו בכל אתר, אני מרכזת את מבצעי הספקים באתר אחד שמפנה את הגולשים ישירות לדפי המבצעים של הספקים ברשת דבר אשר עוזר לגולש למצוא את מה שהוא מבקש במקום להתחיל לרשום על פתקים ולעשות השוואה. לספקים נבנתה מערכת שעוזרת להם לעדכן את מבצעיהם, בזה המיזם שלי כן שונה מאחרים וישנן כמה אפליקציות שעוזרות לגולש לאתר מבצעים אם היה קיים אתר כזה, מזמן כולנו היינו שומעים על כך.
 

mluggy

New member
את לא חושבת כמו מנהלת

את צריכה להבין משהו. אני, בתור גולש, ולא כמשתמש הפורום, רואה מה שאני רואה - לא מה שאת רוצה להעביר לי. אל תשכחי שאין דרך בה תוכלי להסביר את כל מה שאת מסבירה לנו, בעמוד הראשי - בו יבזבז הגולש הממוצע כ-20 שניות. אינני רואה כרגע דרך ברורה שבה שתוכלי לשכנע אותי, גם עם כל המנגנונים שבעולם, להבדיל בין DEALTIME לאתר קניות אחר. למה את ולא אחרת? חסר לי את זה, בכל המאמרים שלך. על זה צריך לעבוד! המבצעים ומטרת התרומות העקיפה, יגיעו בהמשך.
 
דבריך מאוד חשובים

למרות שאני מסתייג מסגנון הכותרת , שמשיגה תוצאות הפוכות מהמבוקש . בדיוק כמו שאמרת חשוב איך הצד השני רואה את הדברים , לא איך אתה רוצה להעביר אותם , ולכן חשוב סגנון העברת הדברים שהצד השני יראה אותם כמוך ולא שהסגנון יעורר את התנגדותו . נכון אמרת , הלקוח שואל את עצמו שלושה דברים שחשובים להחלטת הקניה : למה לקנות את השירות המוצע ? :WHIIFM =WHATWS IN IT FOR ME למה לקנות כאן ולא במקום אחר ? למה לקנות עכשיו ולא אחר כך ? האתר צריך לתת מענה לשאלות הלקוח האלה , כדי שישיג את מטרותיו : למכור . הלקוח צריך לדעת שכשהוא עושה קניה כאן , עכשיו ולא במקום אחר , הוא תורם ועוזר לנזקקים , כי הרווחים הצפויים מופנים לעזרה לנזקקים , ומבחינת הלוקח יש תועלת והנאה מתרומה לעזרה לנזקקים . המסר הזה נמצא באתר ולאור דבריך יש להדגישו יותר , שכל לקוח פוטנציאלי יראה וירגיש אותו . בכונה אני כותב להרגיש , כי הרגש מאוד חשוב בקבלת החלטת קניה .
 
בני תודה- אבל אצלי כמעט ולא קונים

אני לומדת הרבה ממה שאתה כותב ותודה על כך. האתר שלי הוא אינדקס שמעביר את הגולשים לקנות באתרם של הספקים שעושים מבצעים וישנם כאלה כחמישים אלף אתרים (בערך) הרכישה נעשית אך ורק אצל הספקים מולם, לא מולי. אני רק מרכזת את הספקים שעושים מבצעים ומאפשרת לגולשים להשתמש במערכות נוחות שפיתחתי שמנהלות להם את המבצעים המועדפים עליהם.
 
כולנו עוקים במכירות

הגדרה שלי למכירות היא השפעה . כולנו משפיעים על האנשים סביבנו . כשאני משפיע על הבן שלי בדברי , אני מוכר . כשאני מדבר ומשפיע על אשתי , אני מוכר . בראיון עבודה , אני מוכר את עצמי . כשאני משפיע על המעסיק שלי , אני מוכר . גם האתר שלך מוכר , כי הוא משפיע לבצע קניה באתר אחר , הספק שלך . אם הוא העביר מידע שגרם ללקוח לקנות באחד מאתרי מכירות , הוא מכר . הוא פרסם ומכר את האתר הספק . האתר שלך גם מוכר לגולשים , משפיע עליהם להשתמש במערכות הנוחות לניהול המבצעים המועדפים . אם כך , אז הדברים שכתבתי אתמול תופשים , אני מקוה גם לגבי המיזם שלך .
 
שיווק =אסטרטגיה , מכירות = טקטיקה

אביבה , אני מאמין ששאלתך מופנית לדברים שלי . שיווק הוא מונח שכולל בתוכו את מכירות כטקטיקה ועוד טקטיקות אחרות להשגת המטרה של השפעה להעברת המוצר ללקוח .שיווק כולל אסטרטגיה של פרסום , קידום מכירות , טלמרקטינג ,מחקרי שוק , מודיעין מתחרים , יחסי צבור , פיתוח ערוצי הפצה ועוד . אני התיחסתי למיזם של עינת כגוף מוכר , משפיע לקבלת החלטת הקניה של המבצעים המרוכזים בו .
 
