עצבים על חברת אגד תעבורה באשקלון
עצבים על חברת אגד תעבורה באשקלון
ושוב בתור אחד שנסע הרבה בתחבורה ציבורית זה כל פעם מכעיס אותי כמה התחבורה פה דפוקה(גם עירונית וגם בין עירונית , ועל הרכבת חבל על הזמן לדבר) אני חייב לצין שמאז שהחברה הזאת נכנסה לפני כמה שנים ה שירות הלך והדרדר עם הזמן, אוטובוסים שהתדירות שלהם שאמורים להגיע פעם ב12 דקות פתאום מגעים אחרי 20 דקות ואז פתאום מגעים 2 אוטובוסים ביחד או אפפילו 3, או מקרים אחרים כשיש עומס בשעות שהתלמידים בבית ספר מסיימים האוטובוס מפוצץ לגמרי ובמקום לתגבר, אנשים בתחנות אחרות נשארים להמתין עוד 12 דקות(במקרה הטוב אם הוא לא מאחר) לאוטובוס הבא שבתקווה שהוא לא מלא גם כן, או השיא היה לפני שנה בערך אוטובוס האחרון שהיה צריך לצאת ממסוף רמז לכיון ברנע לא יצא, אנשים חיכו לפחות חצי שעה בתחנה ולא הבינו מה קרה? מסתבר שהנהג בכלל לא בא, התלונני בזמנו לאגד תעבורה וגם זה עד שעונים(אין להם שירות לקוחות אלא אם כן אתה מתעצבן על המזכירות שלהם) נאלצתי באותו לילה לשלם מונסית ספיישל של 30 שקלים עד הבית, הפיצוי שאותה חברה הביא לי זה מספר נסיעות(כמבן אין כבר נניר זה מחייב אותי לעשות רב קוו) וכמבן שמחיר הניסעה אפילו לא כיסה לי את הניסעה בזמנו. במונית, ואני שואל למה אין גוף שמפקח על הנהגים שיצאו בזמן למשל?(אנשים מחכים לפעמים חצי שעה בתחנה) למה משרד התחבורה לא בודק אותם מדי פעם ויתחיל לתת להם כנסות כבדים ?(לצערי הציבור פה פריאריר ושותק ולכן הוא ימשיך לשלם) אגב עוד משהו השבוע שהתלוננתי על זה שהאוטובוס לא עצר כי הוא מלא בתלמידים אז השירות לקחות לא ענה בכלל אז חזרתי למספר אחר שכל אחד מעביר אותי למישהו אחר, לא יכול להיות שלפחות לא יעשו שירות כמו בחברת האמא שלהם שיגיו איזה מספר אתה בתור או עוד כמה דקות בערך תקבל את השיחה, אם לא היתי צועק על אותם מזכירות מסכנות(ובאמת אולי הם לא אשמות) לא היה עונה לי משירות הלקוחות
עצבים על חברת אגד תעבורה באשקלון
ושוב בתור אחד שנסע הרבה בתחבורה ציבורית זה כל פעם מכעיס אותי כמה התחבורה פה דפוקה(גם עירונית וגם בין עירונית , ועל הרכבת חבל על הזמן לדבר) אני חייב לצין שמאז שהחברה הזאת נכנסה לפני כמה שנים ה שירות הלך והדרדר עם הזמן, אוטובוסים שהתדירות שלהם שאמורים להגיע פעם ב12 דקות פתאום מגעים אחרי 20 דקות ואז פתאום מגעים 2 אוטובוסים ביחד או אפפילו 3, או מקרים אחרים כשיש עומס בשעות שהתלמידים בבית ספר מסיימים האוטובוס מפוצץ לגמרי ובמקום לתגבר, אנשים בתחנות אחרות נשארים להמתין עוד 12 דקות(במקרה הטוב אם הוא לא מאחר) לאוטובוס הבא שבתקווה שהוא לא מלא גם כן, או השיא היה לפני שנה בערך אוטובוס האחרון שהיה צריך לצאת ממסוף רמז לכיון ברנע לא יצא, אנשים חיכו לפחות חצי שעה בתחנה ולא הבינו מה קרה? מסתבר שהנהג בכלל לא בא, התלונני בזמנו לאגד תעבורה וגם זה עד שעונים(אין להם שירות לקוחות אלא אם כן אתה מתעצבן על המזכירות שלהם) נאלצתי באותו לילה לשלם מונסית ספיישל של 30 שקלים עד הבית, הפיצוי שאותה חברה הביא לי זה מספר נסיעות(כמבן אין כבר נניר זה מחייב אותי לעשות רב קוו) וכמבן שמחיר הניסעה אפילו לא כיסה לי את הניסעה בזמנו. במונית, ואני שואל למה אין גוף שמפקח על הנהגים שיצאו בזמן למשל?(אנשים מחכים לפעמים חצי שעה בתחנה) למה משרד התחבורה לא בודק אותם מדי פעם ויתחיל לתת להם כנסות כבדים ?(לצערי הציבור פה פריאריר ושותק ולכן הוא ימשיך לשלם) אגב עוד משהו השבוע שהתלוננתי על זה שהאוטובוס לא עצר כי הוא מלא בתלמידים אז השירות לקחות לא ענה בכלל אז חזרתי למספר אחר שכל אחד מעביר אותי למישהו אחר, לא יכול להיות שלפחות לא יעשו שירות כמו בחברת האמא שלהם שיגיו איזה מספר אתה בתור או עוד כמה דקות בערך תקבל את השיחה, אם לא היתי צועק על אותם מזכירות מסכנות(ובאמת אולי הם לא אשמות) לא היה עונה לי משירות הלקוחות