עצבים עם YesAsia!!!!

עצבים עם YesAsia!!!!

עשיתי את ההזמנה האחרונה שלי לזמן הקרוב (כי אני הולך להיות סטודנט וזה, אז צריך לחסוך כסף), והזמנתי מלא דברים בשווי של בערך $100. סיכמתי את ההזמנה, וראיתי שהם גבו ממני עוד $35 על דמי משלוח!!! מה זה?!?!?!?!? הם אף פעם לא גבו ממני כסף על משלוח בסכומים כאלה! שלחתי להם מייל ושאלתי מה הקטע, ומסתבר שהם הוציאו את ישראל מרשימת המדינות שהם עושים אליהן משלוחים בחינם. איזה קקה!! פחות או יותר כל המדינות בעולם נמצאות שם, ורק אותנו הוציאו!! (טוב, אני קצת מגזים, אבל זה ממש מעצבן!) הם אמרו שזה בעקבות מחירי הנפט וכל הקקה הזה. אז זהו. עצבים וזה.
 

fluttering

New member
שמתי לב לזה לאחרונה. :/

ממש זבל מצידם. :/ מה הזמנת? אם אתה יכול למצוא את המוצרים בCDJAPAN/HMV/PLAY ASIA אז עדיף לך לבטל מול YESASIA את ההזמנה ולהזמין בדרך השניה.
 
לאאא אני לקוח נאמן!! =)

הזמנתי איזה חמישה סינגלים של קודה קומי מתחילת הקריירה שלה, חולצה של איי-ניישן, וסרט יפני שמבוסס על ספר שקראתי. אבל נראה... אם הם ימשיכו עם השטויות שלהם, אולי אני באמת אעבור ל-CDJAPAN.
 

nadav1232

New member
\=

אם מזמינים מיס אסיה משהו יותר מ-100 דולר אז ככה זה.. כבר יותר משנה. גם לידידה שלי שהיא הזמינה משם זה היה ככה X_X
 

last day

New member
אולי יש להם הכי פחות הזמנות מישראל ולכן הם

הוציאו אותה מהרשימה=\ בכל מקרה זה באסה._.
 

Hao Asakura

New member
....למה נראה לך שמזמינים מCDJAPAN

או HMV? הם גובים כסף על משלוח, אבל לא משהו רציני, והשירות הרבהההההההההההה יותר טוב -פעם הזמנתי רק מיאס אסיה- אני מזמינה משם רק דברים שחסרים לי באוסף של קומי, אבל חוצמזה אני מדלגת~
 

Hao Asakura

New member
אה ומשהו רנדומלי~~

הופעה מדהימה של TABOO נראה לי שזה יעודד אותך קקטוס D:~ http://jp.youtube.com/watch?v=0jC_ilumb0I קומי-צ'אןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן~~~~
 

Hao Asakura

New member
קומי? או....

אני? *wiggles eyebrows* לא אני לא מתחילה איתך << סאקי סאקי
 
הו תודה!!

קצת חבל שההופעות של TABOO לא יוצאות הכי יפה (כי קשה לרקוד ולשיר באותו זמן), אבל בכל זאת - אחת ההופעות הטובות של השיר!! תודה!
 

ayumi3000

New member
>_<

פשוט לא נורמלי... גם בהזמנה של 100+ הם לא עושים יותר משלוח חינם? זה פשוט רע \= ... אגב מי ראה את כל הספיישל של MUSIC STATION של ה 03.10? אהבתי שם מאוד שאיומי וקומי ישבו אחת ליד השניה ופשוט לא הפסיקו לדבר!!!!!!!! הן בטח דיברנו על זה שהן קנו את כל הדיסקוגרפיה אחת של השניה ושהן אחת מהזמרות האהובות אחת של השניה XD.
 

Bar2be

New member
אממ

זה כנראה כבד, 100 דולר זה הרבה וזה שפוט המשקל אין מה להתעצבן
 
למעלה