עצומה למען סגירת רכבת ישראל וארגונה מחדש

LiliPad

New member
עצומה למען סגירת רכבת ישראל וארגונה מחדש

http://www.atzuma.co.il/stoprakevet נמאס מההתנהלות הכוחנית והבריונית של רכבת ישראל הלוקחת את הנוסעים כבני ערובה פעם אחר פעם. המטרה להגיע ל 20000 חתימות ולשלוח אותן לשר התחבורה בדרישה שיצא מהאדישות שלו ויעשה משהו. אם לא נפעל עכשיו זה רק יקרה שוב ושוב ומי שיסבול זה רק אנחנו.
 


 

goldy

New member
אני בעד לפתוח עוד חברות רכבת

אחת שתתמקד בב"ש ודרומה, והשני שתתמקד בחיפה וצפונה, ואם יש צורך אז עוד אחת באיזור המרכז. אני מתכוון כמובן למסילות נפרדות: אז 'פיתאום' התחרות תכריח אותם להשתפר.
 
הבעיה תפתר כשרכבת ישראל תהיה בבעלות פרטית

וזה לא פשוט כמו אוטובוס, אתה יודע... זה מסילות, לא כביש . חברת רכבת חדשה זה אומר עוד מסילות,זה אומר תקציב, בנייה, ועוד בלאגן. בשביל מה. רכבת ישראל בבעלות פרטית פשוט יותר.. תאמין לי אם היתי רוצה להשקיע,לא היתי משקיעה עכשיו על בניית מסילות והקמת חברת רכבת פרטית.זה כשלון מובטח.
 

goldy

New member
למה בלאגן?

יותר מידיי זמן לעבור ממצב אוליגרכיה וישיבות סודיות למצב שליט יחיד?
 

RoieS316

New member
בתיאוריה אפשר לעבור למצב של כמה חברות

אבל זה יצור בלאגן והמדינה צריכה להשקיע כסף בעוד מסילות. ונראה לך שמישהו ישקיע את זה? זה או להפריט עם פיקוח ממשלתי כלשהו, על מנת לא להפוך את הרכבת למונופול או לפרק ולעשות הכל מחדש.
 

goldy

New member
כמה להערכתך "עוד מסילות" אמורות לעלות?

עלויות הקמה בלבד, לא כולל שכר עובדים.
 
להערכתי...

זה בא ביחד, עם עובדים, באים לחברה וזה עלות כוללת. אני היתי אומרת שזה יעלה לא שכר ששיש למדינה בקלות. כי גם תחשוב על זה, זה לא שיש שטח פנוי לעוד מסילות רכבת,זה לצמצם מדרכות וכבישים ולהתחיל בהרחבות מיותרות. כבר עדיף שתשאר רכבת ישראל מאשר כל הבלאגן חח ובכלל, עד שיסיימו לבנות את זה... אהיה זקנה ואז לא אצטרך רכבת
 

goldy

New member
אין מקום?!

את יודעת, מדינת ישראל גדולה יותר ממדינת ת"א.
 
עדיין אין מקום

יש לא מעט חלקים במסילות שממש בהגבלה, קחו לדוגמה את חיפה. תציעו לי איזה מפעל אתם חושבים שיהיה ניתן להזיז כמה מטרים בשביל מסילות. או איזה כביש אפשר לקצר. קיצר, זה לא עובד, אולי בחלקים מסויימים בארץ,אבל לא הרבה.
 
למעלה