במקום לחשוב מאיפה לחסוך, תחשוב מאיפה להרוויח
זה משפט ששמעתי במקרה לפני עשור בערך, והוא אפילו לא כוון אלי. משהו במשפט הזה הרגיש לי נכון ומאז אני מיישמת את זה.
אני לא חושבת איפה לחסוך כמה שקלים קטנים שבזכותם אוכל אולי לא להכנס למינוס,
אני כן חושבת איפה להרוויח כמה שקלים גדולים שבזכותם אוכל להגיע הרבה מעל האפס..
אני בדעה של כן לתקצב עובד, ויחד עם זאת כן לתקצב פרסום וא לעשות את זה לגמרי עצמאית (לא בהכרח כתבת על זה, אבל ככה משתמע ממה שהבנתי.)
אני כן בדעה שצריך לחסוך איפה שאפשר, ולכן אני את הפרסום שלי לא עושה בשלטי חוצות. אני משתמשת בTROO (תקרא על זה באינטרנט אם אתה לא מכיר) ואני חושבת שניהול תוכן ופרסום זה משהו שעסק לא יכול לחיות בלעדיו.