בני - מצטערת על ההטעיה

זאת אני עינת ששאלה את השאלה הנ"ל :) פשוט נכנסתי ממחשב של מישהו אחר כי אני לא בעבודה כרגע :) ולא שמתי לב שזה כתב את שם המשתמש שלו :) אני כן חושבת שהמיזם שלי הוא כלי שיווקי לספקים יותר ממכירתי. כי אצלי אישית לא מוכרים כמעט, אני כמו פורטל אני שער לאתרים אחרים האם זה לא נקרא כלי שיווקי ?
 
עינת , את צודקת

נכון, האתר שלך הוא כלי שיווקי , הוא כלי מרכז,מפרסם ומקדם מכירה .
 
יש צדק בדבריך - רק ש.....

ראשית תודה על הערה ועל הארה, אני בהחלט צריכה להתחיל קצת יותר לחשוב בגדול ממה שהייתי עד עכשיו מפני שאני עדיין קטנה, אך הכל מסביבי מתקדם בקצב אדיר. המאמרים שמפורסמים כאן, נכתבו לפני הקונספט החדש שהמיזם קיבל כיוון שונה לאחר שמצאתי משקיע שני, המאמרים שמפורסמים עדיין לא הגיעו לשלב שמתאר כיצד חלה תפנית יחסית למיזם שאתה רואה באוויר. ולכן המאמרים הם ממש בסיסיים יחסית למאמרים הבאים שכבר יש מוצר ביד לאחר שהוא נותח כמו שצריך הפעם. אני לא רואה את דיל טיים מתעסק במבצעים וחוץ מה, הוא מנוע השוואה, אני אינדקס אתרים שמפרסמים דפי מבצעים בתוך אתרם. דיל טיים מתעסק בהשוואת מחירי צרכן ולא במבצעים, אני לא עושה השוואת מחירים, אלא מי שמחפש מבצע בתחום מסויים יודע שזוהי נקודת הזינוק שלו למציאת המבצעים שמפוזרים ברשת. הוא יכול להיות בקשר ישיר עם הספק שנבנתה לו מערכת ייחודית בשביל זה. שוב תודה על הערה שלך, אתחיל לחשוב כמנהלת, דבר זה רוכשים עם הזמן לא נולדתי איתו, ובהחלט האוניברסיטה של החיים לא פוסחת עלי :)
 
אני לא מוכרת באתר

האתר שלי הוא אינדקס כמו פורטל שמעביר את הגולשים לקנות באתרם של הספקים שעושים מבצעים וישנם כאלה כחמישים אלף אתרים (בערך) הרכישה נעשית אך ורק אצל הספקים מולם, לא מולי. אצלי קיים מנוע חיפוש שמאתר את המבצעים שמפוזרים ברשת אני רק מרכזת את הספקים שעושים מבצעים ומאפשרת לגולשים להשתמש במערכות נוחות שפיתחתי שמנהלות להם את המבצעים המועדפים עליהם. אני חוסכת מהגולש לעשות חיפושים אחר מבצעים ע"י הסוכן הוירטואלי שפיתחתי שמחפש עבור הגולש מבצעים לפי התקציב שיש לו להשקיע
 

mluggy

New member
את שוב לא מבינה את כוונתי

את עסוקה בלשכנע קהילה של כ-40 אנשים סקפטים, בעוד שהעבודה האמיתית היא לשכנע את הקהל שבא לבקר באתר שלך. המנגנונים והטפסים ועשרות הספקים שאת ממשיכה לתאר לי הם בגדר "בלתי-נראים". למה שאכנס לאתר? למה שאגלוש לתוכו? תני לי משפט מעלית מהיר שאוכל להתרשם - ותעבירי את זה לגולשים כבר בעמוד הראשי.
 
בזכותך עשיתי את זה :)

הוספתי משפט מעלית "האתר שמרכז את דפי מבצעי הספקים הקיימים ברחבי האינטרנט"
 

mluggy

New member
רק ברחבי האינטרנט?

כמו כן, המילה ספקים, לדעתי- בעייתית - הם נשמעים רחוקים קילומטרים מהצרכן הסופי. נסי משהו בסגנון: מאגר ממויין של כל המבצעים הקיימים ברשת. וללקוח הסופי- הישאר עם היד על הדופק, אל תחמיץ שום מבצע שהרשת מציעה. לא יודע, עכשיו שאני קורא את זה שוב - עדיין לא ברור לי מה הייחוד! בהצלחה.
 

moshep1

New member
איך נרשמים כספק?

עינת, הרעיון מעניין. איך נרשמים כספק באתר שלך? משה
 
למעלה