עצות למנהל השיווק החדש של גולף

danchen

New member
עצות למנהל השיווק החדש של גולף

מנהל השיווק של גולף עוזב אחרי 8 שנים - זה הזמן לחלק עצות למנהל השיווק החדש. איך לדעתכם גולף צריכה להלחם בעידן של קסטרו ופוקס ?
 

באבא2000

New member
לחכות שנה/שנתיים שהן ייפלו

ומי שמתבונן בקולקציות החדשות יודע שזה מאוד קרוב, ואחרי הנפילה להזכיר לכולם שגולף תמיד הייתה שם בלי גימיקים ובלי אוונטות. מצד שני... הסחורה בגולף כל כך רעה וחדגונית, שלא יתפלא שהיא לא תחזיק מעמד עד שקסטרו ופוקס ייפלו. אותה צורת התנהלות של המשביר לצרכן וכדומה. אבל הבעיה האמיתית היא שמאוחר מדי לרכב על הגל והסגנון שקסטרו לקחו על עצמם, מה גם שעד שזה ייקרה, הסגנון הזה יילך לעולמו. אז אולי כדאי שיתחיל לחשוב על רעיון חדש לרשת. ומה שבטוח - שינסו לקבל זיכיון בלעדי על אחת האופנות בחו"ל, למשל H&M, שבעבר דיברו על כניסתה לארץ. אפילו שיעשו חנות בסגנון של H&M בארץ, מין משהו כזה של מיליון ואחת בגדים, שכל אחד יכול למצוא בה משהו מגניב בשבילו. ואני מתכוון מגניב ולא יקר. וחשוב לשוב וציין, שחשוב מאוד שהוא יוכל למצוא משהו. מספיק להכנס היום לגולף באחד מהסיבובים הרגילים ולראות שפשוט הכל שם אפור (ואני לא מדבר על הצבע האופנתי, אלא על ההרגשה). למרות הניסיון שלהם לסווג את גולף סטריט וכדומה. משהו שם ברשת לא מוצלח. מספיק שנחשוב על הדימוי של גולף על מנת שנבין את בעיית הדימוי של הרשת כיום. אולי איזו פרסומת נועזת שתפסל ותכניס לפירמה מעט פלפל כחלק מהתודעה.
 

amitay7

New member
לזרוק את ריטה ורמי

אני ממש לא חושב שהם מושכים את הקהל שגולף רוצה למשוך, או איזשהו קהל. לדעתי הם נופלים בין הכסאות, ובכלל, אני שונא אותם. לא כיף בכלל להיכנס לתא הלבשה ולראות אותם מתמזמזים לך מול העיניים כשאתה מתלבש.
 

danchen

New member
רומי מול רמי ורטיה ...

קסטרו בחרה ברומי אבולעפיה להוביל את הקמפיין שלה בעוד שגולף בחרו (די מזמן) ברמי וריטה. הסיבה לבחירה נעוצה בקהל היעד של שתי החברות שהוא די שונה - קסטרו היא אופנה לצעירים (למיטב זכרוני קהל המטרה המוגדר שלהם הוא אנשי מתחת לגיל 30) וגולף היא לקהל בוגר יותר (יש לה גם את גולף סטריט שפונה לקהל יותר צעיר ומציע לבוש יותר קז'ואל). אם רמי וריטה מעצבנים אותך זה לא אומר שהם לא מתאימים לקמפיין של גולף. אולי אתה לא קהל היעד שלהם - רמי וריטה הם מיין סטרים של המוסיקה בארץ וכנראה שבגולף חושבים שהם מייצגים את הקהל שאליו הם פונים.
 

One Life

New member
שני דברים(בנתיים):

1. להכריח את מנהלי התשלובת למחוק את השם - "GOLF&CO" המטעה והמבלבל, וכך ניתן יהיה להמשיך להשקיע במותג GOLF. 2. להתרכז בפלח שוק פחות "עממי" ובכך לבדל את עצמם מ - CASTRO.
 

danchen

New member
מגמת צמצום מותגים

היום יש מגמה של צמצום מותגים - החברות לא רוצות לתמוך בהרבה מותגים - זה יקר. לכן מצמצמים מותגים ומתכנסים ומאמצים מדיניות של מותגי משפחה.
 

One Life

New member
צמצום - נכון אבל מה עם בידול?

GOLF היום איבד את המיקוד והבידול בגלל השינוי המוזר, אי אפשר לדעת למה מתייחס GOLF - לעיצוב הבית או לאופנה. ויותר מאשר צמצום מותגים זה מתיחת מותג (כמו וירג'ין, לדוגמא)
 

ronitshen

New member
השקה חדשה

גולף צרכה להילחם בקסטרו ע"י כך שתנסה להחליף את הצבעים שמאפיינים את החנות באיחוד הצבע הירוק שהוא מאוד דומננטי לצבע יותר מושך ולהתמקד יותר בפלחי שוק ספציפים
 
למעלה