עסק קטן ומתחיל וניהול ספרים

zorik21

New member
עסק קטן ומתחיל וניהול ספרים

הי
מהן ההנחיות המינימליות לניהול ספרים?
האם ניתן לעשות רשימה ידנית, על נייר או באקסל, של החשבוניות שלי מחד וההוצאות מאידך, ולהגיש באופן עצמאי דוח שנתי שיהיה קביל על שלטונות המס?
כעוסק קטן האם אני יכול לעשות כל זאת בעצמי, או שאני מחויב שניהול הספרים והדוח יעשו אך ורק ע"י רואה חשבון עם תוכנה מורשית ע"י רשות המיסים?
 
ניהול ספרים

ניהול ספרים חייב להתבצע או ע"י תכנה חוקית (יש עשרות רבות) או באמצעות ספר תקבולים ותשלומים. אגב, משרדנו משווק ספר תק' ותשלומים וגם ניתן לרכוש בקרביץ וכזה אבל שלנו הוא גדול יותר והרבה יותר נוח לשימוש.

דוח השנתי אינו קשור בהכרח פרט לנושא רווח והפסד, מעבר לזה צריך לחשב פחת על רכוש קבוע, להכניס רווחים והכנסות נוספות.... נק' זיוכי ועוד...

רק חברה/עמותה חייבים ברואה חשבון.

פתחת עוסק מורשה או פטור?
 
למעלה