עסקה מפוקפקת....

men52

New member
עסקה מפוקפקת....

יש לי בעיה. חיפשתי באינטרנט בית מלון לסופ"ש באילת. מצאתי באינטרנט "המלון הכפרי" , עם פלאפון של מישהו והתקשרתי. האיש שדיבר איתי הציג את המלון כ"המלון הכפרי". הזמנתי סופ"ש לעוד חודש , והשארתי לו מספר כרטיס אשראי כמו שהוא ביקש. הוא פיקסס לי את ההזמנה - בהזמנה היה רשום מלון "אואזיס" (ולא "המלון הכפרי"). בדקתי באינטרנט והסתבר שזה מלון שיש עליו צו סגירה וכן שזה מלון שאסור להתקרב אליו (ג'וקים,עכברים וכו). התקשרתי אליו לבטל את הסופ"ש אז הוא אמר שהוא יחייב על לילה אחד. אני לא חתמתי לו על כלום וכמובן שהיתה פה הטעייה. התקשרתי לחברת כרטיס אשראי בכדי לבדוק איך ניתן למנוע ממנו לחייב בעתיד. הבנתי מהם שזה לא אפשרי כי עדיין לא התבצעה עסקה ואין על מה לדבר. אבל זה בדיוק מה שאני רוצה למנוע. שלא תהיה עסקה. השאלה שלי היא איך אני מונע ממנו לחייב את הכרטיס אשראי שלי. המספר כרטיס אשראי אצלו ואני שבוי שלו , הוא מחר גם יכול לחייב אותי במליון דולר. מה עושים ? כמובן שאני לא רוצה להגיע למצב של משפטים וכו , אלה למנוע חיוב של הכרטיס.
 
מניעת חיוב

פנה מיד, בכתב, לחברת האשראי (רצוי בדואר רשום) והודע, כי אין לחייב כל עסק או חברה או אדם בשם "אואזיס" או "המלון הכפרי" או שכמותם ללא אישור ממך, מראש. כדאי גם להסביר בשורה או שתיים למה לא לחייב (כמו שהסברת כאן).
 

men52

New member
לא מוכנים...

ביררתי והחברת אשראי לא מוכנים לזה. הם אומרים שהם לא צד בעניין. רק אם אני יביא אישור ביטול עסקה מהעסק , אבל כמובן לא יהיה לי אישור כזה.
 
הודעה לא בקשה

בגלל זה כתבתי לך - "הודע לחברת האשראי", לא "בקש מחברת האשראי". אתה יכול גם להוסיף להודעה שאתה תראה בחברת האשראי אחראית לכל נזק שייגרם לך כתוצאה מחיוב מצד אותו גורם קקיוני ללא אישורך מראש. ולגבי מה שעו"ד ענבר כתבה לך - קרא את הודעת מנהל הפורום.
 
שליחת הודעות במקביל למס' פורומים

שלום לכולם, התופעה, שהבחנתי שגוברת לאחרונה, היא שאנשים מעלים שאלה לפורום, בלי לבדוק אם השאלה אכן קשורה לפורום, ועושים זאת בכל הפורומים האפשריים. שיהיה ברור , כי אין אני באה בטענות כלפי העונים לשואלים אלו. אבל, לגבי השואלים: יש סיבה לפיה ישנם פורומים מקצועיים המתייחסים לנושאים ספציפיים. הכוונה היא, שהנזקק לעזרה, יקבל מענה ממי שמנוסה בתחום ולא מכל אחד. במקרה הספציפי, ואגב, אין לי משהו אישי כנגד השואל, השאלה לגבי חיובי כרטיס אשראי/צרכנות, נשאלה גם בפורום נזיקין, דיני עבודה, חוק ומשפט וצרכנות. השאלה קיבלה תשובה בפורום צרכנות. לכן, לא מבינה מדוע היה צריך לשאול אותה בפורום האחרים, שאינם תמיד המתאימים. נכון שלפעמים לא יודעים לאן לשייך שאלה, במקרה זה אפשר לפנות לפורום חוק ומשפט, שיכול להפנות לפורום ספציפי, או מקסימום לשאול בפורום מסויים אם זה הפורום המתאים ואם לא יפנו אתכם לפורום הנכון. זה רק לטובתכם...
 

men52

New member
לא הצלחתי להבין איפה בדיוק הבעיה ..

ראשית כל ההודעה הזאת לא פורסמה בפורום דיני עבודה. היא פורסמה ב"חוק ומשפט" , "דיני נזיקין" ו"צרכנות" , והיא פורסמה בכולם באותו הזמן. אני הצגתי את השאלה כאשר לא ידעתי לאיזה מהשלושה היא הכי מתאימה כמו כן , לדעתי היא היתה מתאימה לכולן ועובדה שקיבלתי מכל הפורומים תשובות וכולן שונות ומגוונות שאת זה לא הייתי מקבל אם הייתי מציג את זה בפורום אחד , ככה שלדעתי זו "תופעה" מבורכת. כמו כן בגלל שהיא מתאימה לכולן היא תעזור לחלק יותר גדול של גולשים. הצגתי את שאלתי בפורומים מתאימים לשאלה ולא בפורום בישול. שנית כל אני לא מבין מה הבעיה ? מקום בזיכרון ה HD ? איפה בדיוק הבעיה עם זה ? שלישית - יש לך להגיד משהו לגופו של עניין ? כי אם לא אז אני חושב שהתגובה שלך היתה צריכה להיות בפורום "קיטורים" ולא בפורום הזה.
 

men52

New member
מי דיבר על "ניזקי גוף" ?

דיני נזיקין עד כמה שאני יודע זה מענייני נזיקין של אדם לחברו. ולא חייב של נזקי גוף , גם רמאויות. בכל מיקרה אני לא עורך דין ולצערי אני מאוד רחוק מהתחום הזה. שלושת הפורומים שאני פרסמתי הם אלה שנראו לי מתאימות לשאלה שלי. ועדיין לא הסברת לי - איפה פה בדיוק הבעיה ?
 
"הבעיה"

שלום לך שוב, אני מבינה שלא קראת את הודעת הפורום שמסבירה שפורום זה עוסק בנזקי גוף בלבד. מומלץ להפנות את השאלה לפורום הכי קרוב לתחום השאלה, כך גם שתוכל לקבל תשובה הכי מקצועית- זה הכל.
 
למעלה