עצירה טכנית לתדלוק ברודוס – בפחות מ40 דקות

סבאסולו

New member
עצירה טכנית לתדלוק ברודוס – בפחות מ40 דקות

פעם אמרו שכל הדרכים מגיעים לרומה, אבל עבור הרבה טייסים של תעופה קלה מישראל, כל הדרכים מגיעים לרודוס. אחרי שנתקעתי שם בעצירה טכנית לתדלוק במשך כשעתיים וחצי עד שלוש שעות, התייעצתי עם גורמי ההנדלינג שם וחקרתי, והנה התוצאה – המלצות לחסכון בזמן ברודוס.

טיסות נעימות
 

גד יצחק

New member
עצירה ברודוס

חסר לי הכניסה לטרמינל להחתמת דרכונים.ונושא שני הינו עיכוב בהגעה עקב רוח אף חזקה והנהג של המכלית יוצא לתדלק איירליין והלכה חצי שעה.אז רכיב המזל צריך להצטרף לרשימה.טיסת לפני כחודש עצירה טכנית לניירת ודלק לקחה לי כ 70 דקות
 

סבאסולו

New member
לא תמיד חייבים בהחתמת דרכונים

החתמת דרכונים צריך לפעמים - תלוי מאיפה מגיעים ולאן טסים. באנו לאחרונה מקרואטיה (EU) והראנו להנדלינג ברודוס שהחתימו שם את הדרכונים ליציאה מהEU, וזה סיפק אותם.
לגבי המתנה לדלק - ראה המלצה 1 במסמך.
 

גד יצחק

New member
עצירה טכנית

1.מסכים למה שכתבת
במקרה שלי זה כניסה ליוון וזה נמל כניסה (port of entrace)ונשאר ביוון מחייב החתמת דרכונים.
מאחר וההגעה לרודוס עקב רוח ואו אילוץ בנתיב יכולה להקדים ואו להתעכב הנחיתה ואז אתה מוצא את עצמך ממתין לנהג מכלית כי ביום ללא עומס יש פחות נהגים.ביום עמוס אתה בעדיפות שניה +++.
 

גד יצחק

New member
גם בעצירה טכנית


לא לשכוח להכנס לשרותים (משקל ואיזון)
ולתת לפחות 15 דקות מתידלוק למים בדלק לשקוע ולבצע ניקוז
 

סבאסולו

New member
5 דקות לרגל

למיטב ידיעתי, 5 דקות מספיקות לAVGAS לכל foot של עומק המיכל. בJET A1 לוקח יותר זמן. הספרות נותן דגש על מקור הדלק, פילטרים במשאית וכו'. והבדיקה שלנו היא בעיקר מיעד לגלות condensation במיכל וכניסת מי גשם.
 

sst2001

New member
איזה הנדלר אתה ממליץ, בעיקר מבחינת מהירות הטיפול ?

שזו הנקודה הכי כואבת ברודוס....
 

סבאסולו

New member
לבדוק רמת העומס

כפי שהסברתי, יש לבדוק עומס ספציפי לחברת הנדלינג. יתכן שיש טיסה מסחרית שSwissport מטפלת בה בזמן המתוכנן לביקורך, ואז כדאי לבחור בGoldair, ולהפך. 5 דקות הכנה יכולים לחסוך שעתיים בשמש.

עם הכל שווה, יש לי נסיון יותר טוב עם Swissport ברודוס.
 
למעלה