עצוב שלא מגיבים... אני ממש מאוכזבת!

עצוב שלא מגיבים... אני ממש מאוכזבת!

לפני חודש כתבתי פה בפורום וביקשתי עזרה דחופה, לא היתה שום תגובה בנושא וזה עצוב שיש פורום אבל אין מענה, אני לא מבינה את זה הרי גם אם מנהל הפורום לא יודע מה לענות הוא יכול לשלוח מסר כי אינו יכול לתת עצה!!! אני נמצאת בפורמים אחרים ואף פעם לא נתקלתי בכזאת עדישות אז רק אומר כי אני מאוכזבת מאוד והנה העתק של מה שכתבתי אולי זה יעניין מישהו עכשיו ואוסיף כי שוב עשינו את הבדיקות ושוב הכל חיובי אני מיואשת כי אני יודעת מה אוכל לתת לבני במקום ביצים חלב וסויה ומקווה שהפעם זה יעניין מספיק בכדי שאולי אוכל לקבל קצת עצות... הנה מה שכתבתי לפני חודש: בני בן כמעט שנה עוד שבועיים והוא אלרגי לחלב, סויה וביצים ברמות שאי אפשר לתאר- חלב וסויה גורמים לו מיד לשלשל ולהקיא, ביצים כעבור דקה הוא כולו פורח ונפוח, כבר איבדתי את היצירתיות באוכל ולכן כבר אין גיוונים בארוחות כמו כן אני לא מוצאת מתכון לעוגה ליום הולדת שלו ואין לי מוסג מה לעשות, אנחנו עושים בדיקות חוזרות עוד 3 שבועות ואני רוצה לבדוק כבר הכל כי הוא כל הזמן מפתח אלרגיות נוספות, הרופאה אמרה לי שתלוי בנו איזה בדיקות לעשות אני עושה לו לדגים כי משחה שנתנו לנו אם שמן דגים עשתה לו פצעים מוגלתיים למשהו יש רעיונות נוספים למה לעשות בדיקות?
 

עולמיה

New member
לא להתיאש

אני מציעה לפנות להומאופת, רצוי הומאופת קלאסי. אפשר דרך ביטוח מושלם של קופ"ח כללית, או דומה לו. ההומאופתיה מטפלת בבעיה - סיבת האלרגיה, ולא בסיפמטום - שלשול, פריחות. רפואה מערבית מטפלת רק בסימפטום. התינוק שלי טופל בהומאופתיה לבעיה אחרת לחלוטין, וזה עזר לו מאד. השיפור הדרגתי, ולוקח זמן, אבל יש שיפור ברור. ליום ההולדת הכיני פאי תפוחים (או פרי אחר), על בצק של שמן+קמח+מים, עם פירורים מלמעלה, או ג'לי. מי קבע שצריך עוגה עם 6 ביצים וקצפת?!
 
המלצה לבדיקה לאמא של יובל

שלום לך,
ממליצה לך לעשות בדיקה לקנדידה במעבדה שבחיפה. אם תרצי אשלח לך פרטים.
אני עצמי מאבחנת דרך גלגל העין ויכולה לאתר את שורש הבעיה אבל החל מגיל 4 ולכן לצערי אוכל לעזור באבחון רק חלקית ובטיפול הטבעי.
בכל מקרה בנתיים ממליצה לתת לו חלב שקדים ותוכלי גם להכין לו משקה שומשום העשוי מתמרים וטחינה. להכין לו מיצי פירות (לא תפוזים ולא קלמנטינות).
לדאוג לא לתת לו שום מוצר המכיל מונוסודיום גלוטומאט.
אל ייאוש, יש הרבה שניתן לעשות.
גילה חזן -אירידיאולוגיה ותזונה מרפאה
052-8821218
 
למעלה