עצה ללקוחות של הוט

עצה ללקוחות של הוט
כידוע קשה מאד להשיג אותם בטלפון. כמה פעמים שהתקשרתי חכיתי 45 דקות על הקו ואחרי שענו סוף סוף זה התנתק ולקח לי עוד 40 דקות להשיג מענה אנושי שני, כל זה אחרי 1 בלילה! בעבר פניתי אליהם דרך האתר שלהם , פעם אחת ענו ופעם לא ענו. והתייאשתי.
מאחר שהחברה נמצאת בעיר מגורי, חשבתי שבאותו זמן המתנה , אולי בעתיד אם אצטרך אותם, אני יכולה להגיע בשעה סבירה אליהם אפילו באוטובוס, (יש קו ישיר מהבית שלי ) האם יש אצלם קבלת קהל? אולי יש למישהו רעיונות אחרים? חשבתי לעבור לחברה המתחרה, אבל זה מסובך, מטרטרים אותך, ואין לי ביטחון שגם שם אין בעיות.
 

beky1

New member
רצ"ב
נקודות מכירה ושירות של הוט
http://www.hot.net.il/heb/customerservice/servicecenter/hotworkstations
למשל להחלפת שלט אפשר לקבל מס' פניה שאיתה ניתן לפנות לנקודת השירות הפיזית הנבחרת תוך 7 ימי עבודה.
לגבי רמת השירות וזמן ההמתנה הארוך ניתן לשלוח תלונה למשרד התקשורת , זה אולי לא עוזר פרטנית אבל זה מחייב את משרד התקשורת לקנוס את החברה בסכומים נכבדים
http://www.moc.gov.il/26-he/MOC.aspx
וכן קיים חוק 3 הדקות
http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000950973
 
תודה על התשובה
באינטרנט הם לא ענו לי (בעבר) כי ביקשתי חבילה זולה יותר. אבל לא היה לי כוח להתעקש וזה נשאר ככה... עכשו שלחתי לאתר שלהם שאלה אחרת, והם יענו תוך שלושה ימים. כנראה שלא יהיה מנוס להתקשר. אולי עד שאחליט להתקשר יתקבל סופית חוק 3 הדקות... חוק חשוב!! לא ידעתי עליו.
 

beky1

New member
תמיד עובדת השיטה של
לאיים בעזיבה וזאת באמצעות משלוח פקס לבקשת התנתקות ואז תראי איך הם ישר מתקשרים אליך משימור לקוחות ומציעים לך הצעה אטרקטיבית כדי שתישארי, רק חבל שזה מה שהלקוח הישראלי צריך לעשות על מנת לקבל התייחסות מחברה המספקת שירותי תקשורת היקפיים.
 
למעלה