עסק קטן ומתחיל וניהול ספרים
הי
מהן ההנחיות המינימליות לניהול ספרים?
האם ניתן לעשות רשימה ידנית, על נייר או באקסל, של החשבוניות שלי מחד וההוצאות מאידך, ולהגיש באופן עצמאי דוח שנתי שיהיה קביל על שלטונות המס?
כעוסק קטן האם אני יכול לעשות כל זאת בעצמי, או שאני מחויב שניהול הספרים והדוח יעשו אך ורק ע"י רואה חשבון עם תוכנה מורשית ע"י רשות המיסים?
הי
מהן ההנחיות המינימליות לניהול ספרים?
האם ניתן לעשות רשימה ידנית, על נייר או באקסל, של החשבוניות שלי מחד וההוצאות מאידך, ולהגיש באופן עצמאי דוח שנתי שיהיה קביל על שלטונות המס?
כעוסק קטן האם אני יכול לעשות כל זאת בעצמי, או שאני מחויב שניהול הספרים והדוח יעשו אך ורק ע"י רואה חשבון עם תוכנה מורשית ע"י רשות המיסים?